AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Hei, etter en senabort, som resulterte i en utskrapning av morkake, har jeg hatt store problemer med blødning. Komme ganske mye blod, å 5-6 store klumper. Har og hatt en del vondt i nedre del av magen/underlivet Jeg har vært hos lege, men føler meg ikke tatt på alvor når jeg prøver å forklare hva som skjer. Blødningsmønster er: Blødning 17 dager(etter abort) Pause i 3 dager Blødning i 3 dager Pause i 2 dager Blødning i 6 dager Pause i 2 dager Blødning i 3 dager Pause i 2 dager Og nå begynte jeg å blø igjen i dag..! Dette er utrolig frustrerende pga smerter og voldsomme blødninger som påvirker resten av hverdagen. Vil legge til at dette ikke var en ønsket abort, men nødvendighet pga sykdom på foster🥺 Anonymkode: 00481...e04 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Har ingen gode svar til deg, men så trist❤️ vi måtte gjennom det samme for et par år siden. Det er helt grusomt. Håper det en dag går veien❤️ Anonymkode: b3676...62d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Er alt av rester kommet ut? Anonymkode: c7ea3...b30
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har ingen gode svar til deg, men så trist❤️ vi måtte gjennom det samme for et par år siden. Det er helt grusomt. Håper det en dag går veien❤️ Anonymkode: b3676...62d Takk!♥️ Det har vært en tøff tid! AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er alt av rester kommet ut? Anonymkode: c7ea3...b30 Var hos lege flerne ganger fordi jeg var usikker på dette, men fikk beskjed at de sjekket med ultralyd etter utskrapning, og sendt hjem! Var hos lege igjen i går, å ble ENDELIG tatt på alvor og de sjekket igjen! Der fant de noe med ultralyd som de trodde kunne være rester.. så skal inn igjen på sykehus i løpet av de første dagene for videre sjekk og eventuell fjerning av rester Anonymkode: 00481...e04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå