AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Del Skrevet 7. juli 2023 Fant den tilfeldigvis på Netflix og begynte å se, og nå er jeg på sesong 4 siden starten forrige uke.🙈 Ble hektet men nå er det litt for mye drama og er litt lei, men blir fascinert. Serien er en blanding av svart humor, drama og krim serie. Hva synes du? Anonymkode: e7886...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Ikke sett på veldig mye, men liker det jeg har sett. Særlig samspillet med han kjeltringelskeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Ikke sett på veldig mye, men liker det jeg har sett. Særlig samspillet med han kjeltringelskeren. Han er utrolig sexy og ekkel på samme tid☺️ Ts Anonymkode: e7886...fb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Del Skrevet 11. juli 2023 Veldig bra serie men slutten av sesongen 4 skjønte jeg ingenting av. Sov jeg på slutten og ikke fikk med meg hvorfor det gikk som det gikk? Anonymkode: e7886...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 1.04): Han er utrolig sexy og ekkel på samme tid☺️ Ts Anonymkode: e7886...fb9 Han er skikkelig hot!! Anonymkode: 3e82f...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå