AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Jeg var og hentet datteren min i bhg i går. Jeg kom litt tidlig, så det satt og spiste. Datteren min ville ikke ha mer mat og gikk ned av stolen. Da kom den ene ansatte og sa hun måtte vaske fingrene og ansiktet. Da pakken den ansatte ned maten og tørket raskt over bordet, for så å bruke samme klut på fingrene og til slutt ansiktet. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det er ikke rart det er mye smitte i bhg når de bruker kluten til bordvask, fingre og ansikt. Jeg trudde de brukte engangservietter til fingre og ansikt. Har dere opplevd det samme i deres bhg? Anonymkode: f9654...963
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Vi bruker vanlige vaskekluter, men bruker de bare i ansiktet. Vasker hender i vasken før og etter måltidene.. egen klut til bordvask.. Anonymkode: 7df50...e29
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Vi bruker engangsservietter som vi bløter selv, ene siden til ansikt, andre til hender. Mikrofiberklut til bord. Kan hende hun ikke tenkte seg om, du kan jo spørre. Anonymkode: 2f973...80c 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var og hentet datteren min i bhg i går. Jeg kom litt tidlig, så det satt og spiste. Datteren min ville ikke ha mer mat og gikk ned av stolen. Da kom den ene ansatte og sa hun måtte vaske fingrene og ansiktet. Da pakken den ansatte ned maten og tørket raskt over bordet, for så å bruke samme klut på fingrene og til slutt ansiktet. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det er ikke rart det er mye smitte i bhg når de bruker kluten til bordvask, fingre og ansikt. Jeg trudde de brukte engangservietter til fingre og ansikt. Har dere opplevd det samme i deres bhg? Anonymkode: f9654...963 Vi bruker våtservietter/vanlig papir. Anonymkode: 085d7...8a2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var og hentet datteren min i bhg i går. Jeg kom litt tidlig, så det satt og spiste. Datteren min ville ikke ha mer mat og gikk ned av stolen. Da kom den ene ansatte og sa hun måtte vaske fingrene og ansiktet. Da pakken den ansatte ned maten og tørket raskt over bordet, for så å bruke samme klut på fingrene og til slutt ansiktet. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det er ikke rart det er mye smitte i bhg når de bruker kluten til bordvask, fingre og ansikt. Jeg trudde de brukte engangservietter til fingre og ansikt. Har dere opplevd det samme i deres bhg? Anonymkode: f9654...963 Æææææh! Nei! Vi har engangskluter til ansikt og bleieskift osv, så har vi mikrofiberkluter til bordvask. Hendene vasker ungene i en liten vask på badet, men vi bruker kluter på hendene noen ganger på de som er veldig trøtte etter måltid og bare må bæres i seng (eller vogn da) De siste kokevasker vi og bytter ut jevnlig. Æsj. Anonymkode: 2e7e8...aff
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æææææh! Nei! Vi har engangskluter til ansikt og bleieskift osv, så har vi mikrofiberkluter til bordvask. Hendene vasker ungene i en liten vask på badet, men vi bruker kluter på hendene noen ganger på de som er veldig trøtte etter måltid og bare må bæres i seng (eller vogn da) De siste kokevasker vi og bytter ut jevnlig. Æsj. Anonymkode: 2e7e8...aff Kokevasker ikke ungene men mikrofiberklutene😭 Anonymkode: 2e7e8...aff
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Tja. Jeg jobbet i en periode i på en småbarnsavdeling der de brukte samme klut på alle 14 etter måltidet. Voldsom himling med øynene da jeg insisterte på å dele ut en klut til hvert barn… Anonymkode: 2ec69...582
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja. Jeg jobbet i en periode i på en småbarnsavdeling der de brukte samme klut på alle 14 etter måltidet. Voldsom himling med øynene da jeg insisterte på å dele ut en klut til hvert barn… Anonymkode: 2ec69...582 Akkurat slik er det hos oss igså. Jeg driter i grunn i det. Syke barn, mindre å gjøre på jobb. Blir jeg syk, sitter hjemme og tar livet med ro. Men, synes det er rart at INGEN reagerer på dette (foreldrene vet selvsagt ikke om dette) Anonymkode: 78672...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå