AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #21 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har det som deg, og der eneste som hjelper meg er å drikke saktere og mindre og med lav prosent, og fylle på med litt vann jevnlig utover kvelden pluss mat. Anonymkode: b1fd8...570
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #22 Skrevet 8. juli 2023 Jeg liker å blande svake drinker selv. Rom eller gin med limonade, ananasjus eller annet jeg får lyst på. Anonymkode: 3fd75...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #23 Skrevet 8. juli 2023 Jeg er en ølhund, og jeg får jo bakrus av det også for all del, men ikke like mye som når jeg drikker vin eller sprit. Det er jo bare lavere alkoholprosent som er cluet. Jeg fikk et tips av en flyvertinne-venninne av meg en gang, de er jo gjerne og fester litt iblant i byene de ender opp i, og de drakk bare radler. Altså 50/50 øl og brus, da får du enda mindre alkohol i deg. Jeg leste også at det er laget noen piller mot bakrus, men de stopper også en del av rusen, så da kan man like gjerne bare drikke mindre. Mine tips: Veksle mellom alkohol og alkoholfri. Man vil ofte bare ha noe drikke på i hånden, og når man har nådd en fin buzz så er det like godt med alkoholfri øl/drink/cider som vanlig. Spis et godt og FETT måltid før du drar. Ta en Zyrtec før du legger deg. Sov med vinduet åpent og ha vann på nattbordet. Hvis uhellet er ute og du har dukket aaaltfor mye og er kjempekvalm og svimmel når du kommer hjem, stikk fingrene i halsen og kast opp. Drikk noe med elektrolytter i (Powerade etc.) både før du legger deg og dagen derpå. Spis kål, bananer og/eller poteter dagen derpå. Salt og sukker hjelper også. Det som funker aller best for meg for hodepine dagen derpå, er migrene-piller. Men man må jo ha migrene for og få resept på dem, da (og skal ikke ta dem for mye). Og det aller beste tipset, men som sikkert ikke leger og diverse er enig i: Ta en eller to pils/cider/rusbrus dagen derpå. Reparering funker, både fysisk og mentalt. Bare ikke over-reparer og bli full igjen 😅 Anonymkode: 3d08d...f01
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #24 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en ølhund, og jeg får jo bakrus av det også for all del, men ikke like mye som når jeg drikker vin eller sprit. Det er jo bare lavere alkoholprosent som er cluet. Jeg fikk et tips av en flyvertinne-venninne av meg en gang, de er jo gjerne og fester litt iblant i byene de ender opp i, og de drakk bare radler. Altså 50/50 øl og brus, da får du enda mindre alkohol i deg. Jeg leste også at det er laget noen piller mot bakrus, men de stopper også en del av rusen, så da kan man like gjerne bare drikke mindre. Mine tips: Veksle mellom alkohol og alkoholfri. Man vil ofte bare ha noe drikke på i hånden, og når man har nådd en fin buzz så er det like godt med alkoholfri øl/drink/cider som vanlig. Spis et godt og FETT måltid før du drar. Ta en Zyrtec før du legger deg. Sov med vinduet åpent og ha vann på nattbordet. Hvis uhellet er ute og du har dukket aaaltfor mye og er kjempekvalm og svimmel når du kommer hjem, stikk fingrene i halsen og kast opp. Drikk noe med elektrolytter i (Powerade etc.) både før du legger deg og dagen derpå. Spis kål, bananer og/eller poteter dagen derpå. Salt og sukker hjelper også. Det som funker aller best for meg for hodepine dagen derpå, er migrene-piller. Men man må jo ha migrene for og få resept på dem, da (og skal ikke ta dem for mye). Og det aller beste tipset, men som sikkert ikke leger og diverse er enig i: Ta en eller to pils/cider/rusbrus dagen derpå. Reparering funker, både fysisk og mentalt. Bare ikke over-reparer og bli full igjen 😅 Anonymkode: 3d08d...f01 Tomater, ikke poteter. Herregud. Sorry, er dagen derpå her så hjernen fungerer ikke 😅 Anonymkode: 3d08d...f01
Polyester Skrevet 8. juli 2023 #25 Skrevet 8. juli 2023 Hard seltzer vil du ikke bli dårlig av. Dette har ikke noe sukker i seg. Eller så kan du blande skinny girl selv - vodka og farris.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #26 Skrevet 8. juli 2023 Jeg blir mest fyllesyk av vin og cognac, whisky. Minst fyllesyk av cider og vodka Anonymkode: 5207d...e6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå