Gå til innhold

Wolt vs foodora

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Aldri forsøkt noen av dem. Kommer de alltid på sykkel? Og hvilken av de anbefaler du? Hvilken av de to er best?

Anonymkode: a819e...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De kommer på kjøretøyet de har tilgjengelig. Ofte bil, med mindre det er i storby

De er like bra/dårlige 

Anonymkode: ee25f...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler Wolt! Foodora har en dårlig app og dårlig kundeservice. 

Anonymkode: 15f80...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i byen foretrekker jeg Wolt, de gjør alltid opp for seg om de kødder det til og det er relativt lett å få tak i kundeservice, Foodora bruker vi ikke lenge for det er alltid forsinkelser og de gjør ikke opp for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer som regel med bil. Har hatt to episoder med foodora der jeg ikke har fått maten min i det hele tatt, og det tok tid å få penger tilbake. Måtte mase mye. Bruker alltid wolt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke prøvd Wolt, men er godt fornøyd med Foodora. Her bruker de bil

Anonymkode: 7a508...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wolt er bedre. Foodora leverer kun dårlig fastfood der jeg bor (kun 10min kjøretur unna oslo sentrum), det var utrolig dårlig utvalg. Da jeg snublet over wolt fikk jeg endelig tilgang til mange av resturantene nede i sentrum! Er vel ca 2år siden jeg brukte foodora. 

Anonymkode: 7475e...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykkelbud fra Foodora, prøvd to ganger. Det tar et kvarter å spasere dit vi bestilte maten fra, men likevel klarte sykkelbudet fra Foodora å levere STEINKALD mat. 

Har sett at mat som skal hentes av Foodora også blir stående veldig lenge og bli kald på disken hos det serveringsstedet, i påvente av at sykkelbudet skal dukke opp og hente det. Så det kan like gjerne ha vært der maten vår ble kald.

Den andre gangen vi prøvde Foodora er det under fem minutter unna med bil, det andre stedet vi bestilte fra. Da var maten halvvarm i alle fall da vi fikk den. Den gikk an å spise.

Wolt har jeg aldri prøvd.

Anonymkode: 4af9d...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...