Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 5 års forhold tok det slutt da an gikk bak ryggen min med en annen. Jeg hadde aldri trodd det forholdet skulle vare. 

Vi hadde et flott forhold, men tok det rolig (da vi ble sammen tidlig i tjueårene). Jeg ville flytte sammen, men han holdt litt tilbake. Vi hadde planlagt å gjøre det neste år. 

Han ble sammen med jenta han var utro med, og på seks måneder har de nå flyttet sammen og jeg er helt knust. Vet at han er fri til å gjøre som han vil, men jeg sliter helt ekstremt med følgende av sviket, og at han gjør for noen andre det jeg alltid ønsket meg selv. 

Tips og råd til dere som har kommet ut av lange forhold og opplevd tidligere? Akkurat nå føles det bare som jeg ikke vil leve lenger (er ikke suicidal, bare skulle ønske jeg slapp). 

Jeg er så utrolig knust og har så kjærlighetssorg. Han har til og med kontaktet meg litt i det siste, så jeg hadde håp om at deres forhold skulle ta slutt, og sette en strek for det som skjedde for meg. Selv om vi aldri vil bli sammen igjen. 

Anonymkode: 1985a...de2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brudd er utrolig sårt og vanskelig❤️ Ble forlatt da jeg var 5 måneder gravid (planlagt fra begge sin side) og han flyttet inn med henne han hadde vært utro med. Det var grusomt😭 

Jeg kom til slutt over det. Har fortsatt vansker med å åpne meg og stole på menn, men barnet og jeg har et godt liv. Vi flyttet til nytt sted, jeg fikk meg god jobb, fått mange nye venner og har i dag et godt, og stabilt, nettverk. 

Hold ut. Det blir bedre❤️ Bruk tiden til å sørge, være forbanna, gråt, skrik, le og få det ut. Ikke steng følelsene inne, da blir du bare bitter. Kjenn på dem, annerkjenn dem og jobb deg igjennom det vonde. 

Klem❤️

Anonymkode: 059e0...52b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Brudd er utrolig sårt og vanskelig❤️ Ble forlatt da jeg var 5 måneder gravid (planlagt fra begge sin side) og han flyttet inn med henne han hadde vært utro med. Det var grusomt😭 

Jeg kom til slutt over det. Har fortsatt vansker med å åpne meg og stole på menn, men barnet og jeg har et godt liv. Vi flyttet til nytt sted, jeg fikk meg god jobb, fått mange nye venner og har i dag et godt, og stabilt, nettverk. 

Hold ut. Det blir bedre❤️ Bruk tiden til å sørge, være forbanna, gråt, skrik, le og få det ut. Ikke steng følelsene inne, da blir du bare bitter. Kjenn på dem, annerkjenn dem og jobb deg igjennom det vonde. 

Klem❤️

Anonymkode: 059e0...52b

Så grusomt å høre! Takk for fine ord. Tok det slutt mellom de?

Klem ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn? Hvis ikke er mitt beste råd å gå no contact. Slett bilder og meldinger, blokker på sosiale medier slik at du ikke kan snoke og bli lei deg, få både han og henne på avstand og gå videre i livet ditt. 

Anonymkode: eab22...b0d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har dere barn? Hvis ikke er mitt beste råd å gå no contact. Slett bilder og meldinger, blokker på sosiale medier slik at du ikke kan snoke og bli lei deg, få både han og henne på avstand og gå videre i livet ditt. 

Anonymkode: eab22...b0d

Vi har ikke barn. Har gått fullstendig no contact med han, men pga felles venner og at han flyttet inn veldig nærme meg er det umulig å ikke få med seg en del likevel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...