Gå til innhold

Smaken til dama mi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om jeg gir dama mi oralsex, så smaker utfloden hennes syrlig. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke uvanlig nei. Kvinner kan dessuten smake forskjellig fra gang til gang, akkurat som mannen. For kvinners del har det gjerne litt med hvor i syklusen man er, og spiser man sterkt krydret mat f.eks. kan det være med på å forandre smaken hennes nedentil. ;) Ikke verre enn det.

Skrevet

Altså ikke sopp ellernoe? Det kan gjerne lukte litt syrlig også, men hun har helt fin utflod. Er bekymra for henne. :( Men hun er nettopp ferdig med mensen, dette kan ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Undelivssopp gir forandringer i utflod og dessuten klør det som bare pokker!

Så om hun ikke føler ubehag nedentil, så trenger du nok ikke bekymre deg. Har hun hatt soppinfeksjon før, noe som er ganske vanlig, så ville hun garantert kjent det med en gang det kom. Har hun ikke hatt det, vil hun uansett merke den irriterende kløen. ;)

Skrevet

Tusen takk for svar! Nei, hun har ikke ubehag, det var bare jeg som lurte på det litt syrlige, men nå har du beroliget meg. Takk! :)

Skrevet

Er det normalt at det lukter syrlig da? Mener ikke å gjøre deg bekymra, -Gjest-, men mente å tro at utflod skal være luktfri?

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Er det normalt at det lukter syrlig da? Mener ikke å gjøre deg bekymra, -Gjest-, men mente å tro at utflod skal være luktfri?

Kvinnekjønn både lukter og smaker - og det skal de gjøre.

Skrevet
Kvinnekjønn både lukter og smaker - og det skal de gjøre.

`

Men syrlig?

Gjest Hippopotamus
Skrevet (endret)
`

Men syrlig?

Endret av milla76
Skrevet
Altså ikke sopp ellernoe? Det kan gjerne lukte litt syrlig også, men hun har helt fin utflod. Er bekymra for henne. :( Men hun er nettopp ferdig med mensen, dette kan ha noe med det å gjøre?

Tror det er helt naturlig, hvis det er litt sånn melkesyreaktig... skal være sånn faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...