AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Hva betyr det når en mann bruker lang tid på å svare/åpne snapper (men man ser at snapscoren likevel har økt litt og at han er aktiv der)? Dette kan da vel ikke være et godt tegn? Han svarer alltid, og bruker emojis, men kan bruke 6 timer på å svare på et helt enkelt spørsmål. Han virker interessert i å møtes, fordi han har spurt om det noen ganger… Anonymkode: 83153...9f1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Jeg kan bruke lang tid på å svare noen jeg vet er kjapp med å svare tilbake og ofte legger opp til lengre samtale på Snap / Messenger etc. Da åpner jeg når jeg har tid til en slik "seanse" Anonymkode: 6f960...6d7
NiceOrNothing Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva betyr det når en mann bruker lang tid på å svare/åpne snapper (men man ser at snapscoren likevel har økt litt og at han er aktiv der)? Dette kan da vel ikke være et godt tegn? Han svarer alltid, og bruker emojis, men kan bruke 6 timer på å svare på et helt enkelt spørsmål. Han virker interessert i å møtes, fordi han har spurt om det noen ganger… Anonymkode: 83153...9f1 To , muligens tre alternativ . 1: han er ikke så interessert . 2: han er beskjeden .3. han har flere alternativ og holder flere dører åpne . Hvis det føles så usikkert allerede i en datingfase , hvorfor kaste vekk tid på det?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 NiceOrNothing skrev (6 minutter siden): To , muligens tre alternativ . 1: han er ikke så interessert . 2: han er beskjeden .3. han har flere alternativ og holder flere dører åpne . Hvis det føles så usikkert allerede i en datingfase , hvorfor kaste vekk tid på det? Takk for svar! Han virket beskjeden når han først tok kontakt på byen (virket ikke som en type som har «draget» på damene nødvendigvis) men samtidig har jeg en dårlig følelse på det her. Beskjeden eller ikke - hvis man er interessert ville han vel prøvd å svare så fort som mulig og prøvd å bli litt kjent. Virker som han er mest opptatt av at vi skal møtes og da bruker han ikke lang tid på å åpne chat, dersom vi snakker om det. Anonymkode: 83153...9f1
NiceOrNothing Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar! Han virket beskjeden når han først tok kontakt på byen (virket ikke som en type som har «draget» på damene nødvendigvis) men samtidig har jeg en dårlig følelse på det her. Beskjeden eller ikke - hvis man er interessert ville han vel prøvd å svare så fort som mulig og prøvd å bli litt kjent. Virker som han er mest opptatt av at vi skal møtes og da bruker han ikke lang tid på å åpne chat, dersom vi snakker om det. Anonymkode: 83153...9f1 Jeg er litt fan av å følge magefølelse . Hadde ikke synes det var så stas å pleie kontakt med en som er hot /cold . Uansett om han er beskjeden å ikke damemagnet . Det handler om folkeskikk og respekt . Se handlingene hans , glem ordene . 1
Gjest JenniferS Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 (endret) NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Jeg er litt fan av å følge magefølelse . Hadde ikke synes det var så stas å pleie kontakt med en som er hot /cold . Uansett om han er beskjeden å ikke damemagnet . Det handler om folkeskikk og respekt . Se handlingene hans , glem ordene . Helt enig Endret 9. juli 2023 av JenniferS
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 JenniferS skrev (1 minutt siden): Helt enig NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Jeg er litt fan av å følge magefølelse . Hadde ikke synes det var så stas å pleie kontakt med en som er hot /cold . Uansett om han er beskjeden å ikke damemagnet . Det handler om folkeskikk og respekt . Se handlingene hans , glem ordene . Godt skrevet. Magefølelse er viktig. Han ønsker å ta meg med ut på middag, så det er jo fint, men likevel har jeg en dårlig følelse. Anonymkode: 83153...9f1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 Eller så er han ikke så opptatt av skriving og chatting døgnet rundt og har et sunnere forhold til sosiale medier enn hva de fleste damer har. Jeg kan bruke lang tid på å svare og jeg svarer ofte kort. Plinging og trykking er plagsomt. Anonymkode: 38d45...5f7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 Det vet bare han. ingen er tankelesere. Selv kan jeg gjerne sende snaps på farten. Men foretrekker å lese snaps og svare når jeg har en rolig stund på sofaen. Og spørsmål og svar eller samtaler på snap.... nope, da ringer jeg. Eller han vil ikke være for ivrig. Eller han er ikke ivrig, overhodet. Anonymkode: 408a6...dbe
NiceOrNothing Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Godt skrevet. Magefølelse er viktig. Han ønsker å ta meg med ut på middag, så det er jo fint, men likevel har jeg en dårlig følelse. Anonymkode: 83153...9f1 Hvis du har en dårlig følelse , dropp d. Evnt bli m til et offentlig sted , å ha en klar plan på at d kun blir middag , å intet annet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå