AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Jeg har det fint men er mye stress. I tillegg har jeg betennelse i foten så sliter med å gå noe særlig Men har hvertfall fått badet litt, lest bok og spist mye god mat. Og været er bra enn så lenge. Anonymkode: 42cf4...a43
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Fint Vært en tur i Spania og Kristiansand. En dag på camping. Masse sol her hjemme og. I dag har jeg brukt dagen på å vaske en lekestue som skal skrapes og males etter hvert. Så får vi nok besøk av et vennepar på grillings og Magic the Gathering spillings senere Anonymkode: 88dd5...d40 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Har ikke ferie før om to uker. Anonymkode: cf52b...fc7
skreppamedleppa Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Så langt så bra, og jeg skal ha sommerferie litt seinere om noen uker, men det betyr jo ikke at ikke sommeren nytes. Prøver å utnytte favoritt tiden min maksimalt med bading, jordbærspising, overnatting ute i hammock'en, vannliljer, solnedgangene, soloppganger, villblomstbukketter, paddleboarding, bikinivær, grilling, sitte ute i hagen og bare ta inn syrinlukten og la humla suse.. Deilige dager hvor også været har faktisk vært av sommer! Om noen uker blir det litt reising hit og dit, hjem til reservemor i noen dager, puste ut, nyte livet og være hjemme hos ho mor er det beste som finnes🥰 Ellers litt lengre fjellturer med mann og hund og noen med venner. En liten tur til Island... Gode greier🌞 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Så langt veldig bra Startet ferien med å kjøpe meg hus, om 1 uke reiser vi (jeg og barna) på ferie og resten av ferien skal vi bare slappe av, pakke litt, bade og kose oss Anonymkode: 909ff...04a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 skreppamedleppa skrev (18 minutter siden): Så langt så bra, og jeg skal ha sommerferie litt seinere om noen uker, men det betyr jo ikke at ikke sommeren nytes. Prøver å utnytte favoritt tiden min maksimalt med bading, jordbærspising, overnatting ute i hammock'en, vannliljer, solnedgangene, soloppganger, villblomstbukketter, paddleboarding, bikinivær, grilling, sitte ute i hagen og bare ta inn syrinlukten og la humla suse.. Deilige dager hvor også været har faktisk vært av sommer! Om noen uker blir det litt reising hit og dit, hjem til reservemor i noen dager, puste ut, nyte livet og være hjemme hos ho mor er det beste som finnes🥰 Ellers litt lengre fjellturer med mann og hund og noen med venner. En liten tur til Island... Gode greier🌞 Det høres koselig ut! Misunner deg som kan gå fjellturer, det har jeg SÅ lyst til men klarer jo knapt å gå her. Svømming er digg da, så det hjelper jo på at jeg kan det i det minste. Nå skal jeg ta med meg iskaldt vann, jordbær og krimbok og legge meg ved mitt hemmelige badevann ☀️ Anonymkode: 42cf4...a43
Stoltskeiv Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 Full av angst 😕 Så gleder meg til legetimen slik at jeg kan søke om hjelp ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 Stoltskeiv skrev (1 minutt siden): Full av angst 😕 Så gleder meg til legetimen slik at jeg kan søke om hjelp ❤️ Å nei! Noe spesielt som har skjedd, eller er det bare generell angst? Jeg har hatt det sånn jeg og men lenge siden nå heldigvis. Håper du får hjelp ❤️ Anonymkode: 42cf4...a43
skreppamedleppa Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres koselig ut! Misunner deg som kan gå fjellturer, det har jeg SÅ lyst til men klarer jo knapt å gå her. Svømming er digg da, så det hjelper jo på at jeg kan det i det minste. Nå skal jeg ta med meg iskaldt vann, jordbær og krimbok og legge meg ved mitt hemmelige badevann ☀️ Anonymkode: 42cf4...a43 Jeg håper så inderlig du blir bedre med foten snart❤️ Men du gjør rett i å hvile den så mye du kan. Men jordbær (sommerens beste smak,) krimbøker og hemmelig badevann høres ut som en veldig god oppskrift på gode dager, eller iallefall så gode som de kan være for deg nå.. Også håper jeg også at det blir en fin høst når den tid kommer for deg, for høsten er også en knall fin tid i fjellet viss du da er bedre i foten. Også sender jeg også er virtuell bedringsklem til mennesker som av en eller annen grunn sliter, er syk, ensomme i sommer, det hjelper kanskje ikke så mye men bit fast i sannheten om at det kommer bedre dager!❤️ 1
Stoltskeiv Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Å nei! Noe spesielt som har skjedd, eller er det bare generell angst? Jeg har hatt det sånn jeg og men lenge siden nå heldigvis. Håper du får hjelp ❤️ Anonymkode: 42cf4...a43 Mange store belastninger de 3 siste åra. Så kroppen reagerer noe veldig 😕 Ble ikke akkurat bedre av ferie, selvom jeg trodde det skulle bli det 😕
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 Sommeren er hittil at barna og jeg ligger rett ut med influensa. Så stemningen står ikke heelt i taket😂🤧 Anonymkode: cf834...54e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 Har ikke startet ferien enda, men det er jo sommerstemning her likevel 🌞 Bysommer her, så har blitt litt park, utepilser og festivaler. Det vanlige! Elsker Oslo om sommeren:) Anonymkode: 9d79b...160
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 Lang og varm, gleder meg til høst, vinter og jul Men blir alltid i bedre humør når det begynner å bli mørkt tidligere. Anonymkode: a16ae...4de
Gjest Mother Dirt Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 Varm 🥵 men skal på fjellet om noen dager ,det blir godt.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 Bare vært hjemme hele sommeren. Anonymkode: 61511...a0b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #16 Skrevet 10. juli 2023 Sol,bading,kajakk,grilling,telttur,roadtrip.Veldig bra så langt. Anonymkode: 68c76...1d2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #17 Skrevet 10. juli 2023 Sommeren min er sånn midt på treet. Jeg har valgt å ignorere at det er sommer i år, og heller jobbe hele sommeren. Jeg sliter psykisk etter et voldelig forhold og istedenfor å isolere meg i sofaen hjemme og angste, jobber jeg hver dag. Det er krevende, men jeg tror det var et bra valg. Anonymkode: f1dfb...96e 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #18 Skrevet 10. juli 2023 Hater sommeren, så den er alltid dårlig. Elsker høsten da alt roer seg ned. Sommeren krever ting fra deg hele tiden. Anonymkode: 26b2d...a02
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #19 Skrevet 10. juli 2023 Varmt, tørt og en smule allergisk 😃. Tror det er fire uker siden det regnet her. Kunne godt tenkt meg to regnværsdager, men skal ikke klage 🙂 Anonymkode: 2e3d4...99b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #20 Skrevet 10. juli 2023 Helt okey. Fått noen timer på verandaen med bøker, grillet mye, overtatt hus. Har planer om noen toppturer litt senere i sommer, og avslutter sommeren med en tur til Spania Anonymkode: bd3a9...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå