AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Har fått en rabattkode og skal kjøpe gave til en baby som ikke er født. H*b kommer i desember så det blir julegave. Synes dette er så søtt, men er det kjønnsnøytralt hvis det blir gutt? https://www.heltunik.no/products/todelt-sett-kanin Anonymkode: 21a1d...674 1 1
Phoenix Heart Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Passer begge kjønn, ja. Veldig søtt antrekk
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Absolutt kjønnsnøytralt Og guttemammaer blir ofte særlig glad for noe som både er søtt og passer gutt, alt for mye av tøy til gutt er ganske kjedelig. Vil tipse om boka illustrasjonen er hentet fra, i tilfelle du ikke kjente til det - https://www.ark.no/produkt/boker/barneboker/gjett-hvor-glad-jeg-er-i-deg Anonymkode: c2800...15a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Fint sett, absolutt ikke noe i veien med det. Men fikk selv desemberbaby, og brukte ingenting jeg fikk i de minste størrelsene som ikke var ull og omslag. Nå er det smak og behag så klart, men kan være greit å tenke over at dette er en helt nyfødt som kommer i den kaldeste mnden. I alle fall dersom de du kjøper til bor i eit kaldslig hus etc. Omslag er også veldig greit når de er så små. Baby liker ikke å få ting tredd over hodet. Bare tips, absolutt ikke sikkert at dette gjelder for de du kjøper til. Settet i seg selv er kjempefint. ☺️ Anonymkode: f7e13...767 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har n baby på 6 mnd nå. Har utelukkende brukt bodyer det første halve året av livet hans. Gensere er helt overflødig, enten ullbody på vinteren eller bomullsbody på sommeren. Så kjøp heller et sett med body, eventuelt i en større størrelse (over 1 år). Anonymkode: f9fd9...82e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har n baby på 6 mnd nå. Har utelukkende brukt bodyer det første halve året av livet hans. Gensere er helt overflødig, enten ullbody på vinteren eller bomullsbody på sommeren. Så kjøp heller et sett med body, eventuelt i en større størrelse (over 1 år). Anonymkode: f9fd9...82e Begynte heller ikke å bruke genser før barnet var nærmere året Anonymkode: f7e13...767
Millimani Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har fått en rabattkode og skal kjøpe gave til en baby som ikke er født. H*b kommer i desember så det blir julegave. Synes dette er så søtt, men er det kjønnsnøytralt hvis det blir gutt? https://www.heltunik.no/products/todelt-sett-kanin Anonymkode: 21a1d...674 Dette passer like fint til gutt som til jente Som andre nevner er det kanskje litt kaldt for årstiden, men det er alltid nyttig, - spesielt med førstefødte av et kjønn å få noe som ikke er nyfødt-størrelse. Så hvis ikke mammaen og pappaen presiserer at str på klær skal være i minste str ville jeg gått for 62-68. Det gjør jo ingen ting om det kan brukes til våren når det blir varmere ute. Kanskje kjøper du også flere ting til babyen, jeg vet ikke hvor mye du vil legge i det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Settet passer til begge kjønn, men jeg ville ikke kjøpt genser til en liten baby. Det første året er det vanlig å bruke body, omslagsbody i starten. Og gjerne ull om vinteren. Veldig dumt å kjøpe noe som mest sannsynlig knapt blir brukt. Anonymkode: ef1df...0c6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Som mange andre sier - dumt å kjøpe sommerklær til vinterbaby! Vi fikk et lignende sett til vår første da han var vinterbaby, men settet var i str 86, så det var helt perfeeekt å spare til sommeren da han var halvannet år 👌 Anonymkode: 4ec29...843
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 Jeg synes det er dyre klær i den nettbutikken med tanke på at det ikke er kjente merker. Det står ingenting om hva slags merker klærne har og da lurer jeg på om dem er importert fra eBay/Wish. Blir litt skeptisk Anonymkode: de5a4...f00
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #12 Skrevet 11. juli 2023 TS driver antagelig reklame for denne nettbutikken. Mange lignende tråder med tilfeldige spørsmål til plagg fra denne siden.. "passer denne til 17. mai" og lignende Anonymkode: 8a789...55f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #13 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 21.57): Jeg synes det er dyre klær i den nettbutikken med tanke på at det ikke er kjente merker. Det står ingenting om hva slags merker klærne har og da lurer jeg på om dem er importert fra eBay/Wish. Blir litt skeptisk Anonymkode: de5a4...f00 Mhm, enig, var alt for lite info om hvor klærne kommer fra og sånt! Så på tegnesaker og sånt, all tekst på produktene er jo engelsk, så jeg lurer også veldig på hvor varene kommer fra! Anonymkode: 12896...a8e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #14 Skrevet 15. juli 2023 Kjempesøtt og kjønnsnøytralt. Kjøp det gjerne i en størrelse der barnet kan bruke den på vårparten. Anonymkode: 38e2a...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå