AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Triste greier, handler jo bare om alkohol og fulle folk. Bråk og kaos...asosialt. Så mister man søvnen....eller får lite søvn. Hvordan kan du noen bruke tid på dette hver helg? Fyller tomheten sin i livet med alkohol? Anonymkode: 63553...505 1 4
Entern Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Triste greier, handler jo bare om alkohol og fulle folk. Bråk og kaos...asosialt. Så mister man søvnen....eller får lite søvn. Hvordan kan du noen bruke tid på dette hver helg? Fyller tomheten sin i livet med alkohol? Anonymkode: 63553...505 Kommer an på utestedene man går på. Har man en stampub der man kjenner mange, blir det annerledes 😊
ruffen29 Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Det kan være kjekt å gå ut med venner i blant og ta seg et glass. Det er et skille mellom utelivet fra ettermiddag-tidlig kveld til det som utvikler seg senere å kvelden. Det å reke rundt på byen til langt utpå natten er jeg ferdig med for lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Det er det set oftest handler om, fylle en tomhet. I tillegg til sosialt press. Jeg dro mye på byen før men innsett i etterkant at det var fordi jeg ikke hadde det bra og flyktet fra de vonde følelsene. Skjønte ikke at noe feilte meg selv på den tiden, bare at jeg "måtte" på byen og det ble krise om jeg ikke fikk dratt ut. Anonymkode: 03b40...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Alt til sin tid. Da jeg var ung var det jo gøy, og det spilte ingen rolle om jeg sov halve søndagen. Nå orker jeg selvfølgelig ikke det livet lengre, det er en del av det å bli voksen Anonymkode: da8b9...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Jeg går på byen flere ganger i uka. Er over 40. Men går stort sett ikke i helgene. Går stort sett på konserter/stand up eller lignende kulturarr. Eller bare ut å spise. Går aldri på fylla. Tar et glass eller 2 av og til, men oftest alkoholfritt. Digger livet mitt og håper jeg aldri slutter å gå på byen. Men det er altså flere måter å gå på byen på. Anonymkode: 3df97...5b0 2
norw Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Kommer an på hvem man går ut med, hvor og hvor lett man kommer i kontakt med nye mennesker, hvor utadvendt man er osv. Jeg har dessverre blitt dratt med på karaokesteder litt for mange ganger, som kan være ganske kjedelig om man ikke synger selv og bare blir sittende der og høre på andre. Ofte for høyt støynivå til å kunne snakke, og det er uansett ikke en setting som er særlig egnet til å snakke.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, norw said: Kommer an på hvem man går ut med, hvor og hvor lett man kommer i kontakt med nye mennesker, hvor utadvendt man er osv. Jeg har dessverre blitt dratt med på karaokesteder litt for mange ganger, som kan være ganske kjedelig om man ikke synger selv og bare blir sittende der og høre på andre. Ofte for høyt støynivå til å kunne snakke, og det er uansett ikke en setting som er særlig egnet til å snakke. Ufattelig at man gjorde så store tiltak for å stoppe en pandemi mens ingen løfter en finger for å bli kvitt karaokesteder🙈😅 Anonymkode: 3df97...5b0
norw Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ufattelig at man gjorde så store tiltak for å stoppe en pandemi mens ingen løfter en finger for å bli kvitt karaokesteder🙈😅 Anonymkode: 3df97...5b0 Det kan du si 😄 jeg har bare et naivt håp om at det skal bli annerledes enn tidligere 😆
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Det var jo sjukt gøy å dra på byen i alderen 17-27 ish. Etter det har det blitt mindre og mindre flyging på byen, savner det ikke. Men jeg og venninnene mine hadde veldig mye moro 😀 Anonymkode: 23e6b...8cc
Gjest Elooon Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 Hver eneste helg har jeg aldri orket, men det er gøy å dra på byen av og til. Annen hver helg/tredje hver helg eller noe slikt. Det er moro, men vi har det moro selv uten å dra på byen også. Søvnen mister jeg ikke med mindre det blir sex hele natta😂
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Triste greier, handler jo bare om alkohol og fulle folk. Bråk og kaos...asosialt. Så mister man søvnen....eller får lite søvn. Hvordan kan du noen bruke tid på dette hver helg? Fyller tomheten sin i livet med alkohol? Anonymkode: 63553...505 Veldig få som går ut hver helg og de som gjør det gjør det jo typisk kun en svært kort periode av livet sitt før de skjønner at det ikke er så gøy å gå ut på byen. Anonymkode: 2dc5c...9ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg går på byen flere ganger i uka. Er over 40. Men går stort sett ikke i helgene. Går stort sett på konserter/stand up eller lignende kulturarr. Eller bare ut å spise. Går aldri på fylla. Tar et glass eller 2 av og til, men oftest alkoholfritt. Digger livet mitt og håper jeg aldri slutter å gå på byen. Men det er altså flere måter å gå på byen på. Anonymkode: 3df97...5b0 Det er jo ikke å gå på byen, så du svarer i helt feil tråd. Anonymkode: 8ad7e...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Triste greier, handler jo bare om alkohol og fulle folk. Bråk og kaos...asosialt. Så mister man søvnen....eller får lite søvn. Hvordan kan du noen bruke tid på dette hver helg? Fyller tomheten sin i livet med alkohol? Anonymkode: 63553...505 Her jeg bor har vi en pub.. der er det alltid stapp fullt og ekstremt rølpete. Øl glass veltes knuses i gulvet rett foran beina dine, så kan hverfall aldri ha sko man er redd for. Å gå dit edru er et mareritt. liker heller å dra på quiz og slike ting der folk tar seg et glass eller to, god stemning og noe som skjer. jeg er 40 + og var ferdig med rølp da jeg var 20 Anonymkode: 88411...b8d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 Jeg danser, så jeg går ut for det. Trives best på steder der andre også vil det samme. Anonymkode: 768c2...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå