AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Dere biseksuelle menn. Opplever dere legningen deres som hindring i å få forhold med ei kvinne? Anonymkode: cd860...01b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere biseksuelle menn. Opplever dere legningen deres som hindring i å få forhold med ei kvinne? Anonymkode: cd860...01b Det er en synd. Anonymkode: 76ee7...4fe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Var ei som ikke var interessert fordi hun var redd for at jeg kom til å stikke av med en mann. Jeg takker høyere makter for at det ikke ble noe med henne siden er ikke er så interessert i kvinner sånn egentlig. Anonymkode: cc0f2...a2e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var ei som ikke var interessert fordi hun var redd for at jeg kom til å stikke av med en mann. Jeg takker høyere makter for at det ikke ble noe med henne siden er ikke er så interessert i kvinner sånn egentlig. Anonymkode: cc0f2...a2e Du er gjerne bifil. Dette handler om å være biseksuell. Som oftest er en biseksuell mann, hedroromantisk. Du høres ut som bifil/homofil. Ts. Anonymkode: cd860...01b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er en synd. Anonymkode: 76ee7...4fe I følge hvem eller hva? Hvis det er bibelen du tenker på, finnes det nok av folk som ikke bryr seg om den men mest av alt følger sunn fornuft Anonymkode: c4887...d6a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Jeg kunne ikke vært sammen med eller hatt sex med en bifil/biseksuell mann. Har mange homofile venner men det hadde bare føltes veldig feil. Anonymkode: 28ad3...229 1
Påkrevd Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er en synd. Anonymkode: 76ee7...4fe Joda, men litt slækk må det da være. Du sitter selv med høy sannsynlighet og skriver innlegget ditt på et produkt, og/eller sitter der med klær som er produsert ved hjelp av moderne slaveri. Og det er jo også en synd....Nei, vent litt. Slaveri er jo helt ok, ifølge bibelen. Så lenge slavene ikke er fra eget land. Jaja, så har du vel rett, da😉
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 Tja, jeg har så vidt jeg vet aldri datet en biseksuell mann. Men jeg ser for meg at jeg ville syntes det var vanskelig at mannen tenner på noe som ikke ligner på meg, og jeg kunne blitt usikker på om han foretrekker menn over kvinner. Tror jeg ville følt ubehag ved å tenke på mannens tidligere seksuelle erfaringer Anonymkode: 0ba77...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere biseksuelle menn. Opplever dere legningen deres som hindring i å få forhold med ei kvinne? Anonymkode: cd860...01b Ja, det er jo bare å lese i denne tråden. Kvinner er lite tolerante. Anonymkode: a0a7c...6f5 1
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Om jeg hadde vært forelsket i han, ja. Men bekymrer meg jo, om vi har vart lenge at han kanskje ikke har lyst å gå glipp av å være med menn ut livet liksom, i tillegg til en kvinne. Så føler siden jeg ikke kan gi han alt en mann kan, at utroskap om ikke vi har løsninger er en større sannsynlighet med han. Føler monogamitet går ut vinduet. Men vet ikke om jeg hadde følt jeg måtte konkurere med menn, som jeg kan bekymre meg om han heller vil ha andre kvinner, så det har sårt meg mindre om han var med en mann på si. For da føler jeg ikke jeg svikter som en kvinne, ikke er en fin nok kvinne osv.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 Påkrevd skrev (56 minutter siden): Joda, men litt slækk må det da være. Du sitter selv med høy sannsynlighet og skriver innlegget ditt på et produkt, og/eller sitter der med klær som er produsert ved hjelp av moderne slaveri. Og det er jo også en synd....Nei, vent litt. Slaveri er jo helt ok, ifølge bibelen. Så lenge slavene ikke er fra eget land. Jaja, så har du vel rett, da😉 Eller så kan den uten synd kaste den første steinen som man også sier. Altså ingen 🙃 Anonymkode: 6ab50...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå