Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Till
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert i sorg etter dødsfallet, da kan det være vanskelig å ta valg. Likevel virker det ikke som han er noe særlig interessert, ut i fra det du skriver. Men som sagt, kan være sorgen. Jeg ville uansett ikke godtatt å bare bli blokkert over alt, uansett årsak, det tar 20 sek å skrive «familiemedlem er blitt alvorlig syk, jeg trenger tid og kan ikke være sammen med deg»

Anonymkode: 7aebd...32c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er sikkert i sorg etter dødsfallet, da kan det være vanskelig å ta valg. Likevel virker det ikke som han er noe særlig interessert, ut i fra det du skriver. Men som sagt, kan være sorgen. Jeg ville uansett ikke godtatt å bare bli blokkert over alt, uansett årsak, det tar 20 sek å skrive «familiemedlem er blitt alvorlig syk, jeg trenger tid og kan ikke være sammen med deg»

Anonymkode: 7aebd...32c

Jeg ville ikke gå inn i detalj på hva vi har skrevet til hverandre her. Men basert på det han har skrevet til meg siden vi fikk kontakt igjen, så viser han interesse for meg og mitt liv. Men noen romantiske meldinger har det ikke vært mellom oss til nå nei. 

jeg tenker også at det med dødsfallet er tungt og trist, men ingen unnskylding for å ikke sende en melding å si ifra nei:/

AnonymBruker
Skrevet

Siden personen som døde var den han stod nærmest, og de nå har gått gjennom en lang og helt sikkert svært vond, kanskje traumatisk for ham, periode, så tror jeg du må ha mer tålmodighet. Jeg tror det ble feil av deg å nærmest stille ultimatum til ham nå. Han er tydelig ikke der at han takler så mye foreløpig.

Fortsett å leve ditt liv, men ikke steng døren helt, hvis han f.eks. skulle ta kontakt om få måneder, og da følger opp på en real måte.

Av og til møtes riktige personer på veldig feil tidspunkt i livet. Da må man enten kutte kontakten, eller ta opp igjen kontakten hvis tidspunktet blir riktig.

Anonymkode: cbb3b...eb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det virker ganske hjerterått å stille (ikke-uttalt?) ultimatum til ham på den måten, kort tid etter at en person som har vært svært viktig i hans liv har dødd etter kort sykeleie pga kreft. Hvis han er genuint interessert i deg, kan slik oppførsel få han til å lure på hva i svarten du driver med. Å miste noen som står en nær kan være veldig traumatisk, og det er ikke noe man kommer over i løpet av noen uker eller måneder. Selvsagt var det dårlig gjort av han å bare blokkere alle, men ultimatum er sjelden en god idé.

Anonymkode: 0f40e...2ef

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Siden personen som døde var den han stod nærmest, og de nå har gått gjennom en lang og helt sikkert svært vond, kanskje traumatisk for ham, periode, så tror jeg du må ha mer tålmodighet. Jeg tror det ble feil av deg å nærmest stille ultimatum til ham nå. Han er tydelig ikke der at han takler så mye foreløpig.

Fortsett å leve ditt liv, men ikke steng døren helt, hvis han f.eks. skulle ta kontakt om få måneder, og da følger opp på en real måte.

Av og til møtes riktige personer på veldig feil tidspunkt i livet. Da må man enten kutte kontakten, eller ta opp igjen kontakten hvis tidspunktet blir riktig.

Anonymkode: cbb3b...eb1

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det virker ganske hjerterått å stille (ikke-uttalt?) ultimatum til ham på den måten, kort tid etter at en person som har vært svært viktig i hans liv har dødd etter kort sykeleie pga kreft. Hvis han er genuint interessert i deg, kan slik oppførsel få han til å lure på hva i svarten du driver med. Å miste noen som står en nær kan være veldig traumatisk, og det er ikke noe man kommer over i løpet av noen uker eller måneder. Selvsagt var det dårlig gjort av han å bare blokkere alle, men ultimatum er sjelden en god idé.

Anonymkode: 0f40e...2ef

Uff, når dere sier det på den måten så virker det jo ufølsomt og brutalt fra min side ja. Meningen med den meldingen var vel bare å få frem at jeg fortsatt hadde følelser sånn at han skulle være klar over det. Skrev også til han rett etter at vi fikk kontakt at jeg er her for han hvis han vil snakke om det som har skjedd. Noe han satte pris på sa han. Men ser jo nå at den meldinga ble litt for direkte med tanke på situasjonen han var i. Var vel bare jeg som ville få ut alle følelsene jeg hadde holdt inni meg siden dette skjedde. Da dette gikk ganske hardt inn på meg. Håper i hvert fall at den tiden og stillheten jeg gir han nå hjelper på hvis det skulle vise seg at han fortsatt er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Han fucker med deg. Han syns det var koselig å ha deg der når det var uforpliktende men ghostet deg på brutal og respektløse måte som om du var søppel og verdiløs for han. Det er ikke dødsfallets skyld det der! Nå når han oppdaget du er på tinder kom mannebabyen i han i frem igjen og det gjorde vondt i manneegoet at en han hadde makt over følelsene til nå var klar for andre menn. Da måtte han ta kontakt for å få sitt lille ego boostet igjen ved å sjekke om han fortsatt hadde makt over følelsene dine. Den bekreftelsen fikk han når du svarte og når du spurte om dere skulle prøve på nytt, men siden han egentlig ikke vil noe seriøst med deg trekker han seg unna igjen.

Ikke gidd, han er en narsisisstisk player som sanker din sympati ved å sutre om dødsfall og vanskelige måneder for å slippe unna drittsekk oppførselen sin uten konsekvenser. 

Anonymkode: 8fd43...b52

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt vel spesielt å bare skulle blokkere deg helt uten grunnlag der og da hvor han ikke engang turte å skulle fortelle deg hvorfor han ønsket å avslutte. Selvfølgelig er det leit og traumatisk å oppleve at en nær deg har kreft, men det virker jo som han ikke klarer å være "voksen nok" til å ha et forhold dersom han bare kutter ut den han dater på flekken dersom det skjer noe traumatisk? Skal han bare gjøre sånn igjen da, dersom noe fryktelig skulle skjedd igjen? 

Umodent å ta kontakt med deg på denne måten også, kunne i det minste sendt en ordentlig melding. 

Anonymkode: 3984d...e54

AnonymBruker
Skrevet

Har det egentlig vært noe dødsfall. ?

Jeg tror han juger om alt.

Anonymkode: b3f64...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Du er fortapt i han, og du ble det enda mer da han blokkerte deg. Da fikk du nemlig behov for å «bevise» at du er bra nok for han. En naturlig reaksjon. 
Derfor kommer du til å fortsette å ønske deg han. Men han vil ikke ha deg, sorry. Hvis han virkelig hadde noen følelser for deg ville han støttet seg på deg når livet var vanskelig. Nå bare leker han med deg. 

Anonymkode: 20b88...c49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har det egentlig vært noe dødsfall. ?

Jeg tror han juger om alt.

Anonymkode: b3f64...1ba

Det med dødsfallet stemmer ja, det har jeg sjekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...