AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Hei dere! vi prøver å bli gravide, og jeg hadde eggløsning i følge Flo ca 27.6 - 5.7 og har hatt sex inni her. men når jeg gikk på do nå den 8.7 så så jeg at jeg hadde rosa utflod om jeg kan være så ekte å si det, hehe! Jeg har aldri noen gang hatt dette og hørt at det kan være om man er blitt gravid? Eller noe. noen som vet noe? Googler meg i hjel og finner ikke noe svar😅 Anonymkode: 83830...bbf
Sofakona Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Det kan være mens....og der virker ikke som du har regelmessig syklus. Du må ikke gå via app da...serlig når den sier eggløsning i løpet av 10 dager.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Sofakona skrev (24 minutter siden): Det kan være mens....og der virker ikke som du har regelmessig syklus. Du må ikke gå via app da...serlig når den sier eggløsning i løpet av 10 dager. Vet jeg hadde eggløsning da, sjekket med clearblue test Anonymkode: 83830...bbf
Sofakona Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet jeg hadde eggløsning da, sjekket med clearblue test Anonymkode: 83830...bbf Hvem dag hadde du eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Hvem dag hadde du eggløsning? 2 juli Anonymkode: 83830...bbf
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Rosa utflod kan være festeblødning. Det passer og med dato. Oppdater om det viser seg du er gravid om en ukes tid davel! Anonymkode: 1bb8b...046 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rosa utflod kan være festeblødning. Det passer og med dato. Oppdater om det viser seg du er gravid om en ukes tid davel! Anonymkode: 1bb8b...046 Det skal jeg! Anonymkode: 83830...bbf 1
Sofakona Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 Da er du nok 4-5 dpo, så litt tidlig for noe. Det kan være fra eggløsning. At du hadde det kanskje på fredag eller idag. Tester vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Da er du nok 4-5 dpo, så litt tidlig for noe. Det kan være fra eggløsning. At du hadde det kanskje på fredag eller idag. Tester vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje Den clear blue testen viser når jeg er mest fruktbar og ikke. Vi har sex de dagene før og etter eggeblanding så vet akkurat når det er Anonymkode: 83830...bbf
Sofakona Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den clear blue testen viser når jeg er mest fruktbar og ikke. Vi har sex de dagene før og etter eggeblanding så vet akkurat når det er Anonymkode: 83830...bbf Fruktbar ja...den viser at du har forhøyet lh...den viser ikke at egget ditt faktisk slipper. Om du fikk positive test 2 juli kan du få eggløsning 2-7 juli ..så du vet ikke 100 prosent hvem deg du hadde. Og noen bløt litt da egget slipper.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 Kan også være for lavt progesteron sånn at du spotter tidlig og vil få mensen litt tidlig. Det kan være hormonelt og at egget aldri slapp. Det KAN være festeblødning , selv venter jeg nr 5 og har Aldri hatt festeblødning så dette tror jeg egentlig ikke er så vanlig som man vil tro i forumer. Men aldri godt å vite, du må nok vente enda en uke og håpe du får fler svar da Anonymkode: 7579e...763
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 Vil ikke gi deg forhåpninger men jeg hadde det når jeg var gravid med min første, trodde det var mensen som kom men det kom alt for lite og var en del rosa utflod. Så det viste seg at jeg var gravid, tror det var en festeblødning Anonymkode: 20819...e21 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil ikke gi deg forhåpninger men jeg hadde det når jeg var gravid med min første, trodde det var mensen som kom men det kom alt for lite og var en del rosa utflod. Så det viste seg at jeg var gravid, tror det var en festeblødning Anonymkode: 20819...e21 Hun er eventuelt bare 4-5 dpo så om..så er det litt for tidlig ennå Anonymkode: 75864...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå