AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Del Skrevet 8. juli 2023 Leverer de raskt? Er de til å stole på? Er klærne fine i virkeligheten? 🙂 Anonymkode: 7b124...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 8. juli 2023 #2 Del Skrevet 8. juli 2023 Jeg har kun bestilt en gang. Fikk varen etter 2-3 dager og den var som beskrevet. Så med min lille erfaring så kan jeg si meg fornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. juli 2023 #3 Del Skrevet 8. juli 2023 God erfaring, men enkelte varer sendes fra Tyskland ser det ut som og tar litt tid. Enkelt å returnere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. juli 2023 #4 Del Skrevet 8. juli 2023 Bruker dem mye. De bruker post nord, så litt lenger tid tar det. Fine klær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Del Skrevet 8. juli 2023 Bruker de ofte. Tar ikke lang tid å få pakken. Fine klær. Har kjøpt alt fra kjole når jeg skulle i bryllup til hverdagsklær og bikini der. Anonymkode: 9e678...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 Kvaliteten på det jeg har kjøpt er faktisk veldig god, og det var litt overraskende. Det har tatt pluss-minus en uke å få varene her. Størrelsene er etter min erfaring litt store, så jeg må ned en størrelse i forhold til det jeg normalt kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 Er godt fornøyd med kvaliteten på klærne. Men de er store i størrelsen, så lønner seg å gå ned i størrelse hvis du skal kjøpe. Kan ta litt tid før du mottar varene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Del Skrevet 8. juli 2023 Bruker dem mye. Godt fornøyd. Deres eget merke, bpc, er store i størrelsen, så må ofte bestille en str mindre. Anonymkode: ad490...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Del Skrevet 8. juli 2023 Kun bestilt én gang, sko som ble sendt fra Tyskland tydeligvis, dukket aldri opp. Står bare at de ligger til tollbehandling, fikk beskjed om at de har kommet vekk når jeg kontaktet dem. Heldigvis ser det ikke ut til at pengene er trukket fra kortet. Har sendt inn skjema for å få slettet ordren slik at de ikke plutselig dukker opp (trenger ikke varen lenger). Anonymkode: a01d9...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Del Skrevet 8. juli 2023 Kjøpt flere ganger og har vært veldig fornøyd. Ikke trengt og sende ting i retur. Kjapp levering og. Anonymkode: a1251...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå