Gå til innhold

"glad i deg"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Missy_*
Skrevet

Hvor ofte forteller du og din kjære at dere er glad i hverandre?

Hver dag, i spesielle situasjoner, når du kommer på det osv?

Vi sier det bare når vi går over en spesiell vei, den dagen vi glemmer det er det ute med oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger om dagen, ingen spesiell anledning for å si det :)

Skrevet

Det seier vi fleire gonger om dagen!!!

Skrevet

Flere ganger om dagen, uavhengig av situasjon.

Skrevet

Mange, mange ganger hver dag.

antakeig et par ganger før vi går på jobb, og i alle fall når vi skilles (altså går hver vår vei for å komme på jobb) på mail mange ganger i løpet av dagen, på telefonen om vi snakkes for å avtale at "nå kommer jeg hjem, starter du middagen" f.eks) når vi møtes igjen, når vi tusler hånd i hånd til jobb, eller fra jobb. Bare fordi jeg får lyst når jeg ser på ham, og i alle fall før vi sovner. Og mange andre ganger. At jeg er glad i ham, eller at jeg elsker ham.

Mange, mange ganger.

Skrevet

Kanskje et par ganger hver måned. Slike fraser er det viktig å rasjonere til jentene, på grunn av inflasjonsfaren.

Skrevet

Veldig ofte. Kanskje ikke hver dag- det skal ikke gå inflasjon i det heller ;)

Det viktigste for meg er ikke at han hver dag sier han er glad i meg men at han viser at han er det. Det kan være med et ømt kyss uten at det ligger noen forventninger bak at det skal bli noe mere, et stryk på kinnet eller at han ubedt hjelper meg med noe han egentlig ikke liker å gjøre.

Skrevet

Hver kveld før vi sovner, og av og til ellers også.

Gjest LoisLane
Skrevet

Vi sier det ganske sjelden. Ikke fordi vi ikke er glad i hverandre, men vi sparer litt på de ordene. Et par - tre ganger i måneden, men det kan variere mye.

Skrevet

Mange ganger til dagen. Synes det er så fint å høre! :)

Skrevet

Flere ganger om dagen, vi sier både "glad i deg" og "elsker deg". Og masse andre ord som viser hvor mye vi bryr oss om hverandre :hjerte:

Skrevet

Akkurat nå har jeg bare katten min å si det til, hun får vel høre det ca. annenhver dag.

I forhold liker jeg ikke å bruke det i hytt og pine, sier det heller de gangene jeg kjenner en varm følelse i hjertet og virkelig føler at jeg er glad i han. Det er alt fra hver dag til et par ganger i uken.

Gjest christineemily
Skrevet

Vi sier både at vi er glad i hverandre og at vi elsker hverandre flere ganger hver dag :hjerte: . Jeg mener det like dypfølt nå, som da forholdet startet for 10 år siden. Vi sier det like ofte til barna våre, og de er like flinke til å si det til oss. - Og dét, - smelter et foreldrehjerte ! :-D :hjerte: !

Skrevet

Hver dag, og MANGE ganger om dagen.

Kjæresten min sier det så ofte som mulig, og jeg blir like glad hver gang.

Den gangen han slutter å si det, er det fare på fære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...