AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Hei! Vi er en familie på 5 som skal til Alcudia (Mallorca) om en liten uke. Gleder oss masse! Noen som nylig har vært der og har noen gode råd? 🤗 Barna er 6, 10 og 12 år gamle og elsker å bade. Vi skal leie et eldre feriehus (heldigvis med aircondition og basseng), så vi håper å spare litt penger på å lage en del av måltidene selv. Vi har leiebil. Anonymkode: 428f0...506
Natta1980 Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 der har blitt helt dødt. en stakkars kinarestaurant med spis alt du vil buffet. og ett par andre trøtte spisesteder der det var maur i desserten. ingen spisesteder på stranden heller. opplevde å møte sure ansatte. gikk bla inn på et parfymeri, jeg var den eneste som var der, og ble totalt oversett av tre ekspeditører som sto og skravlet. men i gamlebyen er det litt mer folk og ting å gå på. likte meg på en fin tapas restaurant der. sjarmerende trange eldre gater som selger klær, kunst mm. innmari trist at alcudia har mistet sin glanstid. elsket å reise dit på 80 og 90 tallet men der er flott å bade der. håper dere koser dere 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Natta1980 skrev (23 timer siden): der har blitt helt dødt. en stakkars kinarestaurant med spis alt du vil buffet. og ett par andre trøtte spisesteder der det var maur i desserten. ingen spisesteder på stranden heller. opplevde å møte sure ansatte. gikk bla inn på et parfymeri, jeg var den eneste som var der, og ble totalt oversett av tre ekspeditører som sto og skravlet. men i gamlebyen er det litt mer folk og ting å gå på. likte meg på en fin tapas restaurant der. sjarmerende trange eldre gater som selger klær, kunst mm. innmari trist at alcudia har mistet sin glanstid. elsket å reise dit på 80 og 90 tallet men der er flott å bade der. håper dere koser dere Vi var der akkurat. Alcudia er ikke dødt, det er masse restauranter der. Fint og sjarmerende, lang fin strandpromenade. Men Alcudia er mange km lang så kanskje du var veldig i utkanten. Anonymkode: a179a...2dc 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 Natta1980 skrev (23 timer siden): der har blitt helt dødt. en stakkars kinarestaurant med spis alt du vil buffet. og ett par andre trøtte spisesteder der det var maur i desserten. ingen spisesteder på stranden heller. opplevde å møte sure ansatte. gikk bla inn på et parfymeri, jeg var den eneste som var der, og ble totalt oversett av tre ekspeditører som sto og skravlet. men i gamlebyen er det litt mer folk og ting å gå på. likte meg på en fin tapas restaurant der. sjarmerende trange eldre gater som selger klær, kunst mm. innmari trist at alcudia har mistet sin glanstid. elsket å reise dit på 80 og 90 tallet men der er flott å bade der. håper dere koser dere Troll. Anonymkode: a179a...2dc 4
Natta1980 Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi var der akkurat. Alcudia er ikke dødt, det er masse restauranter der. Fint og sjarmerende, lang fin strandpromenade. Men Alcudia er mange km lang så kanskje du var veldig i utkanten. Anonymkode: a179a...2dc Vi var i det som jeg regner som sentrum av Alcudia. Har reist dit siden 80 tallet og vil si at det har tapt seg betraktelig. Men stranden er innmari fin. Du var kanskje i Playa De Muro området?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Ta en biltur i fjellene, Soller-Deia-Valldemossa. Anonymkode: 713f6...01f
slumkim Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Natta1980 skrev (3 minutter siden): Vi var i det som jeg regner som sentrum av Alcudia. Har reist dit siden 80 tallet og vil si at det har tapt seg betraktelig. Men stranden er innmari fin. Du var kanskje i Playa De Muro området? Var vel i 89 jeg var der første gangen, (ok, var bare 12 den gang, så jeg fikk ikke med meg mye av utelivet da uansett) og endel turer til i årene som kom. Skal ned dit igjen til uka jeg også faktisk. Bare synd at gamle stambaren min, Drunken Duck, ble lagt ned for noen år siden 😫
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 Vi var der i april, et helt topp sted for barna! Handle mat på en av de store butikkene, Eroski like ved Sunwing er bra. Da sparer dere mye kontra å handle på Spar og andre mindre supermarkeder. God pizza på Il Tano, deilig mat på Bellavista i havnen. Ellers er det gode restauranter i gamlebyen. Bare unngå turistfellene. De er det dessverre endel av… Anonymkode: f94a1...04d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 Hei! Takk for alle tips. Er her nå og storkoser oss. Stranden er nydelig og det blåser deilig, restaurantmaten er god og halve prisen av i Norge. I dag ble det nydelig indisk 🥰 Men det er varmt, tør ikke tenke på hvordan det er langt inne på fastlandet hvor det hverken er vann eller vind 🙁 Noen som har testet ut noen av de større badelandene her på Mallorca? TS Anonymkode: 428f0...506
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #10 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Takk for alle tips. Er her nå og storkoser oss. Stranden er nydelig og det blåser deilig, restaurantmaten er god og halve prisen av i Norge. I dag ble det nydelig indisk 🥰 Men det er varmt, tør ikke tenke på hvordan det er langt inne på fastlandet hvor det hverken er vann eller vind 🙁 Noen som har testet ut noen av de større badelandene her på Mallorca? TS Anonymkode: 428f0...506 Vi har vært noen ganger i Hidro park (tror jeg det het), og vi likte oss godt der 😊 Anonymkode: fb0fc...af5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #11 Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi har vært noen ganger i Hidro park (tror jeg det het), og vi likte oss godt der 😊 Anonymkode: fb0fc...af5 Tusen takk for tips! TS Anonymkode: 428f0...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå