AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Gikk bare forbi han på gata,,,hva mente han med det og hva får noen til å si noe sånt til et annet menneske? Anonymkode: 45aec...474
Hengebuksvinet Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Noen mennesker... Jeg hadde veldig draget, da jeg var ung. Fikk litt sjokk, for plutselig var alle jeg møtte interesserte. (På ungdomsskolen var det venninna mi som hadde vært i fokus, og hun ble også veldig overrasket. Men husker vi var i en liten bygd, på besøk. Og der var det en ung mann som gikk forbi meg på gata og sa "Hun var jo ikke noe pen". Litt sånn nedlatende. Tenkte lenge på denne kommentaren fra en fremmed.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Hadde tenkt at han sa det til noen på telefonen med handsfree eller at han var rusa eller hadde tourettes og ikke mente det til deg personlig Anonymkode: 40f11...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 Skulle vel sikkert bare leke tøff da vettu. Ikke noe å bry seg om, folk som snakker sånn om andre gjør det fordi livet deres suger. Anonymkode: 94dee...0ea 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Du trenger ikke bli hans venn, så da driter du bare en lang i idioten og sender en varm tanke til moren hans, som mest sannsynlig får høre ting som dette hver gang de sees.. Anonymkode: f5980...15b
kjekkfyr Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 Klarer bare seriøst ikke å skjønne hva som får folk til å ha lyst å fremstille seg selv så totalt uspiselig.. Det er meg ei gåte! Godet er at det sier NULL om deg TS, men absolutt alt om denne noldusen.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gikk bare forbi han på gata,,,hva mente han med det og hva får noen til å si noe sånt til et annet menneske? Anonymkode: 45aec...474 Sikkert mentalt syk og ruset. Anonymkode: 94ea9...5df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå