Gå til innhold

Jeg er så mye syk. Kan det være mistrivsel her jeg bor.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er forferdelig lytt her og naboen under banker i taket bare jeg går over gulvet. Jeg klarer aldri å slappe av i min leilighet. Det er aldri noe garanti for om jeg får sove heller. Høye smell med dører og harde dunk. 
Jeg blir syk hele tiden,med hoste sår hals som nesten aldri gir seg. Jeg har barn å ta hensyn til i forbindelse med skole. Men helsen min er dårlig. 

Hva kan jeg gjøre fr å holde meg frisk.? Jeg har vært hos legen men hun sier alt ser greit ut. 

Anonymkode: 1ba89...bfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste jeg kjenner som har barn hoster og har sår hals mesteparten av året. Når forkjølelsen endelig har gått over får de influensa og det ene følger det andre. Stress hjelper nok ikke, men jeg tror ikke det har så mye å si for hoste og sår hals heller, Kan du øve deg på å gi beng i naboen og bare leve livet ditt? Du har lov til å leve og egentlig gjøre hva du vil mellom klokka 7 og 23. La han banke, han må jo bli sliten i armene til slutt... Kanskje du kan bruke ørepropper for å sove litt bedre om natten.

Anonymkode: e990e...fc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er disse forkjølelsessymptomene du har noe nytt som har kommet i den nye leiligheten? Kan det være mugg et sted eller at du har allergi (støv og pollen har jeg selv og har slike symptomer året rundt).

Ellers så er vel det beste alternativet å flytte og inntil da bruke ørepropper. Dunker naboen i vegger eller tak mellom 7 og 11 så hadde jeg banket tilbake. Velger man å bo med andre folk så må man gi og ta, tåle å høre lyd og tåle å høre lyd, ingen bor lydløst.

Anonymkode: bb284...4bb

AnonymBruker
Skrevet

Du må si fra til den naboen, sånn kan man ikke holde på. Du har lov til å gå over ditt eget gulv.

Men uansett ville jeg nok flyttet. Kan ikke leve sånn. 

Anonymkode: 8f2c8...202

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er syk hele tiden, så er det sannsynlig at du kanskje har dårlig inneklima. Fukt, muggsopp gir nedsatt helsetilstand, og bidrar til at nervesystemet er i høygir slik at kroppen ikke klarer å slappe av. 

Anonymkode: 54fc0...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...