AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Noen som kan forklare? Så menn får lov til å henge på et kvinneforum, men det er tabu for damer eller? Anonymkode: 9522b...c96 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Hjelpe meg ... 🙄 Anonymkode: 85fab...fab 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 De fleste mennene som henger her vil helst ikke date noen damer. De misliker damer sterkt og vil bare ha sex med damer (eller sexroboter). Anonymkode: dc1dd...e2c 5 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste mennene som henger her vil helst ikke date noen damer. De misliker damer sterkt og vil bare ha sex med damer (eller sexroboter). Anonymkode: dc1dd...e2c Er virkelig de fleste menn på KG sånn? Jeg leser at flere av mennene her er i forhold. Anonymkode: 9522b...c96 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er virkelig de fleste menn på KG sånn? Anonymkode: 9522b...c96 Hva tror du selv? Anonymkode: 85fab...fab 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste mennene som henger her vil helst ikke date noen damer. De misliker damer sterkt og vil bare ha sex med damer (eller sexroboter). Anonymkode: dc1dd...e2c Og av en eller annen merkelig logikk så er mannehat som dette akseptert, men kvinnehat er fy-fy. 🤯 Anonymkode: 85fab...fab 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Et tips: Selv om noen har en bestemt mening så betyr ikke det at alle har denne meningen. Ja det er sikkert menn som holder seg unna damer som er på KG, men de fleste bryr seg ikke om slik. Anonymkode: 9f610...87f 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva tror du selv? Anonymkode: 85fab...fab Jeg trodde det var mange ulike menn på KG. Mener du at KG «tiltrekker» en viss type menn? Anonymkode: 9522b...c96 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mener du at KG «tiltrekker» en viss type menn? Anonymkode: 9522b...c96 Like mye som at KG kun inneholder en viss type kvinner. Anonymkode: 85fab...fab 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Om jeg fant ut at kona mi hadde besøkt kvinneguiden hadde jeg ikke en gang tatt skilsmisse, jeg hadde bare hoppet på et fly og forsvunnet. Anonymkode: 5bbeb...736 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om jeg fant ut at kona mi hadde besøkt kvinneguiden hadde jeg ikke en gang tatt skilsmisse, jeg hadde bare hoppet på et fly og forsvunnet. Anonymkode: 5bbeb...736 Hvorfor er greit at du som mann er her, men ikke kona? Anonymkode: 9522b...c96 3 3
Isambard Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 Man må bare passe på å at ingen finner ut at man er på KG, så går det greit. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 De fleste menn er jo her for å trolle gamle strikkende tanter fra distriktsnorge Anonymkode: 4a827...fdc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Når vi deler våre innerste mørke, eller seksuelle hemmeligheter og fetisjer, så sørger jeg bestandig for at hun leder, før jeg nevner KG. Det pleier å gå helt fint. Anonymkode: b7eac...84e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 Isambard skrev (2 timer siden): Man må bare passe på å at ingen finner ut at man er på KG, så går det greit. Hva er galt med å være på KG? Er det et stigma rundt det? Anonymkode: 9522b...c96 1
Bombasi Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 Jeg kunne lett ha datet og blitt sammen med en KG-kvinne. Hadde hun røpet at hun hadde en aktiv profil på KG så hadde jeg ikke brydd meg, men syntes det hadde vært artig. Et KG-par er da kult, er det ikke? Men usikker på om jeg hadde informert henne om min tilstedeværelse her inne på tross for at hun var aktiv selv... Ironisk nok, så tviler jeg for at en dame ville syntes at det var greit at jeg som mann hadde aktiv profil på KG, iallfall hvis hun selv ikke var aktiv her. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #17 Skrevet 8. juli 2023 Tre av de siste fire jeg datet, visste ikke hva KG var, og hun fjerde bare dro på skuldrene. Kvinner +- 50 Anonymkode: b7eac...84e
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #18 Skrevet 8. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om jeg fant ut at kona mi hadde besøkt kvinneguiden hadde jeg ikke en gang tatt skilsmisse, jeg hadde bare hoppet på et fly og forsvunnet. Anonymkode: 5bbeb...736 Fordi du har delt noen pinlige ting, å det er bedre å dra enn å bli forlatt? Eller fordi du anser henne som sånn pinlig person at det er bedre om hun ikke utrykker seg offentlig? Eller er det det at det blir noen kinkige tråder i smalivs kroken, kanskje seksual delen 😅 Mannen/konen min er kjedelig i senga, får aldri blomster ☹️ Fordi du er redd hun vil avsløre din kriminelle bakgrunn, å du rekker ikke annet enn å rømme landet? Burde hun få samme mulighet til å finne bedre, siden du er det du hater? Endret 8. juli 2023 av Rosakatt 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #19 Skrevet 8. juli 2023 Bombasi skrev (5 minutter siden): Jeg kunne lett ha datet og blitt sammen med en KG-kvinne. Hadde hun røpet at hun hadde en aktiv profil på KG så hadde jeg ikke brydd meg, men syntes det hadde vært artig. Et KG-par er da kult, er det ikke? Men usikker på om jeg hadde informert henne om min tilstedeværelse her inne på tross for at hun var aktiv selv... Ironisk nok, så tviler jeg for at en dame ville syntes at det var greit at jeg som mann hadde aktiv profil på KG, iallfall hvis hun selv ikke var aktiv her. Hva hvis du finner kjæresten din her på KG? Om en av dere begynte å sende PM 😊 Det hadde vært kult 🥰 Anonymkode: 9522b...c96 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #20 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hvis du finner kjæresten din her på KG? Om en av dere begynte å sende PM 😊 Det hadde vært kult 🥰 Anonymkode: 9522b...c96 Det har blitt flere par her. Anonymkode: b7eac...84e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå