Gå til innhold

Foretrekker du ekstroverte eller introverte venner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er du selv`?

Anonymkode: cc6f2...2c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Introvert, og foretrekker nok introverte venner. De har en forståelse for at jeg innimellom ønsker å være alene, som mine mer ekstroverte venner ikke nødvendigvis har. 

Anonymkode: 68016...c4c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Introvert, og jeg liker begge deler. Intelligente, medfølende ekstroverte er deilig selskap, de driver samtalen litt selv, og jeg trenger ikke å gjøre mer enn å lytte og stille noen oppfølgingsspørsmål :fnise: Trives dog minst sammen med de ekstroverte som sladrer mye og stiller masete, private spørsmål. 

Anonymkode: a5900...ef8

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Foretrekker rolige folk. De kan være litt introvert og litt ekstrovert. Akkurat som meg. Blir vel oppfattet som mest introvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekstroverte. Innoverte blir man jo ikke kjent med. De vil helst være for seg selv og er de med så bidrar de lite..... 

Anonymkode: d49a3...254

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Foretrekker ekstroverte, trenger noen som kan holde samtalen godt i gang så jeg slipper å prate så mye selv 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekstroverte. Er ekstrovert selv. Lettere å bli kjent, livligere energi og samtalen drives lettere. Jeg blir utslitt hvis jeg skal være den som skal «dra igang» hele tiden. 

Anonymkode: bf621...723

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på at det er så kategorisk introvert og ekstrovert. Det handler om hva vi henter energi fra. Jeg er introvert, og trenger tid for meg selv for å lade batteriene, men jeg er en utadvendt og sosial person. Liker begge deler; alt etter hvordan personlighet folk har. 

Anonymkode: 03f53...e36

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Introvert, og jeg liker begge deler. Intelligente, medfølende ekstroverte er deilig selskap, de driver samtalen litt selv, og jeg trenger ikke å gjøre mer enn å lytte og stille noen oppfølgingsspørsmål :fnise: Trives dog minst sammen med de ekstroverte som sladrer mye og stiller masete, private spørsmål. 

Enig 👍👍 hilsen introvert

Anonymkode: 40105...c0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ekstroverte. Innoverte blir man jo ikke kjent med. De vil helst være for seg selv og er de med så bidrar de lite..... 

Dette er i alle fall HELT FEIL😅

Anonymkode: f68f4...d8b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Samme her :)

Jeg er selv introvert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette er jo bare tull.

Hilsen introvert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Haha, kjente meg igjen som introvert her ja 🙂

Anonymkode: 7c086...63f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker begge deler men har nok flere introverte enn ekstroverte. 

Anonymkode: d3225...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er introvert og foretrekker verken eller, men elsker den rause, omsorgsfulle personlighetstypen som kan være både ekstrovert og introvert.

Jeg liker at mine ekstroverte venner tar initiativ til å finne på ting, men jeg liker også at de godtar meg og er glad i meg selvom jeg takker nei (og at jeg sjelden tar initiativ selv). 

Jeg liker at mine introverte venner er lojale og er en like god venn om man ikke har kontakt på 5 år.

Begge typene kan være hysterisk morsomme, pratsomme, omsorgsfulle og helt elsk å være sammen med. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er i alle fall HELT FEIL😅

Neida

• Liker 1
Skrevet

Helt gjennomsnittlige, slik de fleste er. Er selv introvert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ekstroverte. Er ekstrovert selv. Lettere å bli kjent, livligere energi og samtalen drives lettere. Jeg blir utslitt hvis jeg skal være den som skal «dra igang» hele tiden. 

Anonymkode: bf621...723

Man trenger da ikke «dra igang hele tiden» med introverte. Du tenker nok på innadvendte/sjenerte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste av mine venner er nok helt gjennomsnittlig. 

Anonymkode: ade66...7d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok mange tenker på meg som ekstrovert, i praksis sjekker jeg alle boksene for introvert. Foretrekker også uten tvil introverte og tar en rolig, intim samtale med folk jeg kjenner over ekstroverte pratsomme folk på fest når som helst 😅

Anonymkode: 380f2...b80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...