Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor JEG synes det er så innmari kjipt at mannen må jobbe ei uke ekstra? Jeg føler meg så utrolig kjip, og vil ikke si noe til han, for han synes jo det er kjipt nok som det er.  Og det er jo han som må jobbe, ikke jeg. 
Vi hadde ingen planer for den uka, og vi har fremdeles 3 uker igjen sammen, som er det samme som mange andre. Jeg har allerede hatt 1,5 uker ferie alene med barna(3 og 5)  i starten av sommerferien(de har hatt 1,5 uker i bhg i mellomtida), og vet jo at vi får det koselig, likevel fikk jeg en vond klump i magen da han sa han ble beordra på jobb ei uke ekstra. Mulig det er nettopp fordi det var den ene uka vi bare skulle slappe av vi fire. Og ferien må han jo ta, så da blir det jo bare ekstra fri sammen i høstferien eller juleferien. 

Har vel ikke noe spørsmål, men måtte lufte frustrasjonen, siden jeg ikke vil klage til han og legge enda en byrde på han. 

Anonymkode: d7222...33d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen andre enn du som kan svare på hvorfor du syns det er kjipt! 

Anonymkode: a08bf...bc8

• Liker 3
Skrevet

Det er vel fordi, som du sier, du hadde sett fram til å slappe av sammen som familie. 

Kanskje det blir lettere å svelge om dere sammen planlegger den ekstra ferien han får?

AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (1 time siden):

Det er vel fordi, som du sier, du hadde sett fram til å slappe av sammen som familie. 

Kanskje det blir lettere å svelge om dere sammen planlegger den ekstra ferien han får?

Det var en god idé!  Hadde vært fint å vite at vi f.eks fikk litt tid sammen hele familien når jeg har høstferie(lærer). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en uke. Ærlig talt. 

Anonymkode: d470d...793

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å bli skuffet, det er en sunn respons på brutte forventninger.  Det er greit å kjenne litt på følelsen, men så kan det være greit å ikke dyrke sutringen og heller løfte blikket og finne noe positivt ved det 😉

Anonymkode: 943c2...828

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er helt normalt å bli skuffet, det er en sunn respons på brutte forventninger.  Det er greit å kjenne litt på følelsen, men så kan det være greit å ikke dyrke sutringen og heller løfte blikket og finne noe positivt ved det 😉

Anonymkode: 943c2...828

Ja, og fikk et godt tips over her. Var vel litt derfor jeg skrev innlegget også, få ut skuffelsen og bli ferdig. Jeg og ungene skal kose oss, vi, og som jeg skrev: familien får 3 uker samme. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bare en uke. Ærlig talt. 

Anonymkode: d470d...793

Ja, og nettopp derfor ble jeg tatt litt på senga over å bli så skuffa. Er jo ikke som at hele ferien ryker. Vi hadde jo ingen planer en gang 🙈 

• Liker 1
Skrevet

I-landsproblem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...