Anonym Bruker ja Skrevet 8. juli 2023 #1 Del Skrevet 8. juli 2023 Hei Noen her som har anbefaling til en god shampoo til tørr hodebunn, men hvor håret fort blir fett? Vurderer å teste seriene for tørr hodebunn fra merker som KMS, Maria Nila og Elelni&Chris blant annet, så lurer på om noen her har testet ut noen av disse eller har andre anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 8. juli 2023 #2 Del Skrevet 8. juli 2023 Anonym Bruker ja skrev (12 minutter siden): Hei Noen her som har anbefaling til en god shampoo til tørr hodebunn, men hvor håret fort blir fett? Vurderer å teste seriene for tørr hodebunn fra merker som KMS, Maria Nila og Elelni&Chris blant annet, så lurer på om noen her har testet ut noen av disse eller har andre anbefalinger? Anbefaler deg system professional purify shampoo. Hjalp veldig på min tørre hodebunn iallefall. Også er det lurt å stripe håret iblant ellers blir det fort fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Del Skrevet 8. juli 2023 Natalie91 skrev (2 minutter siden): Anbefaler deg system professional purify shampoo. Hjalp veldig på min tørre hodebunn iallefall. Også er det lurt å stripe håret iblant ellers blir det fort fett. Hva slags innvirkning har striping av hår på fet hodebunn? 🤔 Anonymkode: 0cf3e...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 8. juli 2023 #4 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags innvirkning har striping av hår på fet hodebunn? 🤔 Anonymkode: 0cf3e...a8b Min erfaring er at da blir det ikke så fort fett 😊 men det er på mitt hår da. Jeg har og farga det helt blondt, da går det og dager mellom vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. juli 2023 #5 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags innvirkning har striping av hår på fet hodebunn? 🤔 Anonymkode: 0cf3e...a8b Problemet var ikke fet hodebunn, men tørr hodebunn og fett hår! Striping/bleking gjør håret tørrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags innvirkning har striping av hår på fet hodebunn? 🤔 Anonymkode: 0cf3e...a8b Problemet var ikke fet hodebunn, men tørr hodebunn og fett hår! Striping/bleking gjør håret tørrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags innvirkning har striping av hår på fet hodebunn? 🤔 Anonymkode: 0cf3e...a8b Jeg kan skrive under på dette. Striper det selv hjemme, og kan endelig gå 2-3 dager uten å måtte vaske håret før det blir fett. Det som skjer er at håret blir litt uttørket pga. blekingen. Anonymkode: 58027...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. juli 2023 #8 Del Skrevet 8. juli 2023 Anonym Bruker ja skrev (21 minutter siden): Hei Noen her som har anbefaling til en god shampoo til tørr hodebunn, men hvor håret fort blir fett? Vurderer å teste seriene for tørr hodebunn fra merker som KMS, Maria Nila og Elelni&Chris blant annet, så lurer på om noen her har testet ut noen av disse eller har andre anbefalinger? For å finne riktig produkt må du først finne ut hva som er problemet: tørr hodebunn, flass eller eksem. Det kan se ganske likt ut, men krever forskjellig type behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Del Skrevet 8. juli 2023 Fungoral på apotek. Jeg har ikke tips for vanlig sjampo og balsam, men bruk gjerne Fungoral 1 gang i uken. Jeg kan slite med tørr hodebunn og hår som lett blir fett i perioder, men det forsvinner når jeg bruker fungoral 1-2 ganger i uken et par uker. Så kan det gå månedsvis/år mellom neste gang jeg må bruke det https://www.apotek1.no/produkter/fungoral-20mg-ml-sjampo-60ml-49502p Anonymkode: 07356...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå