AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Er det noen som har prøvd en solkrem som hevder at sanden ikke fester seg? Finnes det virkelig?😅 Anonymkode: d2d31...d91
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det noen som har prøvd en solkrem som hevder at sanden ikke fester seg? Finnes det virkelig?😅 Anonymkode: d2d31...d91 Ingen av solkremene jeg bruker får sand til å sitte fadt om jeg lar den tørke før jeg går i sanden. Anonymkode: 961a8...d89 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Jeg har ikke testet men Euceryn har en solkrem til barn som hevder å tørke bra uten å være klissete iallfall. Anonymkode: b7eae...c6c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Vi bruker denne Lacester body mist Den er veldig enkel å påføre, og trekker rett inn umiddelbart. Holder godt i vann og ved svette. Den er ikke direkte for barn, men nøytral lukt. Anonymkode: b0e4f...6c7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi bruker denne Lacester body mist Den er veldig enkel å påføre, og trekker rett inn umiddelbart. Holder godt i vann og ved svette. Den er ikke direkte for barn, men nøytral lukt. Anonymkode: b0e4f...6c7 Det er ikke solkrem. Anonymkode: d2d31...d91
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 Noen som har prøvd disse beregnet for barn? Cosmica din feks? Fester sanden seg der? Anonymkode: d2d31...d91
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ingen av solkremene jeg bruker får sand til å sitte fadt om jeg lar den tørke før jeg går i sanden. Anonymkode: 961a8...d89 Hjelper meg fint lite når du ikke skriver hvilken du bruker😅 Anonymkode: d2d31...d91
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke solkrem. Anonymkode: d2d31...d91 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hjelper meg fint lite når du ikke skriver hvilken du bruker😅 Anonymkode: d2d31...d91 Jøss, for et trivelig menneske du er når folk forsøker å hjelpe.... Anbefaler andre å ikke legge inn en innsats her. Anonymkode: b0e4f...6c7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jøss, for et trivelig menneske du er når folk forsøker å hjelpe.... Anbefaler andre å ikke legge inn en innsats her. Anonymkode: b0e4f...6c7 Men rart folk ikke skjønner selv at de ikke svarer på spørsmålet. Veldig merkelig å anbefale en mist uten solfaktor når man spør om solkrem til barnet, det er jo direkte farlig, tenk. Om noen bestiller den! Anonymkode: d2d31...d91
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hjelper meg fint lite når du ikke skriver hvilken du bruker😅 Anonymkode: d2d31...d91 Du forstod ikke hva AB..d89 mente? Smør inn kroppen FØR du går ned til sand og strand, da rekker det å tørke. 🙂🙃🙂 Anonymkode: ba6c3...abe
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du forstod ikke hva AB..d89 mente? Smør inn kroppen FØR du går ned til sand og strand, da rekker det å tørke. 🙂🙃🙂 Anonymkode: ba6c3...abe Inneforstått: Da har det ikke noe å si hvilket merke du bruker. Anonymkode: ba6c3...abe 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du forstod ikke hva AB..d89 mente? Smør inn kroppen FØR du går ned til sand og strand, da rekker det å tørke. 🙂🙃🙂 Anonymkode: ba6c3...abe Fungerer ikke alltid sånn med barn, man må smøre ofte, også når man er på stranda. Dere har kanskje ikke barn, eller er opptatt av hudhelse? Anonymkode: d2d31...d91
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men rart folk ikke skjønner selv at de ikke svarer på spørsmålet. Veldig merkelig å anbefale en mist uten solfaktor når man spør om solkrem til barnet, det er jo direkte farlig, tenk. Om noen bestiller den! Anonymkode: d2d31...d91 Herre, så sær du er. Den har faktor 30, eller 50, og beskytter mye bedre enn en krem som må smøres ut. Den eneste familien har brukt de siste årene. Kan til og med sprayes på våte nakker i bassenget, og sitter. Anonymkode: b0e4f...6c7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fungerer ikke alltid sånn med barn, man må smøre ofte, også når man er på stranda. Dere har kanskje ikke barn, eller er opptatt av hudhelse? Anonymkode: d2d31...d91 Jeg har ikke barn, det er riktig. Men ellers så holder jeg til i et land hvor det alltid er sol og sommer (litt slitsomt innimellom..). Og her brukes det knapt solkrem, må lete for å få kjøpt selv om det er mange turister her. Jeg bruker ikke solkrem, men gjorde det som ble anbefalt og holdt meg unna den verste sola i tre måneder sånn at jeg gradvis vente meg til det og holder meg fortsatt inne på de verste dagene. Nå har jeg "sommerbrun hud" hele tiden. Får advarsel på mobilen når UV-strålene er for kraftige. Kjenner ikke til noen nord-europeere som bor her som bruker solkrem, men det er vel annerledes for de som er i sola over lang tid. Anonymkode: ba6c3...abe
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men rart folk ikke skjønner selv at de ikke svarer på spørsmålet. Veldig merkelig å anbefale en mist uten solfaktor når man spør om solkrem til barnet, det er jo direkte farlig, tenk. Om noen bestiller den! Anonymkode: d2d31...d91 Er du blind? Det står ganske tydelig faktor 30 på den. Anonymkode: 6079f...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå