AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Hei! Jeg har et barn selv som er 4. når jeg har hengt med min beste venninne er det mest uten mitt barn og når barnet er hos far. min bestevenninne sin bestevenninne er også gravid så for dem er det stas å være bestiser og få første baby som blir like gammle. uansett. Hun hadde en kamerat som bodde 1 uke hos henne og samboeren, jeg prøvde å spør om å finne på noe, men da får jeg «kanskje!», «gir beskjed om jeg kan før jeg reiser til syden!», vell.. ingen beskjed men har sitt at hennes bestevenninne har vært på besøk hos henne via snap og at hun legger ut når hun hang med en annen venninne, uansett om kameraten var der… Så har tenkt at kanskje bestevenninna har gått til venninne bare.. uff føler er så trist at dem bare gir blanke i andre venner som de uttaler som «bestevenninne». Vi har vert bestevenner i snart 6 år men nå tror jeg at hun fortrekker sine 2 andre gravide bestevenner mer 😕 Anonymkode: 6902f...d31 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Dere har vært bestevenner, ikke vert Anonymkode: e5936...977
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Kan jo være hun allerede hadde laget planer med de andre, og dermed ikke har hatt tid. Jeg har ikke tid eller energi til å møte alle vennene mine ukentlig, men er like glade i de uansett. Anonymkode: ad8ce...bf4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jo være hun allerede hadde laget planer med de andre, og dermed ikke har hatt tid. Jeg har ikke tid eller energi til å møte alle vennene mine ukentlig, men er like glade i de uansett. Anonymkode: ad8ce...bf4 Spurte henne sist uke om å finne på noe denne og da sa hu «jaaa💜» så derfor skuffet at hun prioterer de andre venninnene sine 😕 Anonymkode: 6902f...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå