AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Skrevet 9. juli 2023 Han drakk litt mye idag på byen og jeg tok han i å kline med en annen dame, det lukter alkohol av han, jeg ble selvfølgelig veldig lei meg når jeg så det og venta med å konfrontere han når han kom hjem, han så ikke at jeg så det. Han sier han var full og beklager, er det virkelig innafor å skylde på alkohol eller burde jeg slå opp? Anonymkode: a73f1...83a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): burde jeg slå opp? Anonymkode: a73f1...83a JA!!!! Anonymkode: 279ad...490 6 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Skrevet 9. juli 2023 Du må slå opp ja. Alkohol er ingen unnskyldning! Anonymkode: dc6ab...2c4 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #4 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må slå opp ja. Alkohol er ingen unnskyldning! Anonymkode: dc6ab...2c4 Det er vanskelig å slå opp med noen du er glad i Anonymkode: a73f1...83a
beige Skrevet 9. juli 2023 #5 Skrevet 9. juli 2023 Spørsmålet er om du har tillitt til han og hva du selv ønsker. Hvis du ikke stoler på han lenger blir det problematisk å fortsette forholdet uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #6 Skrevet 9. juli 2023 beige skrev (Akkurat nå): Spørsmålet er om du har tillitt til han og hva du selv ønsker. Hvis du ikke stoler på han lenger blir det problematisk å fortsette forholdet uansett. Jeg er bare usikker på om han var utro med vilje eller om det var alkoholen som på virka det og han var bevistløs på en måte? Anonymkode: a73f1...83a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vanskelig å slå opp med noen du er glad i Anonymkode: a73f1...83a Tro meg: det er vanskeligere å leve med en du ikke kan stole på ! Anonymkode: dc6ab...2c4 2 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er bare usikker på om han var utro med vilje eller om det var alkoholen som på virka det og han var bevistløs på en måte? Anonymkode: a73f1...83a Hvor naiv er du? Han var utro og du unnskylder han? Skaff deg litt ryggrad jente!!!! Anonymkode: dc6ab...2c4 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er bare usikker på om han var utro med vilje eller om det var alkoholen som på virka det og han var bevistløs på en måte? Anonymkode: a73f1...83a Selvfølgelig var han utro med vilje, man snubler ikke bare oppå en dame med tunga nedi halsen hennes Anonymkode: dc6ab...2c4 1 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 Alkohol senker bare terskelen på hva vi er villige til å gjøre. Så nå har han vist hva han har i seg. Så er det opp til deg om du ønsker å stole på han igjen. Anonymkode: a1c42...3ad 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er bare usikker på om han var utro med vilje eller om det var alkoholen som på virka det og han var bevistløs på en måte? Anonymkode: a73f1...83a Jeg har vært så full at jeg nesten har vært bevisstløs og tro meg når jeg sier at jeg ikke hadde vært i stand til å kline med noen i den tilstanden. Anonymkode: fa27c...254
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Selvfølgelig var han utro med vilje, man snubler ikke bare oppå en dame med tunga nedi halsen hennes Anonymkode: dc6ab...2c4 Det virka bare som han brydde seg om meg, om han er utro er han nok ikke forelska i meg, som jeg er i han, føles jævlig. Anonymkode: a73f1...83a
candykiss Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 For en dritt! Om han klinte med en annen dame mens dere var ute på byen sammen, hva tror du han har gjort de gangene han har drukket uten deg til stedet?? Dump dritten.. 1 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 Når han kom med den dårlige unnskyldningen at det var alkoholens feil, sa han også at han skulle aldri drikke alkohol igjen? Anonymkode: be0b6...893 2
GrønnNellik68 Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han drakk litt mye idag på byen og jeg tok han i å kline med en annen dame, det lukter alkohol av han, jeg ble selvfølgelig veldig lei meg når jeg så det og venta med å konfrontere han når han kom hjem, han så ikke at jeg så det. Han sier han var full og beklager, er det virkelig innafor å skylde på alkohol eller burde jeg slå opp? Anonymkode: a73f1...83a Når det har skjedd en gang i forbindelse med alkohol tror du virkelig da at det ikke kan skje igjen med alkohol inn i bilde? tror jeg hadde gått på nåler etter noe sånt hver gang han f.eks skal ut med kompiser… vil du deg selv så vondt? Du fortjener å slippe å gå å bekymre deg over sånt. Han har vist at med alkoholinntak så kan grenser lett krysses. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 Alkoholen får skylden for mye rart... han var kanskje full men viste godt hva han drev på med, so no excuse! Anonymkode: 12321...f60
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 Hva gjør du neste gang du fersker han på å kline med andre i fylla? Anonymkode: d60da...dab
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 Alkohol får deg ikke til å gjøre og mene ting du ikke ønsker, den fjerner bare de sperrene du har når du vet at du ikke burde. Han valgte vel dessuten selv å drikke, det var neppe noen som holdt ham fast og helte det i ham. Anonymkode: ea10b...a98
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 En ting er sikkert, du må ta affære! Si du trenger tid for deg selv og dra, eller be han dra. Dette må få en TYDELIG konsekvens. Ellers vil veien han til å knulle i fylla være meget kort, kortere enn den tydeligvis allerede er. Om du nå lar dette passere med litt snakk og så er alt bra - er du tilbake i samme situasjon, ganske snart - men antagelig dypere, verre. Anonymkode: 42691...3d5
Phoenix Heart Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 Alkohol er ingen unnskyldning for å være utro. Hadde dumpet fyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå