AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Hvis du får mye kjærlighet og komplimenter daglig av kjæresten din og mye tid sammen, er det turn off for deg og kan det bli litt for mye ? Anonymkode: 3d851...61d
Gjest Sprite Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 Kommer jo helt anpå hvordan følelsene mine er for denne fyren. Er jeg megaforelska så er det ikke turnoff. Er jeg ikke helt "der" enda så kan det fort bli en ick. Kommer jo også helt anpå hvordan denne mannen gjør/sier dette. Ligger han å gråter fordi jeg ikke svarer på sms innen 3 minutt,eller ikke kan snakke om andre ting enn sine følelser for meg så blir det jo litt mye. Er det sånn "du er så utrolig pen idag" i forbifarten, eller mens vi er på butikken å handler smelter man jo helt.. Iallefall er det sånn for meg.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du får mye kjærlighet og komplimenter daglig av kjæresten din og mye tid sammen, er det turn off for deg og kan det bli litt for mye ? Anonymkode: 3d851...61d Det kan bli litt for mye. Anonymkode: 1b043...048
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 Er vell spørs på personen man er sammen med, mange trenger mye bekreftelser og andre ikke. Anonymkode: 733a7...0d3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 For meg er det fint Anonymkode: 5ee01...92e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 Nei, elsker å få ofte komplimenter og være mye med samboeren min:) Anonymkode: 9b257...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå