AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Skal man legge noe i det at mannfolk "liker" ting...? Jeg bare spør fordi jeg har ingen erfaring med dette,og det er spesielt en som har begynt å like det meste jeg legger ut. Kommenterer nesten aldri, men avogtil. Men liker det meste som sagt,aldri gjort det før nå. Derfor jeg lurer på hva dette kan bety. Hadde jo aldri lurt på dette om fyren ikke var aktuell for noe mer, men blir jo litt forvirret da det aldri kommer noe som kan starte en eventuell samtale. Det er fritt fram også,da mye foregår på story og det er veldig enkelt å kommentere noe som kan starte en samtale. Men det skjer altså ikke. Han legger aldri ut noe heller,så jeg får ikke testet teorien i motsatt retning. Tanker? Anonymkode: f158b...f7b
norw Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Ofte et tegn på interesse utover det vennskapelige, men ikke så lett når man ikke vet. Særlig et tegn på mer interesse når det har blitt mer i det siste enn tidligere. Er det en du treffer på iblant, eller en man kan sørge for å treffe ved å invitere til en happening med flere?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Komplimenter koster ingenting å gi. Menn gir det ut i hytt og pine. Anonymkode: c96e7...e15
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Komplimenter koster ingenting å gi. Menn gir det ut i hytt og pine. Anonymkode: c96e7...e15 Ikke til meg åpenbart.. bare en "like" Anonymkode: f158b...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 norw skrev (8 minutter siden): Ofte et tegn på interesse utover det vennskapelige, men ikke så lett når man ikke vet. Særlig et tegn på mer interesse når det har blitt mer i det siste enn tidligere. Er det en du treffer på iblant, eller en man kan sørge for å treffe ved å invitere til en happening med flere? Ja jeg ser han ofte egentlig, men ikke sånn at det blir naturlig å invitere han til ting. Vi har ikke felles venner for å si det sånn, men vi har en bekjent som er felles for oss,og derfor vet vi om hverandre. Anonymkode: f158b...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 Mann her. Trolig er det en nysgjerrighet der, men hvis han er meg, så er han bevisst på å ikke plutselig begynne å kommentere. Det som er verre, er at dette er verdens mest tafatte måte å sjekke på. Det som betyr noe, er jo om du er interessert i ham? Hvis det, så sender du ham en direkte melding, og foreslår å finne på noe. Siden dere ikke omgås til vanlig, så er fallhøyden temmelig lav her. Anonymkode: c3a86...27c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 Kan være for at jeg synes du er hyggelig og vil støtte med en like, kanskje jeg synes bildet var teknisk bra, eller kanskje jeg har lyst til å ligge med deg. Grunnen får du aldri vite Anonymkode: be71e...0f8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mann her. Trolig er det en nysgjerrighet der, men hvis han er meg, så er han bevisst på å ikke plutselig begynne å kommentere. Det som er verre, er at dette er verdens mest tafatte måte å sjekke på. Det som betyr noe, er jo om du er interessert i ham? Hvis det, så sender du ham en direkte melding, og foreslår å finne på noe. Siden dere ikke omgås til vanlig, så er fallhøyden temmelig lav her. Anonymkode: c3a86...27c Ja jeg sendte en direktemelding her om dagen,for å vise at jeg er åpen for kommunikasjon. Vi meldet litt frem og tilbake men han har ikke tatt opp tråden i etterkant... Mulig jeg overanalyserer hele situasjonen og han bare er hyggelig og thats it. Anonymkode: f158b...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg sendte en direktemelding her om dagen,for å vise at jeg er åpen for kommunikasjon. Vi meldet litt frem og tilbake men han har ikke tatt opp tråden i etterkant... Mulig jeg overanalyserer hele situasjonen og han bare er hyggelig og thats it. Anonymkode: f158b...f7b Jeg kunne likt å sett den kommunikasjonen. Menn kan i høyeste grad være redd for å gjøre seg sårbare, hvis ikke interessen ble vist konkret, eller at det var tydelig flørting på gang fra din side. Som sagt så har du lite å tape på å være direkte. Typ "jeg synes du virker som en fin fyr, og jeg kan tenke meg å bli bedre kjent med deg. Har du lyst til å gå en tur?". Mitt prinsipp, er at eventuelle misforståelser ikke skal komme fra meg. Anonymkode: c3a86...27c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kunne likt å sett den kommunikasjonen. Menn kan i høyeste grad være redd for å gjøre seg sårbare, hvis ikke interessen ble vist konkret, eller at det var tydelig flørting på gang fra din side. Som sagt så har du lite å tape på å være direkte. Typ "jeg synes du virker som en fin fyr, og jeg kan tenke meg å bli bedre kjent med deg. Har du lyst til å gå en tur?". Mitt prinsipp, er at eventuelle misforståelser ikke skal komme fra meg. Anonymkode: c3a86...27c Skjønner hva du mener. Men i frykt for å utlevere for mye så er situasjonen litt mer komplisert enn hva jeg legger ut her nå,og jeg kan forstå om han er litt tilbakeholden med å vise interesse utover det å like ting. Men jeg måtte bare forhøre meg om jeg er helt på vidda her,når en mann plutselig begynner å like "alt" man legger ut,uten å ha gjort det før. Så må det bety NOE liksom Anonymkode: f158b...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er mannen gift ? Anonymkode: 367f8...cb1 Hehe.. nei..såklart ikke. Da hadde det ikke vært et tema,regner med du vet det og bare kommenterer dette for å være morsom. Han er singel. Anonymkode: f158b...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men jeg måtte bare forhøre meg om jeg er helt på vidda her,når en mann plutselig begynner å like "alt" man legger ut,uten å ha gjort det før. Så må det bety NOE liksom Du er garantert ikke på viddene. Jeg hadde tatt sjansen på å finne det ut, for selv om han bare synes du er morsom eller interessant på en mer platonisk måte, så vil han gi deg en høflig respons. Anonymkode: c3a86...27c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hehe.. nei..såklart ikke. Da hadde det ikke vært et tema,regner med du vet det og bare kommenterer dette for å være morsom. Han er singel. Anonymkode: f158b...f7b Jeg spurte pga du fortalte at situasjonen var litt mere komplisert enn hva du kunne legge opplysninger om Anonymkode: 367f8...cb1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg spurte pga du fortalte at situasjonen var litt mere komplisert enn hva du kunne legge opplysninger om Anonymkode: 367f8...cb1 Ja men om han hadde vært gift hadde jeg jo aldri latt dette være en ting. Ethvert normalt oppegående menneske ville vel ikke tenkt over det engang om personen var gift. Anonymkode: f158b...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ja men om han hadde vært gift hadde jeg jo aldri latt dette være en ting. Ethvert normalt oppegående menneske ville vel ikke tenkt over det engang om personen var gift. Anonymkode: f158b...f7b Ja, jeg hadde aldri involvert meg med en gift en, men det er ikke alle som tenker sånn. Når det gjelder din situasjon så er det umulig å vite hva den mannen ønsker og vil Anonymkode: 367f8...cb1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, jeg hadde aldri involvert meg med en gift en, men det er ikke alle som tenker sånn. Når det gjelder din situasjon så er det umulig å vite hva den mannen ønsker og vil Anonymkode: 367f8...cb1 Ja.. dessverre! Nei jeg kommer nok ikke til å få vite det heller. Anonymkode: f158b...f7b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 Min erfaring er at det bare er enkelte personligheter som er sånn, og andre ikke. Uten at det ligger noe i det. De er bare mer opptatt av sosiale medier. Anonymkode: 5f3ad...04a
Andro Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 Likes betyr at han har sett det du har postet. Ikke noe mer. Noen trykker like på alt, noen trykker like på poster de liker. At noen liker det du legger ut betyr ikke at interessen for personen deg er der. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja.. dessverre! Nei jeg kommer nok ikke til å få vite det heller. Anonymkode: f158b...f7b Du er der ja. Du trenger å ristes litt hardt, og kanskje våkne? Anonymkode: c3a86...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå