Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 (endret) F Endret 10. juli 2023 av JenniferS
Gjest Fairy95 Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 (endret) Dette hørtes ut som en typisk fuckboy! Svarer raskt når det handler om å møtes fordi han håper det fører til sex. Svarer ikke på annet fordi det ikke interesserer han. Snakker av erfaring og en hekt jeg hadde i fire år! Dropp fyren og klapp deg selv på skulderen for et bra valg. Du gjorde det riktige og ga han sjansen til å forklare seg, men han slettet deg. En bekreftelse på at han er umoden og ikke klar for noe som involverer følelser eller forpliktelse med deg. Det finnes heldigvis gode menn der ute. Nå er jeg sammen med en fyr som helt fra start var genuint opptatt av hvem jeg var som person og aldri presset på eller var så veldig opptatt av sex (på unaturlige måter). Kjæresten min gjorde meg aldri usikker i datingfasen slik som en typisk fuckboy gjør. Følg magefølelsen din!❤️ Endret 8. juli 2023 av Fairy95
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Fairy95 skrev (2 minutter siden): Dette hørtes ut som en typisk fuckboy! Svarer raskt når det handler om å møtes fordi han håper det fører til sex. Svarer ikke på annet fordi det ikke interesserer han. Snakker av erfaring og en hekt jeg hadde i fire år! Dropp fyren og klapp deg selv på skulderen for et bra valg. Du gjorde det riktige og ga han sjansen til å forklare seg, men han slettet deg. En bekreftelse på at han er umoden og ikke klar for noe som involverer følelser eller forpliktelse med deg. Det finnes heldigvis gode menn der ute. Nå er jeg sammen med en fyr som helt fra start var genuint opptatt av hvem jeg var som person og aldri presset på eller var så veldig opptatt av sex (på unaturlige måter). Kjæresten min gjorde meg aldri usikker i datingfasen slik som en typisk fuckboy gjør. Følg magefølelsen din!❤️ Åh, det var godt å høre! Nå ble jeg glad. Tusen takk for svar. så bra at du har funnet en god mann nå ❤️ Ja, magefølelsen er viktig når man dater!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Herregud han spurte om å møtes endag,du psykoanalyserer alt og takket nei. han slettet deg. Helt normalt Du virker som et psykiatri tilfelle Anonymkode: 7d294...5d8 1
Gjest Fairy95 Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 JenniferS skrev (6 minutter siden): Åh, det var godt å høre! Nå ble jeg glad. Tusen takk for svar. så bra at du har funnet en god mann nå ❤️ Ja, magefølelsen er viktig når man dater! Bare hyggelig ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #7 Skrevet 9. juli 2023 18 hours ago, Fairy95 said: Dette hørtes ut som en typisk fuckboy! Svarer raskt når det handler om å møtes fordi han håper det fører til sex. Svarer ikke på annet fordi det ikke interesserer han. Snakker av erfaring og en hekt jeg hadde i fire år! Dropp fyren og klapp deg selv på skulderen for et bra valg. Du gjorde det riktige og ga han sjansen til å forklare seg, men han slettet deg. En bekreftelse på at han er umoden og ikke klar for noe som involverer følelser eller forpliktelse med deg. Det finnes heldigvis gode menn der ute. Nå er jeg sammen med en fyr som helt fra start var genuint opptatt av hvem jeg var som person og aldri presset på eller var så veldig opptatt av sex (på unaturlige måter). Kjæresten min gjorde meg aldri usikker i datingfasen slik som en typisk fuckboy gjør. Følg magefølelsen din!❤️ Mulig han bare var ute etter sex. Men han kan jo være en bra mann for det. Det er jo ikke sånn at definisjoene på en bra mann er en som avstår fra å ha sex når han ikke er i forhold. Veldig mange single både kvinner og menn ønsker jo å ha et sexliv likevel. Det gjør dem på ingen måte til dårlige folk !! Det ts beskriver handler vel mer om at det kanskje ikke var ute etter helt det samme. Det er forsåvidt en ærlig sak det og ingen big deal. Men det at en er ute etter sex og den andre er ute etter forhold impliserer på ingen måte at en av dem er en dårlig person og den andre en bra person. Anonymkode: b9d6c...273
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 Jeg er litt forvirret i hva du søker egt TS? Du har akkurat kommet ut av et langt forhold, er du allerede på jakt etter et nytt? Om han var minn venn så hadde jeg nok rådet han til å ditche deg. For meg så virker det som at du er ute etter en som skal gi deg oppmerksomhet og få deg til å føle deg verdt noe. Det største rødflagget er vel at du vil ta ting i ditt tempo men akkurat har kommet ut av et langvarig forhold. Så rebound da kanskje? og hvem vil vel være en rebound? Anonymkode: 91473...b01 2
Gjest Fairy95 Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mulig han bare var ute etter sex. Men han kan jo være en bra mann for det. Det er jo ikke sånn at definisjoene på en bra mann er en som avstår fra å ha sex når han ikke er i forhold. Veldig mange single både kvinner og menn ønsker jo å ha et sexliv likevel. Det gjør dem på ingen måte til dårlige folk !! Det ts beskriver handler vel mer om at det kanskje ikke var ute etter helt det samme. Det er forsåvidt en ærlig sak det og ingen big deal. Men det at en er ute etter sex og den andre er ute etter forhold impliserer på ingen måte at en av dem er en dårlig person og den andre en bra person. Anonymkode: b9d6c...273 Enig i dette altså. Men det er oppførselen hans jeg sikter til, ikke at han ikke ønsker et forhold. Sistnevnte er en ærlig sak. Men i stedet for å sende mixed signals og ikke svare så kunne han sagt det som det er: «Jeg synes du virker som en flott dame, men jeg er ikke ute etter forhold nå. Jeg er ute etter en jeg kan ha det gøy og ligge med uten nødvendigvis å bli kjent på et dypt plan».
Gjest JenniferS Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 Fairy95 skrev (7 minutter siden): Enig i dette altså. Men det er oppførselen hans jeg sikter til, ikke at han ikke ønsker et forhold. Sistnevnte er en ærlig sak. Men i stedet for å sende mixed signals og ikke svare så kunne han sagt det som det er: «Jeg synes du virker som en flott dame, men jeg er ikke ute etter forhold nå. Jeg er ute etter en jeg kan ha det gøy og ligge med uten nødvendigvis å bli kjent på et dypt plan». Helt enig, han kunne fint bare svart ærlig! Jeg spurte han på et tidspunkt om han egentlig var oppriktig interessert i å bli bedre kjent, ettersom han brukte lang tid på å svare. Da svarte han at han hadde vært opptatt med flytting (som er helt reelt) og at han ikke hadde vært så mye på telefonen. Han svarte også at «det er jo hyggelig å ha kontakt». Dette var også etter at jeg hadde sagt at jeg likte han veldig godt, og at han var en jeg kunne falt for. Jeg burde vel sikkert tatt hintet da, men det gjorde jeg ikke. Istedenfor spør han meg dagen etter om jeg har noen planer, og jeg tror han ønsket å møte meg. Han var ingen typisk «Fuckboy» som overøste meg med komplimenter, men han ga søte små hint, som å kommentere hjerteøyne-emoji på et bilde av meg. Samtidig viste han ikke særlig interesse for å bli kjent med meg som person, og det er derfor jeg trakk meg unna.
Gjest Fairy95 Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 JenniferS skrev (21 minutter siden): Helt enig, han kunne fint bare svart ærlig! Jeg spurte han på et tidspunkt om han egentlig var oppriktig interessert i å bli bedre kjent, ettersom han brukte lang tid på å svare. Da svarte han at han hadde vært opptatt med flytting (som er helt reelt) og at han ikke hadde vært så mye på telefonen. Han svarte også at «det er jo hyggelig å ha kontakt». Dette var også etter at jeg hadde sagt at jeg likte han veldig godt, og at han var en jeg kunne falt for. Jeg burde vel sikkert tatt hintet da, men det gjorde jeg ikke. Istedenfor spør han meg dagen etter om jeg har noen planer, og jeg tror han ønsket å møte meg. Han var ingen typisk «Fuckboy» som overøste meg med komplimenter, men han ga søte små hint, som å kommentere hjerteøyne-emoji på et bilde av meg. Samtidig viste han ikke særlig interesse for å bli kjent med meg som person, og det er derfor jeg trakk meg unna. Hadde gjort det samme som deg! Med mindre du også kun var ute etter å ha det gøy.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 Jeg syns dere begge var rare. Dersom du ikke vil date så ikke bruk tid på dating. Dersom du er åpen for å date litt så hopper man i det og ser hvordan det går. Man får en bedre «feel» for hvem folk er i person. Å slette deg etter du selv har vinglet såpass mye er i seg selv ikke rart, men det bekrefter nok at han ikke var helt desp etter deg etter et kort møte. Anonymkode: 7fcdc...a19
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #13 Skrevet 9. juli 2023 Her har ts tatt riktig valg. Denne fyren er det ingen vits å bruker mer ressurser på. Dersom en blir usikker såpass tidlig i relasjonen og han gir lite av seg selv/liten interesse for å bli kjent, så er det best å avslutte det Anonymkode: 827d1...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå