AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Etter en lang dating liv uten noe resultat har jeg besluttet etter en tilfeldig møte med en tyrkisk mann, men født i Norge og vi er oppvokst sammen. Samme barneskole, ungdomskole og vidregående, men skilte lag etter det. Han føler jeg trygg på og vurderer sterkt, men problemet er at han ikke virker flørtende når jeg trår frem. Tør ikke å si ting som dem er heller. Hva tenker dere, hvor sterkt står jeg eventuelt mot tyrkiske kvinner eller det med alder, vi er like gamle. Anonymkode: e19ad...134
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: hvor sterkt står jeg eventuelt mot tyrkiske kvinner svært svakt. Valget står mellom ti år yngre tyrkiske kvinner eller gammel norsk kvinne Anonymkode: b011c...a76
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Etter en lang dating liv uten noe resultat har jeg besluttet etter en tilfeldig møte med en tyrkisk mann, men født i Norge og vi er oppvokst sammen. Samme barneskole, ungdomskole og vidregående, men skilte lag etter det. Han føler jeg trygg på og vurderer sterkt, men problemet er at han ikke virker flørtende når jeg trår frem. Tør ikke å si ting som dem er heller. Hva tenker dere, hvor sterkt står jeg eventuelt mot tyrkiske kvinner eller det med alder, vi er like gamle. Anonymkode: e19ad...134 Finn deg en Norsk mann sier jeg bare. trodde selv dette var det thai damer alternative for kvinner, men slett ikke. Er han født i Norge. Da er det nok verre, ingenting å lokke den mannen til å være sammen med deg, Anonymkode: d7025...620 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Det er flere innlegg hvor det blir kutt av forbindelse mellom gamle flammer for å så hvem en tilfeldighet finne hverandre tilbake, men som jeg har svart der så er dette noe jeg personlig har dårlig erfaring med. Du går din egen vei og det gjør han så kommer du tilbake siden ting gikk skeis og den mannen har nok gått videre med kone og barn. Anonymkode: ac5bc...8a6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Selv om de kan være åpne for å være i et forhold en stund, så ender det som regel med at de finner en yngre tyrkisk kvinne for å gifte seg med til slutt. Med mindre familien er veldig liberal. Men de fleste her til lands er fra Konya, som er veldig konservativt. Hvis det er tilfelle så bør du nok skrinlegge dine forhåpninger. Anonymkode: 6ff5c...fed 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 den fyren har veldig mye å velge mellom i Tyrkia. Er han født i Norge og har høy inntekt, så står det nok kø på han der borte. Tror neppe han kommer til å date deg. Anonymkode: fc4b7...d6a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Hold deg unna sier jeg bare. Enig de at de er åpne for forhold i korte stund, men sjansen for den er selv liten. De har enten funnet seg tyrkisk kvinne her eller så finner dem i Tyrkia. Det er kryr av yngre damer som vil på hesten der borte. Du spør om du står sterkt? Å nei du. Helt på bunnen skal jeg si deg. Igjen hold deg unna Anonymkode: 794ff...d4c 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 Tror det er litt stygt sagt og dømmende at han ikke ville ha datet TS fordi hun ikke har noe å by på fremfor de andre. Vil si det på den måten. Dersom dere holdt kontakten og ble sammen før avbrytelse av vennskapet/forhold eller hva enn dere hadde. Så hadde han nok blitt sammen med deg. Han har da ingen grunn til å velge andre. Norsk eller tyrkisk har ikke noe å si. Kvinne er kvinne, men når du kutter kontakten og prøver deg på andre og kanskje etter flere år tar kontakt så må du selge deg på nytt. Det er da du havner i kortstokken hvor du blir sammenlignet med andre. Og da kan konkursen være hard. Anonymkode: d5582...a35 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Jeg skjønner ikke helt problemet, eller hvorfor du måler deg mot tyrkiske damer. Han er født og oppvokst i Norge. Tviler på at flertallet av 2.generasjons innvandrere/flyktninger ønsker importbrud fra hjemlandet, eller relaterer mest til foreldrenes hjemland. Anonymkode: ebd24...41b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt problemet, eller hvorfor du måler deg mot tyrkiske damer. Han er født og oppvokst i Norge. Tviler på at flertallet av 2.generasjons innvandrere/flyktninger ønsker importbrud fra hjemlandet, eller relaterer mest til foreldrenes hjemland. Anonymkode: ebd24...41b Vil ikke si meg enig. Selv vesle ole Normann hadde nok ønsket seg brud fra utlandet dersom de tilbys noe man ikke kan få her. Se for deg dette. Mannen er av tyrkisk opprinnelse, oppdratt av Tyrkiske foreldre og har selvfølgelig tyrkisk kultur påvirkning på seg. Det han står med nå er ei gammel norsk kvinne som han vet er gjennom pult eller 10-15 år yngre tyrkisk kvinne som er jomfru. Hva hadde han valgt tror du? Anonymkode: a96d4...36c 1
Gjest ti10 Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil ikke si meg enig. Selv vesle ole Normann hadde nok ønsket seg brud fra utlandet dersom de tilbys noe man ikke kan få her. Se for deg dette. Mannen er av tyrkisk opprinnelse, oppdratt av Tyrkiske foreldre og har selvfølgelig tyrkisk kultur påvirkning på seg. Det han står med nå er ei gammel norsk kvinne som han vet er gjennom pult eller 10-15 år yngre tyrkisk kvinne som er jomfru. Hva hadde han valgt tror du? Anonymkode: a96d4...36c Du hadde nok hatt en annen mening hvis du hadde vært mindre bitter og hatt et bedre liv.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, ti10 said: Du hadde nok hatt en annen mening hvis du hadde vært mindre bitter og hatt et bedre liv. hva har det med bitterhet og bedre liv å gjøre? så kvinner som håndplukker partnere etter rangering av kvaliter er bittre og lever et tragisk liv? Anonymkode: a96d4...36c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: hva har det med bitterhet og bedre liv å gjøre? så kvinner som håndplukker partnere etter rangering av kvaliter er bittre og lever et tragisk liv? Anonymkode: a96d4...36c Du er bitter fordi du ikke velger dem. kom igjen å velg ei eldre norsk kvinne fremfor noe bedre i utlandet, da beviser du at du er lykkelig 😅 Anonymkode: d7025...620 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Jeg tror dette innlegget egentlig handler om å komme tilbake til noen man tror kommer til å holde livet ut etter feilet dating syn. En del slike tråder i det siste. Nok spetakkel TS. Du inviterer han på kaffe og lar være å sammenligner deg selv med andre kvinner. Husk å vær krystallklar på intensjonene dine, ha en god begrunnelse på hvorfor du ønsker forhold nå og ta det derifra. Husk å være passiv og ikke treng deg selv til et forhold. Personlig anbefaler jeg Norsk mann. Anonymkode: ac5bc...8a6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil ikke si meg enig. Selv vesle ole Normann hadde nok ønsket seg brud fra utlandet dersom de tilbys noe man ikke kan få her. Se for deg dette. Mannen er av tyrkisk opprinnelse, oppdratt av Tyrkiske foreldre og har selvfølgelig tyrkisk kultur påvirkning på seg. Det han står med nå er ei gammel norsk kvinne som han vet er gjennom pult eller 10-15 år yngre tyrkisk kvinne som er jomfru. Hva hadde han valgt tror du? Anonymkode: a96d4...36c Jeg tror ikke det er vanlig å velge partner etter yngst mulig og jomfru, i hverken Norge eller Tyrkia, og jeg tror ikke det er vanlig å betrakte jevnaldrende kvinner som gammel i noen av landene, heller. Helt ærlig syns jeg det er rasistisk å tillegge en norsk mann med tyrkiske aner ett så forstyrret kvinnesyn (som ditt). Anonymkode: ebd24...41b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 Tyrkiske menn kan være veldig romantiske og gode, men også respektfulle mot damer så er nok fordi dere ikke er på kjærestestadie enda at han ikke flørter. Snakk med han om det og hva han ser etter i en dame, hva foreldrene hans ønsker osv. De fleste er veldig norske av seg når de er født her og gifter seg etter kjærlighet ikke etter kultur Anonymkode: 148d1...793 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå