Gå til innhold

han jeg holder på med ser på andre damer hele tiden når vi er ute sammen, red flag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så drit lei av det!

Hver gang jeg sitter ute med han stirrer han på andre damer, har spurt han om å slutte med det, også gjør han bare det samme igjen, han stirrer på rumpa deres og helt til de er ut av bildet, stirrer lenge også. Det er så ekkelt! Og de blir så ukomfortabele av det, hva skal jeg gjøre med denne grisen? Å forlate han er ikke en mulighet akkurat nå

Anonymkode: 661ac...704

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er så drit lei av det!

Hver gang jeg sitter ute med han stirrer han på andre damer, har spurt han om å slutte med det, også gjør han bare det samme igjen, han stirrer på rumpa deres og helt til de er ut av bildet, stirrer lenge også. Det er så ekkelt! Og de blir så ukomfortabele av det, hva skal jeg gjøre med denne grisen? Å forlate han er ikke en mulighet akkurat nå

Å forlate han er ikke en mulighet akkurat nå? Denne må du utdype. 

Er vel ALLTID en mulighet å forlate noen, trodde jeg helt til nå 🫣

Anonymkode: 92f33...18a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å forlate han er ikke en mulighet akkurat nå? Denne må du utdype. 

Er vel ALLTID en mulighet å forlate noen, trodde jeg helt til nå 🫣

Han er rik og jeg bor hos han fordi foreldrene mine har kasta meg ut, så om jeg forlater han blir jeg en uteligger.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg ts, er i et ferskt forhold, å er ikke kjekt å være vitne til at han ser på andre slik, jeg føler meg utrolig liten å mindre pen. Kan føle meg fin og fresh når vi går hjemmefra, men så raskt vi kommer oss ut så begynner kikkingen.. Jeg har ikke kommentert det, men blir lei meg

Anonymkode: 8c714...c1d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er rik og jeg bor hos han fordi foreldrene mine har kasta meg ut, så om jeg forlater han blir jeg en uteligger.

Ellers får du finne deg en bedre? 

Har du ingen venninner du kan bo hos en stund? 

Bofellesskap?

Har du jobb? Går du på skole?

Du kan få hjelp av nav/kommunen til å skaffe deg penger/bolig. 

Ville ikke blitt hos en bare fordi han er rik. Ellers må du bare tåle at han er en gris. 

Anbefaler ikke tinder om du vil ha noen som er litt mer ordentlig. Gud hvor mange med fancy utdanning det er på tinder. Å hvorfor det? Kanskje de ikke klarer å holde seg til ei over tid? Lyst til å bare rote rundt? 

I hvertfall sånne tanker jeg får om disse "velstående" man folkene på tinder. Tviler på at du hadde vært single om de hadde vært noe tess.

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke bedre å få hjelp av sosialen til du står på egne ben enn å gjøre seg avhengig av en sånn mann? Han vet jo at du er avhengig og føler derfor han kan gjøre hva han vil. Kvitt deg med han nå før det går for langt. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har det på samme måte som deg ts, er i et ferskt forhold, å er ikke kjekt å være vitne til at han ser på andre slik, jeg føler meg utrolig liten å mindre pen. Kan føle meg fin og fresh når vi går hjemmefra, men så raskt vi kommer oss ut så begynner kikkingen.. Jeg har ikke kommentert det, men blir lei meg

Anonymkode: 8c714...c1d

Har også vært i forhold som dette, går en stund, men etterhvert blir man mer og mer nedbrutt og da går forholdet i dass. 

Man må sette krav og vise hvilke verdier man er ute etter i en mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du under 18? Har du jobb? Skolegang? Kan du snakke med nav?

Sikker på at det ikke kan ordne seg med foreldrene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...