AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Eller er det ansett for å være creepy? Anonymkode: 9ca37...ff0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 I håp om å dyppe laksen, mener du? Anonymkode: af08e...ffe 2
Gjest Sprite Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Nå har jeg et UTROLIG kjedelig singelliv,og dette høres spennende ut for meg. Men det kommer jo helt anpå.. Feks var det en som kontaktet meg på IG her om dagen, han var creepy. Han hadde ikke bilde,ikke introduserte han seg heller og la fort ut om at han var på sykehus av ukjent grunn. Jeg gikk rett i blokk. Er du en skikkelig person som oppfører deg som normale folk så kan det jo bli hyggelig!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Facebook er ikke en sjekkeapp, singel betyr ikke "men ønsker å endre på det". Anonymkode: 83c6d...78d 6 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Facebook er ikke en sjekkeapp, singel betyr ikke "men ønsker å endre på det". Anonymkode: 83c6d...78d Så hvorfor ha singel som status da? Greit at det ikke er en sjekkeapp, men singel sender jo ut visse signaler mener jeg. Anonymkode: eb538...c29 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hvorfor ha singel som status da? Greit at det ikke er en sjekkeapp, men singel sender jo ut visse signaler mener jeg. Anonymkode: eb538...c29 Enig. De som ikke ønsker noe, kan bare la være å presisere. Jeg er singel, men på Facebook står det ingenting fordi jeg ikke er interessert i kontakt. Anonymkode: af08e...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 SoMe er jo for mange hele deres sosiale liv, så selvsagt er det innafor, og det gjøres jo hele tiden. Måten du gjør det på, betyr derimot alt. Jeg kunne aldri tenkt meg å kontakte en kvinne, med mindre det var noe felles der, som jeg kan hekte interessen på. Lange lyse pupper på profilbildet holder lissom ikke. Anonymkode: 44349...c24
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 Kan du ikke heller se deg ut en dame på gata og spørre henne om hun vil ta en rusletur el kaffe med deg? Det hadde jeg likt bedre. Hvis du ikke har noe å skjule, er det en grei sak? Anonymkode: 1c6a3...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 Det fungerer bare hvis du er kjekk. Anonymkode: 30f47...420 1 1
Gjest Sprite Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke heller se deg ut en dame på gata og spørre henne om hun vil ta en rusletur el kaffe med deg? Det hadde jeg likt bedre. Hvis du ikke har noe å skjule, er det en grei sak? Anonymkode: 1c6a3...bdd Det hadde jeg hatet,og sett på som EKSTREMT creepy og invaderende.
Cuntzilla Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): SoMe er jo for mange hele deres sosiale liv, så selvsagt er det innafor, og det gjøres jo hele tiden. Måten du gjør det på, betyr derimot alt. Jeg kunne aldri tenkt meg å kontakte en kvinne, med mindre det var noe felles der, som jeg kan hekte interessen på. Lange lyse pupper på profilbildet holder lissom ikke. Anonymkode: 44349...c24 Hæ? 😅 TS, jeg synes det er kjempecreepy. Jeg ignorerer alt sånt. Du har bare sett et bilde liksom. Får også en del sånt som jeg regner med er svindel, så det er liksom ikke århundrets måte å sjekke på. Jeg blir særlig lagt til eller kontaktet av arabiske menn stadig vekk. Man står ikke som singel for å sende signaler til masse fremmede, de fleste som har forholdsstatus nå til dags har det fordi de har glemt at de fylte dette inn i 2012 da de fikk Facebook og er ikke klar over eller bryr seg ikke om det vises. 3 4
Gjest Sprite Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det fungerer bare hvis du er kjekk. Anonymkode: 30f47...420 Og hva er kjekk? Kommer vel anpå øyet som ser?
Gjest Sprite Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 Cuntzilla skrev (Akkurat nå): Hæ? 😅 TS, jeg synes det er kjempecreepy. Jeg ignorerer alt sånt. Du har bare sett et bilde liksom. Får også en del sånt som jeg regner med er svindel, så det er liksom ikke århundrets måte å sjekke på. Jeg blir særlig lagt til eller kontaktet av arabiske menn stadig vekk. Man står ikke som singel for å sende signaler til masse fremmede, de fleste som har forholdsstatus nå til dags har det fordi de har glemt at de fylte dette inn i 2012 da de fikk Facebook og er ikke klar over eller bryr seg ikke om det vises. Og dette vet du at alle står bak?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 Hadde antatt at du var en scammer og blokkert deg Anonymkode: 81d14...f35 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 Creepy. Styr unna Anonymkode: 271ba...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 Nei det er creepy. Anonymkode: d8a95...c89 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du ikke heller se deg ut en dame på gata og spørre henne om hun vil ta en rusletur el kaffe med deg? Det hadde jeg likt bedre. Hvis du ikke har noe å skjule, er det en grei sak? Anonymkode: 1c6a3...bdd TS, for alt i hele, vide verden: IKKE følg dette rådet! Sånn bortsett fra at damen du stopper kan være i forhold eller lesbisk, s er det en utrolig ugrei ting å gjøre når folk kun ønsker å komme seg trygt fra a til b. Anonymkode: 80c10...09d 2
Cuntzilla Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 Sprite skrev (Akkurat nå): Og dette vet du at alle står bak? Selvsagt ikke, men jeg vet at mange gjør det. Å stå som singel på FB er IKKE alltid synonymt med at man ønsker å bli sjekket opp der som TS virker å tro, jeg sier at den påstanden er feil og det har jeg faktisk helt rett i. Facebook er ikke en sjekkearena for de fleste, i så fall er det et sted man tar kontakt etter man har møttes via andre måter først. Folk nå til dags som er ute etter noe er på Tinder, Hinge etc. FB har jo til og med en egen "tinder"-versjon hvor man kan sjekke hverandre via FB, de som vil det melder seg på der.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 Jeg er singel og har status som det på Facebook. Eneste måten dette hadde vært ok på for meg, var hvis han i tillegg til å legge meg til som venn, hadde skrevet en hyggelig mld på messenger, introdusert seg, og samtidig kanskje skrevet noe om hvorfor han kontakter meg, om det er ok at han legger meg til som venn, og om jeg har lyst å skrive litt og bli litt kjent. Altså respektabelt og høflig, ikke bare en mld der det står noe lignende meldinger man alltid får i sjekkeapper, ala «Gjør på?» Anonymkode: 3d802...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS, for alt i hele, vide verden: IKKE følg dette rådet! Sånn bortsett fra at damen du stopper kan være i forhold eller lesbisk, s er det en utrolig ugrei ting å gjøre når folk kun ønsker å komme seg trygt fra a til b. Anonymkode: 80c10...09d Ok, kanskje det ikke var så lurt tips likevel. Jeg kunne nok sagt ja takk hvis jeg hadde god tid og fyren virka skapelig og grei, men jeg er skikkelig nysgjerrig av meg. Anonymkode: 1c6a3...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå