Gå til innhold

Er dere ikke redde for å bli gravide når dere puler random menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir dere aldri redde for å bli gravid med en mann dere ikke engang kjenner? Jeg mener de som ligger mye uten prevensjon, men det kan gjelde dere som bruker det også. Prevensjon er ikke 100 % sikkert, jeg kjenner også to damer som ble gravide selv om de er sterilisert til og med.

Anonymkode: 497fa...059

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært mer redd for kjønnssykdommer. Noen av de er vanskeligere å bli kvitt enn en uønsket graviditet. 

Anonymkode: b91ce...f9f

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Er en grunn til at livmorhalskreft har økt. 

Anonymkode: a65b0...0ca

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

M45 - min erfaring ved ONS er at å fortelle at jeg er sterilisert er turn on på mange kvinner.  Spesielt yngre. Det er mange som drømmer om å bli sprutet full, uten frykt for å kunne bli gravid. 

Anonymkode: e7e7e...b1a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, selv bruker jeg spiral, og har ikke sex uten kondom før begge er testet for kjønnssykdommer og i et fast forhold.

Anonymkode: c94b7...568

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

M45 - min erfaring ved ONS er at å fortelle at jeg er sterilisert er turn on på mange kvinner.  Spesielt yngre. Det er mange som drømmer om å bli sprutet full, uten frykt for å kunne bli gravid. 

Ja, for de bryr seg katta om alle sykdommene du kan bære. 🙄

Anonymkode: c94b7...568

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man tenker på alle de som sliter med mange måneder med prøving, testing for eggløsning, sex hver dag, og fortsatt så blir de ikke gravid. Så kan jeg nesten forstå at folk tørr.

Vi ble gjerne oppdratt til å tro at bare en mann ser på en kvinne så blir hun gravid, mens realiteten er at det er kun 20-30% sjanse hver måned for å bli gravid. Og selv da er sjansen for spontanabort der i tillegg.

Jeg hadde vært livredd de neste 10 månedene etter ubeskyttet sex, for ikke å nevne livredd for all slags sykdommer 😅

Anonymkode: d8aa8...5a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For ikke å snakke om hvor kåt man blir av å tenke på kjønnssykdommer og livmorhalskreft 🤷‍♀️ Du kan gjøre en slik purung kvinne livsvarig steril også, dersom du smitter henne med klamydia 🔥

Anonymkode: 8227e...bf2

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir bare så provosert over at menn ikke tar ansvar. Og like provosert over kvinner som ikke gir klar beskjed og krever at han skal bruke kondom! Det handler i verste fall om sykdommer som kan gi alvorlige tilstander. De som driter i dette, les dere opp på Gonoré - kanskje dere får litt annet syn på det. Gonoré øker voldsomt i Norge, og for mange fører det til noen helt forferdelige plager. Man kan få betennelse i eggstokker, livmor og bekken. De som får egglederbetennelse risikerer å ikke kunne bli gravid senere. I tillegg til ekstrem svie/smerte ved vannlating.

Kvinnene må selvsagt gi klar beskjed: Ingen kondom - stengt dør! Det er et språk de enkle mannfolka forstår. Når de i tillegg er sprengkåte, så tar de på seg kondomen en faderlig fart om "belønningen" er å få slippe inn i en våt fitte.

PS! Også ubeskyttet oralsex er risikosport. Mange som blir smittet via kjønnsorgan-munn. Kreft i svelg og strupe kan få ved HPV-smitte via oralsex.

Skjerpings!

Anonymkode: b8802...14e

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men de får frykten etterpå allikevel. Så og si alle unge kvinner opplever en frykt for å være gravid flere ganger. Mange opplever til og med at menstruasjonen utsettes fordi hodet tror at kroppen er gravid. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mer redd for kjønnssykdom. Særlig hpv. Har flere venninner som har fått celleforandringer, måtte konisere osv.

Barn er hyggelig, å dø av kreft er ikke hyggelig.

Anonymkode: a5d16...5f4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi bor ikke i USA, så abort et fritt tilgjengelig 

Bruker også prevensjon som ikke har brukerfeil, og har aldri hatt uhell. Men at menn tar denne risikoen forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 98cc3...61e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Abort tar man, om man blir uønsket gravid.

Ellers er det vanskelig å bli gravid på pilla om du er nøye.

Anonymkode: 85153...cda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 11.18):

Blir dere aldri redde for å bli gravid med en mann dere ikke engang kjenner? Jeg mener de som ligger mye uten prevensjon, men det kan gjelde dere som bruker det også. Prevensjon er ikke 100 % sikkert, jeg kjenner også to damer som ble gravide selv om de er sterilisert til og med.

Norske kvinner som ligger rundt bryr seg ikke om slike ting. Hverken om sykdommer eller om de blir gravide. De eier ikke selvkontroll. Norske kvinner har lenge vært kjent for å være veldig løse. 

Anonymkode: 051a0...ec8

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 7.48):

Et stort pluss, så man  slipper angsten for å bli gravid :) 

Skrevet

Kunnskap om kjønnsykdommer og sexuell helse ser ut til å være på bunnivå i Norge. Ubeskyttet sex på ONS og uten ett fast forhold er eller burde være no-go !

Kondom er det som beskytter best mot spredning kjønnsykdommer !!

Hvordan klarer dere å være så uansvarlige?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det verste som kan skjer? Bare å drepe ungen på bekostning av skattepengene våre.

Anonymkode: 65342...a01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker prevensjon og puler selvfølgelig ikke uten at han bruker kondom.

Anonymkode: ab560...2b4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid redd for det selv med p stav og kondom. Jeg har alltid vært veldig fertil og er det enda. Er derfor sjelden jeg har sex. Vil helst unngå sex med penetrering. 

Hadde vært fint å møte en steril mann🥰👍

Anonymkode: 64420...241

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 7.48):

Ehhh, nei…

Anonymkode: 4139c...aa7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...