AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Mannen har to søstre som oppfører seg helt hinsides normal folkeskikk. Er redd for å komme med for mange eksempler men det dreier seg om ekskludering av meg i ulike situasjoner. Og for å være helt tydelig; jeg har aldri sagt ett eneste negativt ord til noen av dem. Det er derimot jeg som inviterer, gjør i stand, kjøper gaver til barna etc. De på sin side nekter broren sin å komme innom hvis jeg er med, sender mld hvor det står at jeg ikke får være med og ber mannen min på ting uten meg hvor det hadde vært naturlig at vi begge var til stede. Ingen av oss oppfører oss sånn mot hverken de eller deres menn. Fatter ikke hva det er? Må legge til at de ikke er så snille mot broren sin heller. Men har/mannen min bryr seg ikke så mye. Men jeg mener at han må ta ansvar for at de ikke behandler meg så stygt. De er direkte slemme mot meg og sier aldri noe hyggelig. Burde jeg bare si fra selv? Blir faktisk dårlig av å ha det sånn. Har stått i dette i nesten 15 år. Anonymkode: fc465...8ce 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Dere burde rett å slett bare kutte kontakten med dem. De viser jo tydelig at de ikke ønsker kontakt med dere. Tenker dere får det bedre uten dem i livene deres. Anonymkode: 033d3...3ec 10 4 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Dersom mannen din godtar dette, så er det ikke bare svigerinnene du bør kutte ut av livet ditt. Anonymkode: ec0fc...cba 19 2 10
Snok1 Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men jeg mener at han må ta ansvar for at de ikke behandler meg så stygt. Når du blir voksen kan du ta ansvar for deg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Hvis noen skal ta det opp bør det være mannen din, ikke du, slik at de ikke skaper splid mellom dere. Er svigersøstrene dine direkte slemme, eller har de lav emosjonell intelligens? Jeg har et godt forhold til mine svigersøsken men det er tydelig at for dem er familie de som er født inn i familien og oppvokst sammen. Anonymkode: 6ceda...a60 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Hvorfor er du sammen med en mann som behandler deg så dårlig? Når jeg treffer på folk som er slem mot meg, så tenker jeg ikke at han vil jeg være kjæreste med fordi jeg ønsker et kjipt liv 🤔 Anonymkode: 772a5...1ff 3 2
Virrevirrevapp Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 Ja, bare si fra selv om ikke han gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 hvorfor ha kontakt med dem? Anonymkode: bd369...23c 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 Hvorfor MÅ du være med på alt? Både min mann og jeg gjør ting med familiene våre uten at den andre er med. Anonymkode: ad9a1...ce7 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 TS her det dreier seg ikke om at jeg MÅ være med, men en stygg uhøflig oppførsel med ekskludering. Som at vi ikke kan stoppe og plukke opp noe når vi kjører forbi hvis jeg er med. Dette sier hun høyt mens både jeg og barna hører på. Anonymkode: fc465...8ce
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 Hva tenker du vil bli bedre av at du sier i fra? De vet jo utmerket godt hva de holder på med. Du kan ikke endre andre mennesker, men du kan endre hvordan du forholder deg til dem. Anonymkode: 37228...190 7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 Jeg og eksen min slo opp pga søstrene hans... Anonymkode: 326c1...490 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): TS her det dreier seg ikke om at jeg MÅ være med, men en stygg uhøflig oppførsel med ekskludering. Som at vi ikke kan stoppe og plukke opp noe når vi kjører forbi hvis jeg er med. Dette sier hun høyt mens både jeg og barna hører på. Anonymkode: fc465...8ce Dette høres rart ut. Hva er det egentlig du har gjort? For det må være noe. Dette er nemlig ikke litt normalt engang Anonymkode: 824e1...dfd 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #14 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det egentlig du har gjort? For det må være noe. slo meg også. Startet forholdet mellom deg og samboeren på en ryddig og redelig måte? Anonymkode: bd369...23c 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Startet forholdet mellom deg og samboeren på en ryddig og redelig måte? ah -glem det - du skriver at det har vært slik i 15 år. Da kan det jo ikke ha noe med det å gjøre. Anonymkode: bd369...23c
Raven.Writingdesk Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mannen har to søstre som oppfører seg helt hinsides normal folkeskikk. Er redd for å komme med for mange eksempler men det dreier seg om ekskludering av meg i ulike situasjoner. Og for å være helt tydelig; jeg har aldri sagt ett eneste negativt ord til noen av dem. Det er derimot jeg som inviterer, gjør i stand, kjøper gaver til barna etc. De på sin side nekter broren sin å komme innom hvis jeg er med, sender mld hvor det står at jeg ikke får være med og ber mannen min på ting uten meg hvor det hadde vært naturlig at vi begge var til stede. Ingen av oss oppfører oss sånn mot hverken de eller deres menn. Fatter ikke hva det er? Må legge til at de ikke er så snille mot broren sin heller. Men har/mannen min bryr seg ikke så mye. Men jeg mener at han må ta ansvar for at de ikke behandler meg så stygt. De er direkte slemme mot meg og sier aldri noe hyggelig. Burde jeg bare si fra selv? Blir faktisk dårlig av å ha det sånn. Har stått i dette i nesten 15 år. Anonymkode: fc465...8ce Etter 15 år tenker jeg at du skal slutte å søke aksept hos dem. De behandler deg dårlig så du trenger ikke ha noe med dem å gjøre. Bare kutt dem. Uten noe drama. Bestem deg for å de dem for hva de er, og da er de ikke verdt din tid. 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her det dreier seg ikke om at jeg MÅ være med, men en stygg uhøflig oppførsel med ekskludering. Som at vi ikke kan stoppe og plukke opp noe når vi kjører forbi hvis jeg er med. Dette sier hun høyt mens både jeg og barna hører på. Anonymkode: fc465...8ce Er hun en smule tilbakestående? Ja jeg vet det finnes mange som uten spesifikk grunn utestenger men å gjøre det slik ovenfor barna til og med virker bare som mangel på emosjonell intelligens. Anonymkode: ccb44...a14 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 TS nei, har virkelig ikke anelse. De er nok både sure og fornærmet fordi vi ikke ønsker å være mere sammen med de. Men det er jo ikke så rart siden de oppfører seg sånn. Det har ikke vært noen konfrontasjoner etc til nå. Men de blir veldig sure hvis vi ikke gjør som de bestemmer. Da ringer de og kjefter på mannen min… Anonymkode: fc465...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 La de som er søsken bestemme selv om de vil være sammen. Du må ikke være med dem. Jeg tenker at hans søstre er ikke interessert i å være med deg. Som voksen person må du nok bare godta at man kan faktisk velge hvem man vil tilbringe tid med. Hvorfor bruke energi på dem? Anonymkode: a994b...637 1 3
Neix4 Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS nei, har virkelig ikke anelse. De er nok både sure og fornærmet fordi vi ikke ønsker å være mere sammen med de. Men det er jo ikke så rart siden de oppfører seg sånn. Det har ikke vært noen konfrontasjoner etc til nå. Men de blir veldig sure hvis vi ikke gjør som de bestemmer. Da ringer de og kjefter på mannen min… Anonymkode: fc465...8ce Jeg tenker at da legger mannen din på. Jeg syns mannen din virker mest problematisk her. Han må manne seg opp og sette NORMALE grenser. 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå