Gå til innhold

Erfaringer fra bonprix?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leverer de raskt? Er de til å stole på? Er klærne fine i virkeligheten? 🙂 

Anonymkode: 7b124...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun bestilt en gang. Fikk varen etter 2-3 dager og den var som beskrevet. Så med min lille erfaring så kan jeg si meg fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God erfaring, men enkelte varer sendes fra Tyskland ser det ut som og tar litt tid. Enkelt å returnere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dem mye. De bruker post nord, så litt lenger tid tar det. 
Fine klær. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker de ofte. Tar ikke lang tid å få pakken. Fine klær. Har kjøpt alt fra kjole når jeg skulle i bryllup til hverdagsklær og  bikini der. 

Anonymkode: 9e678...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på det jeg har kjøpt er faktisk veldig god, og det var litt overraskende. Det har tatt pluss-minus en uke å få varene her.

Størrelsene er etter min erfaring litt store, så jeg må ned en størrelse i forhold til det jeg normalt kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er godt fornøyd med kvaliteten på klærne. Men de er store i størrelsen, så lønner seg å gå ned i størrelse hvis du skal kjøpe. Kan ta litt tid før du mottar varene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dem mye. Godt fornøyd.

Deres eget merke, bpc, er store i størrelsen, så må ofte bestille en str mindre.

Anonymkode: ad490...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun bestilt én gang, sko som ble sendt fra Tyskland tydeligvis, dukket aldri opp. Står bare at de ligger til tollbehandling, fikk beskjed om at de har kommet vekk når jeg kontaktet dem.

Heldigvis ser det ikke ut til at pengene er trukket fra kortet. Har sendt inn skjema for å få slettet ordren slik at de ikke plutselig dukker opp (trenger ikke varen lenger).

Anonymkode: a01d9...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt flere ganger og har vært veldig fornøyd. Ikke trengt og sende ting i retur. Kjapp levering og. 

Anonymkode: a1251...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...