AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Del Skrevet 8. juli 2023 Aldri forsøkt noen av dem. Kommer de alltid på sykkel? Og hvilken av de anbefaler du? Hvilken av de to er best? Anonymkode: a819e...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Del Skrevet 8. juli 2023 De kommer på kjøretøyet de har tilgjengelig. Ofte bil, med mindre det er i storby De er like bra/dårlige Anonymkode: ee25f...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Del Skrevet 8. juli 2023 Anbefaler Wolt! Foodora har en dårlig app og dårlig kundeservice. Anonymkode: 15f80...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. juli 2023 #4 Del Skrevet 8. juli 2023 Her i byen foretrekker jeg Wolt, de gjør alltid opp for seg om de kødder det til og det er relativt lett å få tak i kundeservice, Foodora bruker vi ikke lenge for det er alltid forsinkelser og de gjør ikke opp for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 8. juli 2023 #5 Del Skrevet 8. juli 2023 Kommer som regel med bil. Har hatt to episoder med foodora der jeg ikke har fått maten min i det hele tatt, og det tok tid å få penger tilbake. Måtte mase mye. Bruker alltid wolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 Anbefaler Wolt. Anonymkode: 246b3...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 Ikke prøvd Wolt, men er godt fornøyd med Foodora. Her bruker de bil Anonymkode: 7a508...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Del Skrevet 9. juli 2023 Wolt er bedre. Foodora leverer kun dårlig fastfood der jeg bor (kun 10min kjøretur unna oslo sentrum), det var utrolig dårlig utvalg. Da jeg snublet over wolt fikk jeg endelig tilgang til mange av resturantene nede i sentrum! Er vel ca 2år siden jeg brukte foodora. Anonymkode: 7475e...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Del Skrevet 9. juli 2023 Sykkelbud fra Foodora, prøvd to ganger. Det tar et kvarter å spasere dit vi bestilte maten fra, men likevel klarte sykkelbudet fra Foodora å levere STEINKALD mat. Har sett at mat som skal hentes av Foodora også blir stående veldig lenge og bli kald på disken hos det serveringsstedet, i påvente av at sykkelbudet skal dukke opp og hente det. Så det kan like gjerne ha vært der maten vår ble kald. Den andre gangen vi prøvde Foodora er det under fem minutter unna med bil, det andre stedet vi bestilte fra. Da var maten halvvarm i alle fall da vi fikk den. Den gikk an å spise. Wolt har jeg aldri prøvd. Anonymkode: 4af9d...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå