AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Ungen er 7 år. Barnefar og jeg har villt forskjellig syn på det meste. Aller mest at han nekter å være en voksen. Han mener at barn skal få lov å gjøre som de vil. Så han ner henne enten lyve om det de har holdt på med eller si at ting er hemmelig.... Dette har barnet fortalt til tanta si (min søster). Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med dette, eller om jeg kan gjøre noe med det? Far og jeg snakker ikke sammen. Anonymkode: b4f2f...72a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Hva barnet gjør hos far bestemmer ikke du. Anonymkode: 40606...72d 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Du trygger ditt barn. Hva annet tenker du at du skal gjøre? Anonymkode: 71214...c71 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Barnefar og jeg har villt forskjellig syn på det meste. Aller mest at han nekter å være en voksen. Ikke rart dere ikke snakker sammen. Du virker ikke så veldig hyggelig. Anonymkode: a45c5...790 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå