AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Del Skrevet 8. juli 2023 Lakket gulv og malte vegger med oljebasert maling som lukter en del. Dette er nærmere 3 uker siden nå, men lukter fortsatt litt. Gjennomlufter 2 ganger til dagen. Er det uheldig å oppholde seg i huset når det fortsatt lukter? Som sagt ikke veldig sterk lukt, men man kjenner det. Redd at det kan være skadelig. Anonymkode: 66042...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Del Skrevet 9. juli 2023 Dytt Anonymkode: 66042...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Del Skrevet 10. juli 2023 Hva står det bakpå boksen? Der står det hvordan du skal forholde deg. Det var uansett skadeligere for 3 uker siden enn det er nå. Anonymkode: e26c3...4c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 #4 Del Skrevet 10. juli 2023 Nei er det 3 uker skulle en vel tenke seg at det går ann 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva står det bakpå boksen? Der står det hvordan du skal forholde deg. Det var uansett skadeligere for 3 uker siden enn det er nå. Anonymkode: e26c3...4c0 Fikk fagfolk til å gjøre det, så usikker. Har ikke oppholdt meg i huset før nå den siste uka, men merkelig at det lukter enda. Anonymkode: 66042...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Del Skrevet 10. juli 2023 Maskinfører skrev (10 timer siden): Nei er det 3 uker skulle en vel tenke seg at det går ann 🙂 Selv om det lukter litt? Luftet hele dagen de siste dagene, men kjenner lukta når jeg lukker igjen for natta. Anonymkode: 66042...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #7 Del Skrevet 10. juli 2023 Jeg hadde vasket gulvene nå dersom det fortsatt luktet. Jeg brukte gulvlakk på trappen for noen dager siden og det lukter ikke lenger hos meg. Anonymkode: f1a0e...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #8 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde vasket gulvene nå dersom det fortsatt luktet. Jeg brukte gulvlakk på trappen for noen dager siden og det lukter ikke lenger hos meg. Anonymkode: f1a0e...01d De er vasket 🙈 Men kjenner fortsatt litt lukt av gulvet om jeg lukter på det. Mest opptatt av om det er skadelig eller ikke, gjør ikke noe med bittelitt lukt. Anonymkode: 66042...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 #9 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selv om det lukter litt? Luftet hele dagen de siste dagene, men kjenner lukta når jeg lukker igjen for natta. Anonymkode: 66042...c02 Tror det skal gå bra med litt lukt (Ikke ekstremt så det stikker i nesa eller vondt i huggu liksom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #10 Del Skrevet 11. juli 2023 Maskinfører skrev (9 timer siden): Tror det skal gå bra med litt lukt (Ikke ekstremt så det stikker i nesa eller vondt i huggu liksom ) Takk for svar! Er ikke så ille at det stikker i nesa, nei. Anonymkode: 66042...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. juli 2023 #11 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for svar! Er ikke så ille at det stikker i nesa, nei. Anonymkode: 66042...c02 Da går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå