AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har hatt sterke brystsmerter siden fredag ettermiddag. Først tenkte jeg at det er muskulært pga at jeg trente fysio øvelsene mine i går. Men de øvelsene har jeg trent 9 mnd uten å øke vekt eller rep-og aldri hatt treningsstølhet da det er lette øvelser. Jeg er 46 år og har aldri hatt hjerteproblem eller høyt blodtrykk. Jeg har dog magesår, og lurer på om det kan være syre, spiserør problemer eller noe annet magerelatert. Punktert lunge uten at det er skjedd noe traume er vel ulogisk. Hvor lang tid tar det før evt stølhet går over? Eller hvor lenge går man med brystsmerter før man oppsøker lege? Anonymkode: ed815...ffd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Tilleggsopplysninger: jeg bruker en ketamin krem på ryggen pga sterke smerter, og cbd olje på kveldstid for å sove. Anonymkode: ed815...ffd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vil tro det er pga magesår/sure oppstøt pga det. Kan jo gi brystsmerter. Men uansett dra til legen, om det fortsatt er magesår må du få behandling for det. Blir smertene verre ringer du legevakten. Anonymkode: 26786...385 Har gått til lege i flere år pga magen; lite hjelp å få. Skal spare litt penger for å betale sibo test privat. Hvis det ikke er bedre i morgen ringer jeg på legevakta. Klarte så vidt å komme meg opp av reclineren min nå😩Har så sterke smerter. Anonymkode: ed815...ffd
Gjest Refreng Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Aner ikke. Men flere har jo hatt diverse hjerteplager etter corona, så jeg tenker du kunne ringt legevakten og spurt om det virker alvorlig?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Refreng skrev (3 minutter siden): Aner ikke. Men flere har jo hatt diverse hjerteplager etter corona, så jeg tenker du kunne ringt legevakten og spurt om det virker alvorlig? Jeg hadde en heftig runde med corona i fjor. Uansett er det lite trolig de fanger opp microblodpropper(som en del får) på min lokale legevakt. Vet om flere som har dratt til utlandet for å diagnostisere dette. Anonymkode: ed815...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå