Gå til innhold

Forslag til ferdigkjøpt innhold i piknikkurv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å overraske kjæresten med en liten piknik i en park i Oslo når vi skal dit en helg nå i sommer. Men siden vi sover på hotell så må jeg kjøpe ferdig mat for å ha i kurven. 
Vet at mange steder solgte ferdig piknikkurv tidligere, men finner ikke noe slik nå. 
Har deee forslag til hva jeg kan kjøpe med i kurven slik at det blir en perfekt romantisk og koselig piknik?
Kommer ikke til å ta med kniv og skjærefjøl osv. 

Anonymkode: c35fd...fd1

AnonymBruker
Skrevet

Spekeskinke, spekepølse, lefse, babybel, ferdigkuttet vannmelon, jordbærkurv er det jeg kommer på som de hvertfall har på de aller fleste matbutikker, store som små. Men i Oslo er det nok mulig å få tak i mer spenstig enn som så.

Anonymkode: b375d...2b9

Skrevet

Spørs hvilken park dere skal i, men er dere i nærheten av Bislett har matbutikken på oversiden av oslo Met (nær Bislett stadion) veldig stor salatbar med feks oppskåret frukt , bær pluss masse ulike salatting. 

I mathallen på vulkan er det feks mulig å kjøpe middagspai som er enkel å ta med. 

Backstube selger også " salte" bakevarer med ulike typer fyll, feks wienerdeig m spinat og ost, ost og skinke etc. 

Tror også Fodora kan levere takeaway direkte i parken. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenkte å overraske kjæresten med en liten piknik i en park i Oslo når vi skal dit en helg nå i sommer. Men siden vi sover på hotell så må jeg kjøpe ferdig mat for å ha i kurven. 
Vet at mange steder solgte ferdig piknikkurv tidligere, men finner ikke noe slik nå. 
Har deee forslag til hva jeg kan kjøpe med i kurven slik at det blir en perfekt romantisk og koselig piknik?
Kommer ikke til å ta med kniv og skjærefjøl osv. 

Anonymkode: c35fd...fd1

Denne fra Rema https://vetduat.no/produkt/100462466/rema-1000-norge-as-lev/dip-trio-180g-r og foccachia  også kjøpt på Rema.

Disse som man kan pimpe opp med tomater,oliven,sukkererter osv

Frukt og en god juice

Anonymkode: 2500a...450

Skrevet

Focaccia fra supermarked er ofte tørre greier. Kjøp fra bakeri hvis du skal ha det.

Jeg ville gjort det enkelt og kjøpt en baguette, et par oster, litt spekemat og oliven. Gjerne jordbær og melon i tillegg.

(Vin ville jeg nok også prøvd å snike med, men husk at det er forbudt å nyte alkohol på offentlig sted i Norge.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...