AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Er skilt med tre mindreårige barn. Eier bolig som er ca 60% belånt. Hva skjer om jeg faller fra med mine verdier? Får eksmannen noe? Hvem forvalter evt salg av min bolig? Anonymkode: ad9a4...807
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er skilt med tre mindreårige barn. Eier bolig som er ca 60% belånt. Hva skjer om jeg faller fra med mine verdier? Får eksmannen noe? Hvem forvalter evt salg av min bolig? Anonymkode: ad9a4...807 Pengene står trygt plassert frem til barna er myndige og arver alt. Eksmannen din får ingenting. Ang huset vil nok familiemedlemmer av deg hjelpe med å få solgt det og pengene vil overføres til barnas låste konto. Evt fond om noen i familien sørger for det. Anonymkode: abd34...87f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Barna arver, de får oppnevnt økonomisk verge fra det offentlige (midlene vil generelt stort sett spares til de er myndige). Anonymkode: e596f...f67 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Anbefaler uansett alle å skrive testamentet. Her kan du si akkurat hvordan du vil ha det og hvem du ønsker som verge. Feks noen i familien. Hvis ikke får de en offentlig verge/revisor til å ta jobben. Anonymkode: abd34...87f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå