Gå til innhold

Er menn i realiteten penere enn kvinner uansett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at vi kvinner må bruke sminke for at vi skal se fine/pen ut? Uten sminke så merker jeg at interessen fra menn er laber i forhold til når jeg bruker sminke.

Anonymkode: 7a7cf...1d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være forventninger som er blitt skapt nå når vi er vandt med hvordan kvinner ser ut sminket 

Kan også være at det vi bruker på huden vår, går utover utsende vårt, imotsettning til menn som lar huden være ifre. Men det spørs jo, min hud blir påvirket av hormoner også virker det som. Å det er jo individuelt med gener, kosthold osv hvordan kroppen ser ut

• Liker 3
Skrevet

Hæ?

• Liker 2
Skrevet

Ikke faen. Vi mannfolk er jo bare en stokk med armer og kuk. Kvinner har former og kan se helt nydelige ut.

Foretrekker kvinner med lite/ingen sminke, og synes faktisk disse jåledukkene med halve kroppsvekta i trynet er turn-off. Det ser så kunstig og rart ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vi kvinner ikke farget håret, nappet brynene, sminket oss eller barbert leggene hadde vi nok ikke vært så pene som menn. I resten av dyreverdenen er det jo hannen som er vakrest så vil tro at det ikke er annerledes med oss mennesker. 

Anonymkode: 98d49...288

• Liker 1
Skrevet
Shy Guy skrev (15 minutter siden):

Ikke faen. Vi mannfolk er jo bare en stokk med armer og kuk. Kvinner har former og kan se helt nydelige ut.

Foretrekker kvinner med lite/ingen sminke, og synes faktisk disse jåledukkene med halve kroppsvekta i trynet er turn-off. Det ser så kunstig og rart ut.

Så kul du er da, skikkelig tøff gutt med det språket

AnonymBruker
Skrevet
Shy Guy skrev (18 minutter siden):

Dere sier gjerne det, men dere tror at kvinner som er full av sminke, silikon og fillers er naturlige skjønnheter 😂

Anonymkode: 8553e...eb2

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere sier gjerne det, men dere tror at kvinner som er full av sminke, silikon og fillers er naturlige skjønnheter 😂

Incels med andre ord

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen menn som kan konkurere med kvinner i 18-28 årssegmentet.

Anonymkode: 3f7c7...69d

Skrevet

En kvisene kvinne som kan sminke bort kvisene sine vil neppe bli sammen med en kvisene gutt

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vel ingen menn som kan konkurere med kvinner i 18-28 årssegmentet.

Anonymkode: 3f7c7...69d

Takker være sminke?

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Nei, nei og nei! Men spør du en kvinne får du kanskje et annet svar. Hehe.
:) 

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Kan legge til at mange kvinner ødelegger seg med overdreven sminke og hva har du. Gå heller for en mer naturlig look. Mye penere. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Squidgirl skrev (18 minutter siden):

Så kul du er da, skikkelig tøff gutt med det språket

Interessant. Kvinner klager over at menn bare liker pinup girls osv. Men når noen uttaler det motsatte, så blir vi latterliggjort.

Selvfølgelig tok jeg litt hardt i ovenfor, men jeg mener likevel at jeg synes normale kvinner er mer attraktive enn disse kvinnene vi gjerne ser på instagram og på framsiden av diverse moteblader. Er det seriøst en "unpopular opinion", så får det heller stå sin prøve. Vil mye heller hatt en kjæreste som ser normal og sunn ut, enn en Barbie-dukke.

Anonymkode: cd0ca...7a7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker kvinner som er heldekkende i et tjukt lag med sminke. Helst vil jeg slippe å se noen form for naturlig hud. Fysj.

Anonymkode: bcb53...01d

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Kvinner er nok vakrere enn menn også uten sminke. Menn er blitt mer forfengelig der flere trener seg til pene kropper, men der er langt flere kvinner som er ansiktspen med eller uten vakker kropp, enn der er menn som kan skilte med det samme. 

Anonymkode: a7db6...bb3

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Med tanke på at vi kvinner må bruke sminke for at vi skal se fine/pen ut? Uten sminke så merker jeg at interessen fra menn er laber i forhold til når jeg bruker sminke.

Du kan ikke generalisere for alle kvinner basert på din egen erfaring.

Det finnes pene og lite pene mennesker av begge kjønn, men de fleste befinner seg et eller annet sted midt på treet. Kvinner har likevel den fordelen at de kan «jukse» seg penere med sminke. De som er skikkelig flinke med sminke kan til og med lage gull av gråstein, så alt i alt tror jeg kvinner har den største fordelen her.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Interessant. Kvinner klager over at menn bare liker pinup girls osv. Men når noen uttaler det motsatte, så blir vi latterliggjort.

Selvfølgelig tok jeg litt hardt i ovenfor, men jeg mener likevel at jeg synes normale kvinner er mer attraktive enn disse kvinnene vi gjerne ser på instagram og på framsiden av diverse moteblader. Er det seriøst en "unpopular opinion", så får det heller stå sin prøve. Vil mye heller hatt en kjæreste som ser normal og sunn ut, enn en Barbie-dukke.

Anonymkode: cd0ca...7a7

Språket jeg kommenterte  ikke meningen din

Endret av Squidgirl
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner trenger ikke sminke for å se pene ut.  Det er jo et  tilskudd for å se "penere" ut i tilfeller (evt. "jukse seg penere" som nevnt). De fleste damer som er pene er som regel "penere" uten sminke, imo... 

Endret av AnonymBruker 42
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har generelt mer feminine og dermed mildere trekk enn menn. Menn slipper i større grad unna med svær porete nese og grov porete hud aka ‘mafia boss look’. Hadde en kvinne sett slik ut hadde hun fått skikkelig tyn og kunne blitt latterliggjort enten direkt eller bak ryggen.

Anonymkode: d09b8...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...