AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har oppdaget en ting når det gjelder naboer, fint vær om sommeren og høy musikk, og det er at det alltid er mange som åpner vinduer og balkongdører og skrur musikken sin til værs og dermed lydforpester nabolaget. Har nå flyttet inn i en lavblokk utenfor Bergen sentrum og i dag er det sol og 25 grader. Fra den ene naboverandaen kommer det muslimsk klagesang på full guffe, etasjen over hiphop musikk fra Midtøsten og i naboblokken er det en som spiller gitarsoloer som skjærer i ørene. Hvorfor gjør folk dette med en gang det blir fint vær? Er det fordi de spiller så høyt i leiligheten og samtidig vil lufte, eller eller er det for å la hele nabolaget høre makkverket av en musikksmak de har? Snakk om lave antenner😧 Anonymkode: b763a...d18 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Send klage til styret. Heng en anonym lapp utenpå døren folk eier ikke folkeskikk lenger - eller sosiale antenner 😔 Anonymkode: e67ac...252 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Låtforslag Beranek-Dra til helvete Prina Vera - Jævla nabon Anonymkode: ecfd4...c37 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det fordi de spiller så høyt i leiligheten og samtidig vil lufte, eller eller er det for å la hele nabolaget høre makkverket av en musikksmak de har? Snakk om lave antenner😧 Anonymkode: b763a...d18 Begge deler kanskje? Jeg har forresten gjort det samme selv. Jeg var møkk forbanna og ville la hele verden få vite det. Jeg sinnevasket, satte på Terje Tyslands "sei mæ ka' fan' e du så glad for" på full guff og repeat, og åpnet vinduet. Det tok ikke mange minuttene før nærmeste nabo kom med en kopp te, et kakestykke, og sa:" jeg tror du har godt av en liten prat nå" 💖 Da forsvant sinnet fort 😂 (Ps: Dette skjedde for mer enn 20 år siden, og har ikke skjedd siden) Anonymkode: 1eccf...631 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Jeg tror mange er bare veldig ego og ikke tenker på andre enn seg selv. Ser for meg at det er mest ungkarer og unge i tjue årene, som spiller høy musikk så halve nabolaget blir underholdt. Ts Anonymkode: b763a...d18 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Er så glad for at jeg bor i enebolig. ❤️ Anonymkode: c479f...b31
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Hvordan vet du at de muslimske sangene handler om klaging? Gir lite mening når det er flott vær Anonymkode: 95c4b...23e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har oppdaget en ting når det gjelder naboer, fint vær om sommeren og høy musikk, og det er at det alltid er mange som åpner vinduer og balkongdører og skrur musikken sin til værs og dermed lydforpester nabolaget. Har nå flyttet inn i en lavblokk utenfor Bergen sentrum og i dag er det sol og 25 grader. Fra den ene naboverandaen kommer det muslimsk klagesang på full guffe, etasjen over hiphop musikk fra Midtøsten og i naboblokken er det en som spiller gitarsoloer som skjærer i ørene. Hvorfor gjør folk dette med en gang det blir fint vær? Er det fordi de spiller så høyt i leiligheten og samtidig vil lufte, eller eller er det for å la hele nabolaget høre makkverket av en musikksmak de har? Snakk om lave antenner😧 Anonymkode: b763a...d18 Mest sannsynlig tenker de ikke over hvor høyt det er for naboer. Jeg oppdaget nylig hvor lytt det er i blokka mi da jeg gikk i oppgangen og kunne høre folk prate innenfor dørene sine. Har spilt mye musikk og hatt høylydt sex uten bekymring men nå kommer jeg ikke til å tørre å ha sex engang... Anonymkode: 95c4b...23e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er så glad for at jeg bor i enebolig. ❤️ Anonymkode: c479f...b31 Ikke bedre det nødvendigvis. Naboene til mamma på to side av hagen bråker mer enn naboene mine der jeg bor i et nabolag med bare rekkehus på alle kanter. Anonymkode: 9ccb3...aa6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan vet du at de muslimske sangene handler om klaging? Gir lite mening når det er flott vær Anonymkode: 95c4b...23e AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan vet du at de muslimske sangene handler om klaging? Gir lite mening når det er flott vær Anonymkode: 95c4b...23e Det vet jeg ikke, men muslimske religiøse sanger høres jo veldig klagete ut. Ts Anonymkode: b763a...d18
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Er så glad for at jeg bor i enebolig. ❤️ Anonymkode: c479f...b31 Og jeg gleder meg til å flytte fra enebolig til et rekkehus 😅 Godt vi er ulike og at det finst noe for alle. Anonymkode: 8994f...ef6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mest sannsynlig tenker de ikke over hvor høyt det er for naboer. Jeg oppdaget nylig hvor lytt det er i blokka mi da jeg gikk i oppgangen og kunne høre folk prate innenfor dørene sine. Har spilt mye musikk og hatt høylydt sex uten bekymring men nå kommer jeg ikke til å tørre å ha sex engang... Anonymkode: 95c4b...23e Jeg vet ikke om de tenker i det hele tatt, men når vinduer og balkongdører er på vidt gap og musikken på full guffe må man jo forstå at verden utenfor hører musikken. Ts Anonymkode: b763a...d18
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 Min erfaring er at det er hovedsaklig folk med veldig lav intelligens som spiller høy musikk til sjenanse for naboer. Anonymkode: 4cc45...f8c 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Jeg bor i et villaomeråde med bare eneboliger.Det er spesiellt et hus som har festing fra fredag ettermiddag til søndag kveld.Høye,bråkete guttestemmer og musikken på full styrke.Det verste er riktignok når jentejengen kommer i tilegg.Det skrikes hele tiden!Hva er egentlig poenget?Ingen hører hverandre over musikken og det brøles og skrikes.Til "glede"for alle naboer.Det er fint at folk koser seg,men må alt være så j...bråkete? Anonymkode: b47af...96c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bor i et villaomeråde med bare eneboliger.Det er spesiellt et hus som har festing fra fredag ettermiddag til søndag kveld.Høye,bråkete guttestemmer og musikken på full styrke.Det verste er riktignok når jentejengen kommer i tilegg.Det skrikes hele tiden!Hva er egentlig poenget?Ingen hører hverandre over musikken og det brøles og skrikes.Til "glede"for alle naboer.Det er fint at folk koser seg,men må alt være så j...bråkete? Anonymkode: b47af...96c Skjønner det er slitsomt, men dette her er ikke engang fest, kun en person som spiller for seg selv. Ts Anonymkode: b763a...d18
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er så glad for at jeg bor i enebolig. ❤️ Anonymkode: c479f...b31 Jeg bor i enebolig. Ikke noe bedre her. Er selvfølgelig ikke boligen det kommer an på, men de som bor der. Anonymkode: bdce3...1b6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå