AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Del Skrevet 8. juli 2023 Fikk nylig vite av kjæresten min at han var med en prostituert for et par år siden (før vi ble sammen). Han påstår at han ikke kommer til å bli straffet for det siden han da måtte blitt tatt «der og da». Men kan ikke slikt straffes senere også hvis det finnes beviser? På en måte har han uttrykt at han angrer, gitt en «god» forklaring på hvorfor han gjorde det han gjorde osv. Mens på en annen side opplever jeg at han er naiv. Om han kan straffes i ettertid eller ei spiller gjerne ikke noen rolle, jeg tar avstand fra det han har gjort og følgene av det han har gjort er fortjent om det skjer. Må også få sagt at jeg er i en fase hvor jeg tenker meg ut av forholdet. Egentlig grunnet andre årsaker, men dette gjorde det ikke bedre. Men på grunn av en del praktisk jeg vil ha i orden før jeg går ut så er vi i lag enda… Anonymkode: 9b466...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 8. juli 2023 #2 Del Skrevet 8. juli 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Men på grunn av en del praktisk jeg vil ha i orden før jeg går ut så er vi i lag enda… Kan ikke det og tolkes som prostitusjon? 2 hours ago, AnonymBruker said: Om han kan straffes i ettertid eller ei spiller gjerne ikke noen rolle Hvorfor bryr du deg da? Er ikke du ferdig med han? Schmuvu Endret 8. juli 2023 av Schmuhu 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8. juli 2023 #3 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På en måte har han uttrykt at han angrer, gitt en «god» forklaring på hvorfor han gjorde det han gjorde osv. Mens på en annen side opplever jeg at han er naiv. Hva er en god forklaring på hvorfor man begår overgrep og finansierer menneskehandel? På hvilken måte er slike mannslinger naive? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #4 Del Skrevet 8. juli 2023 Schmuhu skrev (2 minutter siden): Kan ikke det og tolkes som prostitusjon? Hvorfor bryr du deg da? Er ikke du ferdig med han? Schmuvu Mistenker at du kjøper eller selger sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 8. juli 2023 #5 Del Skrevet 8. juli 2023 (endret) 3 minutter siden, Rosakatt said: Mistenker at du kjøper eller selger sex. ??? Endret 8. juli 2023 av Schmuhu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 Schmuhu skrev (5 minutter siden): ??? Det at du prøver å få ts til å tro at et vanlig forhold er som prostitusjon, for å kanskje prøve å endre meningen hennes, eller minske hennes negative syn på det Å at det virker som at du syns hun burde holde tankene sine for segselv, om hun uansett ikke skal være med han. Det får meg til å tenke at du har noe du ikke vil folk skal bry seg om 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 Syns det er så trangsynt av kvinner å være så voldsomt fiendtlige ovenfor menn som benytter seg av prostituerte. Det er en problemstilling de aldri kommer til å være i selv, å dømme menn som har sett dette nødvendig er utrolig smålig og grenser på kontrollsykt, de unner rett og slett ikke menn som ikke er prima kvalitet å oppleve sex, og syns heller de skal dø uten. Mistet selv jomfrudommen i en alder av 25 til en utrolig hyggelig selvstendig næringsdrivende dame fra Australia i bytte mot 2000kr,10 ganger det jeg tjener i timen. Hadde selvsagt foretrukket å fått det overstått uten betaling, jeg forsøkte hardt og lenge, tro meg, men det ble aldri, og på det stadiet var jeg lei av å prøve forgjeves, det var ydmykende og deprimerende, det føltes som jeg aldri skulle få det til. I etterkant har jeg hatt sex flere ganger uten betaling, utelukkende takket være den første gangen som tillot meg å få et mer frigjort og avslappet forhold til sex og kropp. Gud velsigne prostituerte og takk Jesus for at de finnes. Selv kommer jeg aldri til å betale for det igjen da, sex er ikke like gøy uten gjensidig begjær, og heller ikke verdt sa store summer. Anonymkode: 34590...90f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Syns det er så trangsynt av kvinner å være så voldsomt fiendtlige ovenfor menn som benytter seg av prostituerte. Det er en problemstilling de aldri kommer til å være i selv, å dømme menn som har sett dette nødvendig er utrolig smålig og grenser på kontrollsykt, de unner rett og slett ikke menn som ikke er prima kvalitet å oppleve sex, og syns heller de skal dø uten. Mistet selv jomfrudommen i en alder av 25 til en utrolig hyggelig selvstendig næringsdrivende dame fra Australia i bytte mot 2000kr,10 ganger det jeg tjener i timen. Hadde selvsagt foretrukket å fått det overstått uten betaling, jeg forsøkte hardt og lenge, tro meg, men det ble aldri, og på det stadiet var jeg lei av å prøve forgjeves, det var ydmykende og deprimerende, det føltes som jeg aldri skulle få det til. I etterkant har jeg hatt sex flere ganger uten betaling, utelukkende takket være den første gangen som tillot meg å få et mer frigjort og avslappet forhold til sex og kropp. Gud velsigne prostituerte og takk Jesus for at de finnes. Selv kommer jeg aldri til å betale for det igjen da, sex er ikke like gøy uten gjensidig begjær, og heller ikke verdt sa store summer. Anonymkode: 34590...90f Det du sier her er at ingen ville ligge med deg av frivillig lyst så da måtte du betale for et samtykke. Ergo et betalt overgrep. At du ikke ser problemet med det sier mye om deg Anonymkode: 109a4...036 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Del Skrevet 8. juli 2023 Ts saken hans er uansett foreldet nå men man kan straffes selvom man ikke blir tatt på fersken ja. Hadde heller bekymret meg over at han har så kvalmt kvinnesyn og dumpet han pga det. Anonymkode: 109a4...036 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 8. juli 2023 #10 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fikk nylig vite av kjæresten min at han var med en prostituert for et par år siden (før vi ble sammen). Han påstår at han ikke kommer til å bli straffet for det siden han da måtte blitt tatt «der og da». Men kan ikke slikt straffes senere også hvis det finnes beviser? På en måte har han uttrykt at han angrer, gitt en «god» forklaring på hvorfor han gjorde det han gjorde osv. Mens på en annen side opplever jeg at han er naiv. Om han kan straffes i ettertid eller ei spiller gjerne ikke noen rolle, jeg tar avstand fra det han har gjort og følgene av det han har gjort er fortjent om det skjer. Må også få sagt at jeg er i en fase hvor jeg tenker meg ut av forholdet. Egentlig grunnet andre årsaker, men dette gjorde det ikke bedre. Men på grunn av en del praktisk jeg vil ha i orden før jeg går ut så er vi i lag enda… Anonymkode: 9b466...dde Straffes? Hvorfor i all verden er det et spørsmål her? Nei selvfølgelig kommer man ikke til å bli straffet for noe sånt som har skjedd for lenge siden. Om du kan leve med det må nesten du vurdere selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #11 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Syns det er så trangsynt av kvinner å være så voldsomt fiendtlige ovenfor menn som benytter seg av prostituerte. Det er en problemstilling de aldri kommer til å være i selv, å dømme menn som har sett dette nødvendig er utrolig smålig og grenser på kontrollsykt, de unner rett og slett ikke menn som ikke er prima kvalitet å oppleve sex, og syns heller de skal dø uten. Mistet selv jomfrudommen i en alder av 25 til en utrolig hyggelig selvstendig næringsdrivende dame fra Australia i bytte mot 2000kr,10 ganger det jeg tjener i timen. Hadde selvsagt foretrukket å fått det overstått uten betaling, jeg forsøkte hardt og lenge, tro meg, men det ble aldri, og på det stadiet var jeg lei av å prøve forgjeves, det var ydmykende og deprimerende, det føltes som jeg aldri skulle få det til. I etterkant har jeg hatt sex flere ganger uten betaling, utelukkende takket være den første gangen som tillot meg å få et mer frigjort og avslappet forhold til sex og kropp. Gud velsigne prostituerte og takk Jesus for at de finnes. Selv kommer jeg aldri til å betale for det igjen da, sex er ikke like gøy uten gjensidig begjær, og heller ikke verdt sa store summer. Anonymkode: 34590...90f Det er misstanken om hvordan den prostituerte har det som oftest er det folk stusser på, ikke fordi de syns noen skal gå uten å ha sex Kan jo ikke snakke for alle, men deler allikevel at jeg tror endel folk hvertfall uten konservative(?) holdninger, ikke bryr seg så mye om at andre har sex, så lenge de verken trenger å bevitne det og at ingen blir skadet av sexen på noe vis. Om ikke det er frivillig og ønsket bdsm foreksempel da, men kan jo bli litt bekymret allikevel i de tilfellene også om man er hakket over gjennomsnittlig opptatt av at folk skal ha det bra. Som foreksempel meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk nylig vite av kjæresten min at han var med en prostituert for et par år siden (før vi ble sammen). Han påstår at han ikke kommer til å bli straffet for det siden han da måtte blitt tatt «der og da». Men kan ikke slikt straffes senere også hvis det finnes beviser? På en måte har han uttrykt at han angrer, gitt en «god» forklaring på hvorfor han gjorde det han gjorde osv. Mens på en annen side opplever jeg at han er naiv. Om han kan straffes i ettertid eller ei spiller gjerne ikke noen rolle, jeg tar avstand fra det han har gjort og følgene av det han har gjort er fortjent om det skjer. Må også få sagt at jeg er i en fase hvor jeg tenker meg ut av forholdet. Egentlig grunnet andre årsaker, men dette gjorde det ikke bedre. Men på grunn av en del praktisk jeg vil ha i orden før jeg går ut så er vi i lag enda… Anonymkode: 9b466...dde En ordinær prostituert kan ha 1000 kunder i løpet av et år. Jeg hadde bekymret meg mer for de potensielle sykdommene - hiv - du kan ha fått av han enn hva slags straff han kan få. Anonymkode: 7c81b...2e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det du sier her er at ingen ville ligge med deg av frivillig lyst så da måtte du betale for et samtykke. Ergo et betalt overgrep. At du ikke ser problemet med det sier mye om deg Anonymkode: 109a4...036 "Et betalt overgrep". Hør på deg selv. Samtykke er ikke nødvendigvis forbeholdt seksuell opphisselse. dersom noen sier ja, tar av seg klærne, og leder en inn seg selv, er det stadig overgrep? Tror ikke du vet hva det ordet betyr, og du er heller ikke i stand til grunnleggende fenomenologi. Er det et overgrep hver gang jeg har på jobb når jeg egentlig vil sove videre? Alle menneskelige forhold er transaksjonelle til en viss grad, og lysten på penger er stadig en lyst. Fy faen. Overgrep er en svært alvorlig anklagelse, og ikke noe a kaste rundt nar du ikke kan definere ordet. Anonymkode: 34590...90f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 9. juli 2023 #14 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Et betalt overgrep". Hør på deg selv. Samtykke er ikke nødvendigvis forbeholdt seksuell opphisselse. dersom noen sier ja, tar av seg klærne, og leder en inn seg selv, er det stadig overgrep? Tror ikke du vet hva det ordet betyr, og du er heller ikke i stand til grunnleggende fenomenologi. Er det et overgrep hver gang jeg har på jobb når jeg egentlig vil sove videre? Alle menneskelige forhold er transaksjonelle til en viss grad, og lysten på penger er stadig en lyst. Fy faen. Overgrep er en svært alvorlig anklagelse, og ikke noe a kaste rundt nar du ikke kan definere ordet. Anonymkode: 34590...90f Ikke alle prostituerte er det av fri vilje, det er det som sikkert påpekes. Noen er da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #15 Del Skrevet 10. juli 2023 Schmuhu skrev (På 9.7.2023 den 0.14): Kan ikke det og tolkes som prostitusjon? Hvorfor bryr du deg da? Er ikke du ferdig med han? Schmuvu Fordi jeg synes det er enkel tankegang av han å tro at han kan slippe unna så lett. Takk for svar til resten som har kommentert her. Anonymkode: 9b466...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 10. juli 2023 #16 Del Skrevet 10. juli 2023 Snok1 skrev (På 9.7.2023 den 0.16): Hva er en god forklaring på hvorfor man begår overgrep og finansierer menneskehandel? På hvilken måte er slike mannslinger naive? De færreste støtter overgrep og menneskehandel..men man kommer ikke bort fra det faktum at det finnes kvinner og menn som prostituerer seg av fri vilje også. Om de ønsker å leve på den måten - altså benytte seg av sin frie vilje, vil du fortsatt betegne det som overgrep? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 10. juli 2023 #17 Del Skrevet 10. juli 2023 Vera skrev (1 time siden): De færreste støtter overgrep og menneskehandel..men man kommer ikke bort fra det faktum at det finnes kvinner og menn som prostituerer seg av fri vilje også. Om de ønsker å leve på den måten - altså benytte seg av sin frie vilje, vil du fortsatt betegne det som overgrep? Dersom jeg en dag plutselig skulle få det for meg at jeg skulle betale for sex, ville jeg vurdert risikoen for å bidra til overgrep og menneskehandel som uakseptabelt høy og ville derfor latt være. Selv om den prostituerte faktisk mener at h*n gjør det av eget valg og vilje, ville jeg vurdert risikoen for for emosjonelle senskader hos den prostituerte som uakseptabelt høy. Jeg ville derfor droppet planene om betalt sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå