AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Har vært litt typisk evig singel. Gått etter de utilgjengelihe mennene. Er nå godt oppi 30 årene og ønsker å finne en stabil mann å slå meg til ro med. Men plages av at jeg føler identiteten min er singel. Noen som har klart å endre på det? Hva gjorde dere? Anonymkode: fbd2e...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Kjenner igjen den der etter mange år som singel. For min del sitter den identiteten litt for godt, noe som har gjort at det er veldig vanskelig å få til et godt kjæresteforhold. Jeg har blitt for sær. Så du må nok belage deg på mye jobbing med deg selv. Anonymkode: 7875f...02f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner igjen den der etter mange år som singel. For min del sitter den identiteten litt for godt, noe som har gjort at det er veldig vanskelig å få til et godt kjæresteforhold. Jeg har blitt for sær. Så du må nok belage deg på mye jobbing med deg selv. Anonymkode: 7875f...02f Men hvordan skal jeg jobbe med meg selv? ts Anonymkode: fbd2e...e3b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Feiret akkurat 16 års bryllupsdag, men føler fortsatt at identiteten min er mer singel. Bruker ikke "vi" som beskrivelse av hva jeg liker/gjør/drømmer om, ei heller frasen "Min mann og jeg...". Jeg snakker så ofte i jeg-form at folk bare går ut i fra at jeg ikke er i forhold. For all del, jeg prøver ikke å skjule at jeg er gift, men jeg er opptatt av å ha en egen identitet. Driver med egne hobbyer, reiser ofte alene, har egne interesser. Alt for mange går rett i vi-modus når de får seg kjæreste. Vi ditt og vi datt. Come on, ha egen personlighet og identitet, da😆 Anonymkode: 4055c...311 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvordan skal jeg jobbe med meg selv? Spør du meg, så spør jeg deg 😅 Jeg har aldri funnet ut av det, så her sitter jeg singel som bare det. Anonymkode: 7875f...02f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå