AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg er gravid i uke 7 og på ferie i utlandet, og synes dette med mat er skikkelig vanskelig. Har holdt meg unna omtrent det meste, synes det er veldig begrenset hva som er trygt å spise, og var helt sikker på at jeg hadde gjort ting riktig…men så viser det seg at jeg har spist en del upasteurisert yoghurt. Den er kjøpt på vanlig matbutikk og spist rett etter åpning, men når jeg nå fant ut at den ikke er pasteurisert er jeg superstressa! Noen kloke ord?😰 Anonymkode: 49c8c...4ff
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Sjansen for at noe har skjedd er veldig lav, men ikke spis mer av den. Du får ikke gjort noe med det nå uansett. Anonymkode: 7c999...558
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Du får ikke gjort noe med det. Bare ikke spis det mer og finn en du kan spise Anonymkode: 403c3...e2f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Tror jeg fant ut av det og at det bare var oversettelsen sommelier litt feil, upasteuriserte melkeprodukter selges visst (nesten) ikke her!🤞🏻🙏🏻 Men tusen takk for svar! Anonymkode: 49c8c...4ff 1
Lano1 Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 13.08): Jeg er gravid i uke 7 og på ferie i utlandet, og synes dette med mat er skikkelig vanskelig. Har holdt meg unna omtrent det meste, synes det er veldig begrenset hva som er trygt å spise, og var helt sikker på at jeg hadde gjort ting riktig…men så viser det seg at jeg har spist en del upasteurisert yoghurt. Den er kjøpt på vanlig matbutikk og spist rett etter åpning, men når jeg nå fant ut at den ikke er pasteurisert er jeg superstressa! Noen kloke ord?😰 Anonymkode: 49c8c...4ff Hei, ser dette er en stund siden, men hvilket land var du i? Jeg har samme problem i Italia nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå