AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Med tanke på at vi kvinner må bruke sminke for at vi skal se fine/pen ut? Uten sminke så merker jeg at interessen fra menn er laber i forhold til når jeg bruker sminke. Anonymkode: 7a7cf...1d1 1
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Kan være forventninger som er blitt skapt nå når vi er vandt med hvordan kvinner ser ut sminket Kan også være at det vi bruker på huden vår, går utover utsende vårt, imotsettning til menn som lar huden være ifre. Men det spørs jo, min hud blir påvirket av hormoner også virker det som. Å det er jo individuelt med gener, kosthold osv hvordan kroppen ser ut 3
Shy Guy Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Ikke faen. Vi mannfolk er jo bare en stokk med armer og kuk. Kvinner har former og kan se helt nydelige ut. Foretrekker kvinner med lite/ingen sminke, og synes faktisk disse jåledukkene med halve kroppsvekta i trynet er turn-off. Det ser så kunstig og rart ut. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Hadde ikke vi kvinner ikke farget håret, nappet brynene, sminket oss eller barbert leggene hadde vi nok ikke vært så pene som menn. I resten av dyreverdenen er det jo hannen som er vakrest så vil tro at det ikke er annerledes med oss mennesker. Anonymkode: 98d49...288 1
Squidgirl Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Shy Guy skrev (15 minutter siden): Ikke faen. Vi mannfolk er jo bare en stokk med armer og kuk. Kvinner har former og kan se helt nydelige ut. Foretrekker kvinner med lite/ingen sminke, og synes faktisk disse jåledukkene med halve kroppsvekta i trynet er turn-off. Det ser så kunstig og rart ut. Så kul du er da, skikkelig tøff gutt med det språket
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Shy Guy skrev (18 minutter siden): Ikke faen. Vi mannfolk er jo bare en stokk med armer og kuk. Kvinner har former og kan se helt nydelige ut. Foretrekker kvinner med lite/ingen sminke, og synes faktisk disse jåledukkene med halve kroppsvekta i trynet er turn-off. Det ser så kunstig og rart ut. Dere sier gjerne det, men dere tror at kvinner som er full av sminke, silikon og fillers er naturlige skjønnheter 😂 Anonymkode: 8553e...eb2 6 1
Al34n0nym1 Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere sier gjerne det, men dere tror at kvinner som er full av sminke, silikon og fillers er naturlige skjønnheter 😂 Anonymkode: 8553e...eb2 Incels med andre ord
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Er vel ingen menn som kan konkurere med kvinner i 18-28 årssegmentet. Anonymkode: 3f7c7...69d
Al34n0nym1 Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 En kvisene kvinne som kan sminke bort kvisene sine vil neppe bli sammen med en kvisene gutt 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel ingen menn som kan konkurere med kvinner i 18-28 årssegmentet. Anonymkode: 3f7c7...69d Takker være sminke? Anonymkode: 7a7cf...1d1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 Nei, nei og nei! Men spør du en kvinne får du kanskje et annet svar. Hehe.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 Kan legge til at mange kvinner ødelegger seg med overdreven sminke og hva har du. Gå heller for en mer naturlig look. Mye penere.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere sier gjerne det, men dere tror at kvinner som er full av sminke, silikon og fillers er naturlige skjønnheter 😂 Anonymkode: 8553e...eb2 Squidgirl skrev (18 minutter siden): Så kul du er da, skikkelig tøff gutt med det språket Interessant. Kvinner klager over at menn bare liker pinup girls osv. Men når noen uttaler det motsatte, så blir vi latterliggjort. Selvfølgelig tok jeg litt hardt i ovenfor, men jeg mener likevel at jeg synes normale kvinner er mer attraktive enn disse kvinnene vi gjerne ser på instagram og på framsiden av diverse moteblader. Er det seriøst en "unpopular opinion", så får det heller stå sin prøve. Vil mye heller hatt en kjæreste som ser normal og sunn ut, enn en Barbie-dukke. Anonymkode: cd0ca...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 Jeg foretrekker kvinner som er heldekkende i et tjukt lag med sminke. Helst vil jeg slippe å se noen form for naturlig hud. Fysj. Anonymkode: bcb53...01d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 Nei. Kvinner er nok vakrere enn menn også uten sminke. Menn er blitt mer forfengelig der flere trener seg til pene kropper, men der er langt flere kvinner som er ansiktspen med eller uten vakker kropp, enn der er menn som kan skilte med det samme. Anonymkode: a7db6...bb3
Grüner Skrevet 8. juli 2023 #17 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Med tanke på at vi kvinner må bruke sminke for at vi skal se fine/pen ut? Uten sminke så merker jeg at interessen fra menn er laber i forhold til når jeg bruker sminke. Anonymkode: 7a7cf...1d1 Du kan ikke generalisere for alle kvinner basert på din egen erfaring. Det finnes pene og lite pene mennesker av begge kjønn, men de fleste befinner seg et eller annet sted midt på treet. Kvinner har likevel den fordelen at de kan «jukse» seg penere med sminke. De som er skikkelig flinke med sminke kan til og med lage gull av gråstein, så alt i alt tror jeg kvinner har den største fordelen her. 2
Squidgirl Skrevet 8. juli 2023 #18 Skrevet 8. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Interessant. Kvinner klager over at menn bare liker pinup girls osv. Men når noen uttaler det motsatte, så blir vi latterliggjort. Selvfølgelig tok jeg litt hardt i ovenfor, men jeg mener likevel at jeg synes normale kvinner er mer attraktive enn disse kvinnene vi gjerne ser på instagram og på framsiden av diverse moteblader. Er det seriøst en "unpopular opinion", så får det heller stå sin prøve. Vil mye heller hatt en kjæreste som ser normal og sunn ut, enn en Barbie-dukke. Anonymkode: cd0ca...7a7 Språket jeg kommenterte ikke meningen din Endret 8. juli 2023 av Squidgirl
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juli 2023 #19 Skrevet 8. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Med tanke på at vi kvinner må bruke sminke for at vi skal se fine/pen ut? Uten sminke så merker jeg at interessen fra menn er laber i forhold til når jeg bruker sminke. Anonymkode: 7a7cf...1d1 Kvinner trenger ikke sminke for å se pene ut. Det er jo et tilskudd for å se "penere" ut i tilfeller (evt. "jukse seg penere" som nevnt). De fleste damer som er pene er som regel "penere" uten sminke, imo... Endret 8. juli 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #20 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med tanke på at vi kvinner må bruke sminke for at vi skal se fine/pen ut? Uten sminke så merker jeg at interessen fra menn er laber i forhold til når jeg bruker sminke. Anonymkode: 7a7cf...1d1 Vi har generelt mer feminine og dermed mildere trekk enn menn. Menn slipper i større grad unna med svær porete nese og grov porete hud aka ‘mafia boss look’. Hadde en kvinne sett slik ut hadde hun fått skikkelig tyn og kunne blitt latterliggjort enten direkt eller bak ryggen. Anonymkode: d09b8...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå