Gå til innhold

Mann som trenger bekreftelse stadig vekk på at han ser bra ut. Normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en mann som stadig trenger bekreftelser både på utseendet og det han gjør. Av naturens side har jeg lett for å gi komplimenter, og jeg ser jo han lyser opp om jeg kommenterer bicepsen hans, ny hårsveis, ny skjorte eller noe annet. 
Men han driver også og gjør seg til for meg, strammer musklene, poserer og går fram og tilbake foran meg, sier «hm, hva synes du?» og flekser armmusklene foran meg om jeg ikke gir oppmerksomhet med en gang. Han kan si «se hvor sexy jeg er» og beundre seg i speilet, før han ler litt og gir meg et kyss. 
Om jeg gir komplimenter, svarer han som regel med «jeg vet» eller «selvfølgelig». 

Jeg har kun hatt et langt forhold før, og eksen var ikke slik i det hele tatt. Kjenner jeg får en litt emmen smak i munnen av det hele. Flott med selvtillit og sånn, men..er dette vanlig? 
Han er voldsomt utseendefokusert når det gjelder meg også, noe som kan være slitsomt å forholde seg til noen ganger. Ikke alltid jeg er eller orker å se tipp topp ut. Jeg blir også sliten av å måtte bekrefte han hele tiden, for han blir gretten og trekker seg unna om jeg ikke gir han oppmerksomhet.

Anonymkode: ce604...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at det er slitsomt, men mannen må jo ha store problemer med selvtilliten. Kan du ikke prøve å snakke med ham om det?

Skrevet

Ikke vanlig i det hele tatt. Får bismak i munnen av å høre på oppførselen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skal vel litt mer til enn det der for å kunne kalles unormal 

Men du kan prøve å be ham om å slutte hvis du ikke liker det.

Anonymkode: bfe41...e17

AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (12 minutter siden):

Skjønner godt at det er slitsomt, men mannen må jo ha store problemer med selvtilliten. Kan du ikke prøve å snakke med ham om det?

Har tenkt at han har dårlig selvtillit, selv om han ikke har noen grunn for det. Han har en godt betalt jobb, alt på stell.

Om jeg nevner at det er litt «mye», blir han sur…

ts.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt for mye «wanna-be influenser»-atferd for meg.. 

Anonymkode: 82100...60a

AnonymBruker
Skrevet

Håper han ikke er passert 30.

Anonymkode: 175a0...bab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde så ikke vært like grei med han som deg..blir irritert av å lese om han..😤

Anonymkode: edc1b...bbf

Skrevet

Kan du ikke si; kanskje du burde jobbe litt mer med de der? Jo, du er fin… men… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Håper han ikke er passert 30.

Anonymkode: 175a0...bab

Han er i midten av førtiårene. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...