Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å ta i litt og kvitte meg med det lånet innen nyttår og det jeg lurer på er om lånemuligheten fremdeles ligger der og er åpen for meg hvis jeg skulle trenge å låne igjen til uforutsett utgift, eller om kontoen "lukker seg" når jeg har nedbetalt alt og jeg må søke om nytt lån om to år f.eks.  Har en viss sum innvilget som maks. Noen som vet noe om dette? 

Anonymkode: fb50d...d8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til mastercardlån spesifikt, men kredittkontoer (innvilget kreditt) er vanligvis tilgjengelig til man sier opp kontoen.

Anonymkode: b420d...53a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte ned Mastercard-lånet mitt i vår. Det ligger fremdeles tilgjengelig med summen som er maks innvilget. Bare å bruke igjen, hvis jeg skulle ha behov. ( noe jeg håper å unngå da)

Anonymkode: 7c941...a7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med mastercardlån? At du har Mastercard til å betale et eller annet?

Anonymkode: 659ab...7cd

Skrevet

Mastercardlån? Mener du at du har et kredittkort du har brukt kreditt av og er skyldig penger? Den tilgjengelige, innvilgede kreditten står der fremdeles etter at man har nedbetalt det man har brukt, til evig tid, nær sagt. Å nedbetale noe stopper ikke kreditten. Kredittkort er innvilget til å brukes så ofte og så mye man ønsker, inntil kredittgrensen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...