Gå til innhold

Hvorfor er det så skjeldent tilbud på Grandiosa orginal nå? Var ikke slik før

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvorfor er det så skjeldent tilbud på Grandiosa orginal lengre

? Obs feks hadde ofte tidligere 4 valgfrie Grandiosa for 100 kr eller 120 kr jevnt og trutt. Ca 1 gang i måneden . Men etter nyttår stoppet opp. Har ikke funnet tilbud på Grandiosa der 1 gang i hele 2023. Eller er der bare de spesial grandisene de har på tilbud, feks Grandiosa delux eller tynn bunn. Eller ristorante pizza 

heller ikke meny har kvantum tilbud på grandis noe særlig lengre. 

Så hva skjedde? Noen som vet? Elsket å kjøpe en bulk av dem på tilbud å ha i fryseren til å ha superenkel, billig og god middag dager med tidsklemma . Feks når ungene har trening og man ikke rekker å lage middag, jeg jobber kveld og mannen er alene, eller vi er for slitne til å orke stå på kjøkkenet .

og ikke kom med pisset deres om at grandis smaker dritt. Det er populært å si men stemmer ikke. Grandiosa er/var den best solgte frossenpizzaen som betyr at veldig mange i Norge syns den er helt grei 

Anonymkode: 7e001...07e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt greit.

Anonymkode: 60178...c66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener jeg har sett at det akkurat har vært det, men husker ikke hvor.

Få deg appen Mattilbud, så har du oversikt over alle tilbud overalt.

Anonymkode: 18c4c...629

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er 40% på Grandiosa på Coop Mega nå

Anonymkode: db990...19c

AnonymBruker
Skrevet

Bunnpris har hatt en del tilbud på grandiosa i vår. Men kan det ha noe å gjøre med den skyhøye paprikaprisen i vinter? Ser at bunnpris har tilbud på den uten paprika igjen denne uka.

Anonymkode: e4b39...ab3

AnonymBruker
Skrevet

Tilbud har generelt blitt mye dårligere i år. Med ordinære prisøkninger og mangel på like gode tilbud tror jeg nok at jeg betaler 30% mer for maten enn tidlig i fjor, kanskje enda mer. Nå får jeg pgså bare 1 relevant kupong på Obs kanskje hver andre måned, mens fram til i vår var det 4-6 relevante hver måned. En enkelt porsjon med pasta koster meg 20 kroner mer enn i fjor.

Anonymkode: 7e383...223

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjøpe Grandiosa o.l. når alle enkelt kan lage sin egen pizza med pitabrød eller lefser og selvvalgt fyll!

Anonymkode: 3a37b...c78

AnonymBruker
Skrevet

39 på Bunnpris til og med i morgen kveld.

Anonymkode: 76afd...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...