AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Selv kan jeg, rent seksuelt, foretrekke yngre menn. De er gjerne veltrente, kjekke og deilige. De kan være rundt 20+ for min smak. Men når det kommer til forhold, kunne jeg aldri vært sammen med en jeg er dobbelt så gammel som. Men som en fast sexpartner? Uten tvil! Tenner ekstra på de veltrente også. De som ser ut som en gresk gud nesten, men det må heller ikke bli for mye muskler. Når det kommer til forhold vil jeg helst at vi skal være ca like gamle. Og skal mannen gjerne ha litt på hår på kroppen og være barsk. Syns det er rart at jeg har så store kontraster mellom kun sex eller et forhold Hva med deg? Har du noe som skiller deg ut når det kommer til det rent seksuelle vs forhold? Anonymkode: b2710...8cc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Tenner på de aller fleste damer, men kunne nok ikke vært i forhold med de fleste. Anonymkode: a6ee0...9a5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Tenner på de aller fleste damer, men kunne nok ikke vært i forhold med de fleste. Anonymkode: a6ee0...9a5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Kom borti knappen Ja, jeg er også som deg ts, liker yngre seksuelt. Gjerne 20 år og eldre. Men liker eldre når det kommer til forhold. Rart men Anonymkode: 2f16e...79c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Tenner seksuelt på attraktive veltrente damer under 30. ingen forskjell på det og hvem jeg tenner på i forhold. Utfordringen er at de fleste tenner seksuelt på mest mulig attraktive mennesker, men de aller færreste har mulighet til å få noen så attraktiv. Derfor er det er sprik. Anonymkode: 84268...98c
Påkrevd Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Selv kan jeg, rent seksuelt, foretrekke yngre menn. De er gjerne veltrente, kjekke og deilige. De kan være rundt 20+ for min smak. Men når det kommer til forhold, kunne jeg aldri vært sammen med en jeg er dobbelt så gammel som. Men som en fast sexpartner? Uten tvil! Tenner ekstra på de veltrente også. De som ser ut som en gresk gud nesten, men det må heller ikke bli for mye muskler. Når det kommer til forhold vil jeg helst at vi skal være ca like gamle. Og skal mannen gjerne ha litt på hår på kroppen og være barsk. Syns det er rart at jeg har så store kontraster mellom kun sex eller et forhold Hva med deg? Har du noe som skiller deg ut når det kommer til det rent seksuelle vs forhold? Anonymkode: b2710...8cc Bare for moro skyld, så kan jo jeg som mann også si det samme. Jeg vil ha jenter på rundt 20, deilige med struttepupper og stram kropp, selv om jeg er dobbelt så gammel. Ikke interessert i noe forhold, altså. Bare knulle dem. Så ser vi hvem av oss som får mest pepper😄
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 Påkrevd skrev (1 time siden): Bare for moro skyld, så kan jo jeg som mann også si det samme. Jeg vil ha jenter på rundt 20, deilige med struttepupper og stram kropp, selv om jeg er dobbelt så gammel. Ikke interessert i noe forhold, altså. Bare knulle dem. Så ser vi hvem av oss som får mest pepper😄 "Jævla mannsgris! 🤮 " "You go, girl! 🥰 " Anonymkode: c6a4f...d7e 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Jeg foretrekker kjekke, veltrente menn i 20-årene til begge deler, både på grunn av den fysiske kjemien og på grunn av at jeg er drittlei av menn som bare vil snakke om jobb og hvor intelligente de selv mener at de er. Anonymkode: 44d95...419
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Påkrevd skrev (2 timer siden): Bare for moro skyld, så kan jo jeg som mann også si det samme. Jeg vil ha jenter på rundt 20, deilige med struttepupper og stram kropp, selv om jeg er dobbelt så gammel. Ikke interessert i noe forhold, altså. Bare knulle dem. Så ser vi hvem av oss som får mest pepper😄 Ikke akkurat nytt, sjokkerende eller overraskende, alle menn har akkurat samme preferanser som deg - også menn på 90. Anonymkode: 44d95...419
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 Jeg tenner på en mental connection. En eks var tynn. En annen eks var godt overvektig. Nåværende er slank med en kulemage og har utseende ikke med seg. Er kvinne. Anonymkode: 269a8...e67 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 Foretrekker jevnaldrende menn, uansett, men har høyere krav til utseendet når det bare er for sex. Jeg tar ikke med meg en rufsete, overvektig, følsom og smådeprimert kar hjem for en natt, men han kunne absolutt vært kjærestemateriale🤭 Anonymkode: dbb82...fd0
Påkrevd Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke akkurat nytt, sjokkerende eller overraskende, alle menn har akkurat samme preferanser som deg - også menn på 90. Anonymkode: 44d95...419 Hadde du ikke bare lest det du ville lese, hadde du sett at de første ordene i mitt innlegg var «for moro skyld». Kjærester har alltid vært eldre enn meg, dog ikke mer enn 1-3 år. Sexpartnere har vært alt fra yngre til ganske mye eldre. Så nei, det er veldig mange kriterier som kommer langt foran lav alder og pupper som står rett ut.
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Påkrevd skrev (2 timer siden): Bare for moro skyld, så kan jo jeg som mann også si det samme. Jeg vil ha jenter på rundt 20, deilige med struttepupper og stram kropp, selv om jeg er dobbelt så gammel. Ikke interessert i noe forhold, altså. Bare knulle dem. Så ser vi hvem av oss som får mest pepper😄 Pepper 😡 Haugevis med pepper 🧂🧂🧂🧂🧂🧂<-- lat som om det er pepper ikke salt
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #15 Skrevet 9. juli 2023 Det er jo så enkelt som at du kan få sex av nesten hvem som helst, mens du ikke har sjans på forhold med de kjekkeste nødvendigvis. Så når du "foretrekker" kjekkere menn for kun sex så kan det jo være at du rett og slett innordner deg hvem du kan få Anonymkode: 14518...365
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 Ikke så store forskjeller for meg. Jeg tenner på menn rundt min egen alder og det er de jeg også ønsker å være i forhold med. Jeg tenner dog veldig på veltrente kropper, (men ikke typisk boler-kropp!) men dette er ikke relevant i et forhold i det hele tatt for meg, siden jeg tenner på mannen uansett, hvis han har den rette personligheten og vi den rette kjemien. K33 Anonymkode: 96bb1...a97
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 Påkrevd skrev (11 timer siden): Bare for moro skyld, så kan jo jeg som mann også si det samme. Jeg vil ha jenter på rundt 20, deilige med struttepupper og stram kropp, selv om jeg er dobbelt så gammel. Ikke interessert i noe forhold, altså. Bare knulle dem. Så ser vi hvem av oss som får mest pepper😄 Er vel ikke noe galt i å være ærlig. Det er bare pirrendeå møte noen som er mye yngre. Anonymkode: 2f16e...79c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Selv kan jeg, rent seksuelt, foretrekke yngre menn. De er gjerne veltrente, kjekke og deilige. De kan være rundt 20+ for min smak. Men når det kommer til forhold, kunne jeg aldri vært sammen med en jeg er dobbelt så gammel som. Men som en fast sexpartner? Uten tvil! Tenner ekstra på de veltrente også. De som ser ut som en gresk gud nesten, men det må heller ikke bli for mye muskler. Når det kommer til forhold vil jeg helst at vi skal være ca like gamle. Og skal mannen gjerne ha litt på hår på kroppen og være barsk. Syns det er rart at jeg har så store kontraster mellom kun sex eller et forhold Hva med deg? Har du noe som skiller deg ut når det kommer til det rent seksuelle vs forhold? Anonymkode: b2710...8cc Jeg er mann på 34 som har hatt en del forhold til eldre kvinner og foretrekker kvinner fra 50-65 som holder seg godt. De i den alderen er faktisk de deiligste og kåteste damene jeg har vært med i sengen, de tror ikke de er guds gave til mannen slik som en del yngre damer innbiller seg, og yter en bedre innsats. Ofte virker de litt vanskelige å få på kroken,men når de først er klare så er de ustoppelige. Anonymkode: 3232f...e71
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 Kjenner meg ikke helt igjen nei. Kvinne 40, tenner på menn mellom 30 og 50, ca. Tenner aller mest om man får blitt litt kjent og det er en kjemi der, som går på flere ting enn utseende (uten at det må bety følelser i den forstand). Er den kjemien der så er det også et potensiale for forelskelse og forhold. Synes nok (som de fleste) at unge folk, kvinner og menn, er estetisk vakrere, men det har ingenting med hvem jeg tenner mest på. Anonymkode: d317c...fc6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 Har ingen kroppslige preferanser. Kanskje bare at jeg lett lar meg sjarmere av et bra smil. Tenner mer på det mentale, intellekt og humor. Anonymkode: 3917c...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå