Gå til innhold

Kan jeg be henne i unnskyld? Hun GHOSTA meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi dater ikke, har enda ikke møtes. Men vi flørter litt og hun flørter også tilbake, hun ghosta meg for 1 dag, og jeg sa om hun vil fortsette å snakke med meg må hun si unnskyld for at hun ghosta meg også kan vi snakke igjen, hun sa at hun ikke skal beklage, (er det ok av meg å spørre om sånt? Når vi ikke er sammen) jeg føler hun skylder meg en unnskyldning

Anonymkode: f4e69...d7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg kjent at du ikke var noe for meg.

Anonymkode: cf484...2d8

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da hadde jeg kjent at du ikke var noe for meg.

Men hun har sagt hun liker å snakke med meg ut av alle, så det gir ikke mening at hun holder på sånt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hun har sagt hun liker å snakke med meg ut av alle, så det gir ikke mening at hun holder på sånt.

Herregud mann, ta deg sammen.

Anonymkode: 2f235...20c

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke svart deg på én dag, og du ber henne unnskylde? Atte hæ?

Anonymkode: afe72...bbe

• Liker 12
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vi dater ikke, har enda ikke møtes. Men vi flørter litt og hun flørter også tilbake, hun ghosta meg for 1 dag, og jeg sa om hun vil fortsette å snakke med meg må hun si unnskyld for at hun ghosta meg også kan vi snakke igjen, hun sa at hun ikke skal beklage, (er det ok av meg å spørre om sånt? Når vi ikke er sammen) jeg føler hun skylder meg en unnskyldning

Æsj da. Du virker ikke som en man vil satse på

Anonymkode: 2fb40...446

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hun har ikke svart deg på én dag, og du ber henne unnskylde?

Det der tenkte jeg også! Det må da være måte på tilgjengelighet. Tar jo fullstendig overhånd. INGEN har rapporteringsplikt til enhver tid. Det er lov å ta en time-out 

Anonymkode: d5814...762

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det der tenkte jeg også! Det må da være måte på tilgjengelighet. Tar jo fullstendig overhånd. INGEN har rapporteringsplikt til enhver tid. Det er lov å ta en time-out 

Anonymkode: d5814...762

Hun gjør dette med vilje flere ganger, hun er online men svarer ikke, eller så ser hun på meldingen og svarer ikke, eller ikke åpner meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ghosting å være sein med å svare. 

Anonymkode: e1548...55c

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun gjør dette med vilje flere ganger, hun er online men svarer ikke, eller så ser hun på meldingen og svarer ikke, eller ikke åpner meldinger.

Og hva så? Hun snakker kanskje med venner, Google etter ulike ting, betaler regninger, har på Spotify, nettradio, teams samtaler osv osv

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis dette er et spill hun gjør med vilje, så er det to ting som virker; kutt henne ut, eller spill samme spillet. Nå fremstiller du deg som en ukul og needy type, og hun mister interessen på et blunk. 

Du er dessverre altfor opphengt allerede.

Anonymkode: e1e0c...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deg hadde jeg holdt meg unna. Hvis du er sånn før dere har møttes. Hvordan er du som kjæreste? Du virker helt sykt kontrollerende. 

Anonymkode: 5ab1f...f03

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da ville jeg tenkt at du var for mye drama, og avsluttet videre kontakt.

Anonymkode: d4068...09d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er et vandrende rødt flagg

Anonymkode: 33297...215

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da hadde ikke jeg giddet å prøve videre iallefall.  Bare glem det. Hvorfor ghosta hun deg i utgangspunktet? Antar det var pga noe sært. Siden det du forteller 

Anonymkode: 03101...466

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Man er ikke ghostet bare fordi man ikke snakker sammen på en dag, derimot synes jeg det er mer alarmerende at du prøver å kontrollere henne og kreve ting fra henne. Er en unnskyldning faktisk noe verdt dersom den må tvinges frem?

Endret av «H»
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud….

Du oppfører deg veldig ugreit. 

Anonymkode: de5a5...277

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Elooon
Skrevet (endret)

Ikke vær desperat at hun må kontakte deg hver dag. Da skremmer du henne bort. Folk har ting å gjøre om dagene og hun hadde vel en travel dag? Kan ikke forvente at folk må svare hele tiden. Det er da bare å la være å svare du også når du har det travelt.
Jeg er sånn som ikke er flink å svare på meldinger utenom mine nærmeste. Å da er det ikke bare snakk om en liten dag. Skjedd folk blir drit sur på meg på grunn av det så de har jeg ikke kontakt med mer. Orker ikke drama fra folk som ikke står meg nær fordi jeg ikke har tid å svare de hele tiden. 

Endret av Elooon
Skrevet

Du stiller urimelige krav til kontakt og vil kreve en unnskyldning når hun ikke oppfører seg etter ditt  ønske - og dere har ikke engang truffet hverandre. Fordelen med en sånn oppførsel er jo at hun forhåpentligvis innser realitetene og kommer seg unna så snart som mulig

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: bc360...b86

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...